Tietotekniikka toimii. Niin pitää toimiakkin.
Netit ja TV yleistyy myös vl keskuudessa. Kieroa on, että netti sallitaan, mutta tv on "kiikun kaakun".
Kuitenkin netistä voit seurata kaikki tv-ohjelmat niin halutessan. Ja näinhän tapahtuukin, se tiedetään, mutta se piireissä kielletään. Ja netti "kuuluu miltei jokaisen vl-huonekaluihin"
Siten netti voidaan luokitella myös TV:si.
VL opin tässä asiassa kieroilee. Mutta juna kulkee.
Luulen, että kohta ei ole paljoakaan taloja missä ei ole tätä tietotekniikkaa.
Joko kaikilla vl- on TV tai netti
10
441
Vastaukset
- mutta emme katso sitä
maksamme vain lupamaksun. Miksiskö: siksi, jos katsmme tai emme katso, maksan silti. Voimme joskus katsoakin kuka tietää, mutta valikoiden.
Lapset katsoo kyläillessään. - Pesukonekiljotiini
Yhteen aikaan kai keskuskomitealta tuli määräys että ikkunallinen pesukonekin on kiellettyä. TV nyt on ollut pannassa jo sen ilmestyttyä Suomen kyliin ja antennit katoilla paljasti missä TV:ta katsotaan (seurataan maailman tapahtumia ja urheilua ym. kultuuria tms.) ja taas näkyi missä lapsirikkaissa taloissa antenneja katoilla ei ollut.
Jossain näin oli tämän kansanosan puolesta päätetty mikä on sopivaa ja mikä ei. Se siitä Raamatun tulkinnasta ja ihmisiin luottamisesta.
Kynttilän pitämistä vakan allahan se on jos ihminen itse ei osaa tai saa päättää. No, Neuvostoliittokin hajosi ja niin voi käydä mille tahansa liikkeelle tai systeemille joka ei rakennu aidosti oikeisiin asioihin eikä luota ihmisiin. - ?????????????????????
että joku ihminen voi kieltää yksilöltä erinäisiä asioita. Eikö Jumalan lapsi saa tehdä omia päätöksiä omassa yksityisessä elämässään?
Minusta me emme ole tilivelvollisia kenellekään ihmiselle, ainoastaan Jumalalle.
Jos omat ratkaisumme eivät loitonna meitä Jumalasta, tai sanoisinko jos minun ja Jumalan välit ovat kunnossa, mitä se kenellekään muille kuuluu?
Olen liikenteessäkin vastuussa omasta ja läheisteni turv allisuudesta, niin myös elämässäni.
Kiitos siitä Jumalalle!- kuka ilmoitti?
"Tilivelvollisuuden" vuoksi ilmoita, kuka mahdollinen SRK johtoryhmän jäsen on ilmoittanut, että TV on sallittu.
Ei tietääkseni kukaan. Siis valehtelet.
Jos siis teet omat johtopäätökset, teet ne vastaan SRK;ta. Ja joudutte hoitokokouksessa heitetyksi saatanalle.
Niin kauvan, kuin SRK ei ilmoita selvää kantaa tässäkin asiassa TV kelto on ehdoton.
Rivimiesten/naisten on turha urputtaa, rivimies kun on talutusnuorassa. Ja hiljaa. - ei ole puhe- eikä pää-
kuka ilmoitti? kirjoitti:
"Tilivelvollisuuden" vuoksi ilmoita, kuka mahdollinen SRK johtoryhmän jäsen on ilmoittanut, että TV on sallittu.
Ei tietääkseni kukaan. Siis valehtelet.
Jos siis teet omat johtopäätökset, teet ne vastaan SRK;ta. Ja joudutte hoitokokouksessa heitetyksi saatanalle.
Niin kauvan, kuin SRK ei ilmoita selvää kantaa tässäkin asiassa TV kelto on ehdoton.
Rivimiesten/naisten on turha urputtaa, rivimies kun on talutusnuorassa. Ja hiljaa.tösvaltaa kotiin hankittavien tai hankkimatta jätettävien esineiden suhteen.
- Seppo - ei se rekisteröity ...
Otsikossa esittelet minulle uuden käsitteen 'vl-'. Vanhoillislestadiolaisnegatiivinen kuulostaa yhtä kuvaavalta kuin HIV-positiivinen. Toki olisi kohteliasta esitellä uudet termit.
>Kuitenkin netistä voit seurata kaikki tv-ohjelmat niin halutessan.
Kenen halutessa minä voin seurata? Omaa halua eikä edes aikaa minulla ei ole.
>Siten netti voidaan luokitella myös TV:si.
Jotenkin tuntuu, että sinulta meni sekaisin yhteys ja päätelaite. Katselepa Viestintäviraston hyviä verkkosivuja, niin pääset mukavasti jyvälle perusasioista. - kohtuukäyttäjä
Mitä haluat sanoa sekavalla avauksellasi?
- kyseleväinen
TV-kortti jo yhtenä ominaisuutena?
Työkaverini kertoi, että he ostivat uuden tietokoneen ja sillä voi katsella TV:tä. - 3*USB
Korteista ei monenkaan kannata haaveilla, mutta läppärinkäyttäjille on tarjolla hyviä(kin) TV-tikkuja. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924