Minun grand scenicistä lakkasi käsijarru toimimasta.
Mika oli johdoissa. Olin ajanut pohjan kiviin ja välikaapeli oli vioittunut.
Vika oli tosi vaikea löytää ja korjat penkkien alta.
Osat 20 €, työ 400 €
automaatti käsijarrun vika selvisi
10
7649
Vastaukset
- ranskalaista
autoa. Onneksi on saksalainen ja japanilainen auto.
- Freiburg
ja pointtisi on siis se, ettei saksal. eikä japanil. autolla voi pohja osua kiviin. Hyvä niin.
- oikein.
japanissa valmistettu? jos on niin miten oot saanut
korin kestämään? - mja
Freiburg kirjoitti:
ja pointtisi on siis se, ettei saksal. eikä japanil. autolla voi pohja osua kiviin. Hyvä niin.
tai voi, mutta japanilaisissa autoissa ei vielä ole edes nähty sellaista ihmettä kuin sähköinen käsijarru. Renault oli (tietenkin) ensimmäinen, 2001 Vel Satis. Nyt niitä on Renaultien lisäksi joissain BMW:n ja Audin malleissa sekä VW Passatissa.
- muuta mullistavaa
mja kirjoitti:
tai voi, mutta japanilaisissa autoissa ei vielä ole edes nähty sellaista ihmettä kuin sähköinen käsijarru. Renault oli (tietenkin) ensimmäinen, 2001 Vel Satis. Nyt niitä on Renaultien lisäksi joissain BMW:n ja Audin malleissa sekä VW Passatissa.
Rellu on sitten kehitelyt ?
Niin jotain toimivaa, en nyt tarkoittanut esim. sähkövikoja, vaan............! - mja
muuta mullistavaa kirjoitti:
Niin jotain toimivaa, en nyt tarkoittanut esim. sähkövikoja, vaan............!Minulla on ollut Scenic 2004 lähtien, eikä ole ollut ainoatakaan sähkövikaa.
Kyselet mitäs Rellu on kehitellyt. Onhan se kehitellyt monenlaista, esimerkiksi ensimmäisenä maailmassa CSV-tila-auton vuonna 1996 eli Meganen pohjalle rakennetun Scenicin . Konseptin kopiominen kesti nopeimmillaan 3 vuotta kun Opel sai rakennettua Astran pohjalle Zafiransa 1999. Toyotalla kesti melkein 10 vuotta ennekuin niiden CSV (Verso) saatiin aikaiseksi.
Monet varusteet, kuten automaattisesti irroittava sähköinen käsijarru tai vaikkapa alas kääntyvä repsikan selkänoja kehiteltiin ensimmäisenä Relluun. Varsinkin viimemainittu on todella kätevä kun kuljettaa sisällä pitkiä tavaroita. - tekee ranskalaista
Miksi muutoin tällä sivustolla viihtyisit.
- lähdetään siitä
muuta mullistavaa kirjoitti:
Niin jotain toimivaa, en nyt tarkoittanut esim. sähkövikoja, vaan............!Että Japanilaiset eivät ole suoranaisesti kehittäneet yhtään autoa itse. Kaikki Japsi kotturat ovat teollisuusvakoilun tulosta,siinä pääsyy huonoon laatuun.
- renaultGS
Jos renaultin automaattisessa käsijarrussa on vika niin ole yhteydessä [email protected]
- brave2K9
ähh ...
kasijaru.com ei auttanut.
Takaboxi oli pimeä kun lähetin sen ja yhtä pimeä se oli kun sain sen takaisin.
Vika tuskin on takaboxissa vaan ehkä etukortissa tai releessä tai ...
sulakkeet on kyllä kunnossa.
Tuon kokeilun jälkeen olen 350 € 50 € postimaksuja köyhempi.
En suosittele enää ... jos oireet on samat kuin minun käsijarrussa.
ähh .. on alettava taas alusta ... yritän löytää tyypin joka oikeasti ymmärtää jotain sähköisistä käsijarruista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783