aivan mahdotonko?

vesimies,

Olen tässä miettinyt että onko kahdella vesimiehellä mahdollisesti mitään tulevaisuutta.
Ollaan niin samanlaisia, mutta kummatkin on kylmiä ja tunteettomia.Pehmoa puolta ei kummatkaan näytä.Ja jos näyttää niin harvoille ja valituille.

Voiko mitenkään kahden niin samanlaisen tilanne jotenkin muuttua.Että vaikka sieltä sitä pehmoa puolta tulisikin esiin?
Vai onko kaksi vesimiestä aivan mahdoton yhdistelmä.

Kiva jos ymmärsit mitä tarkoitin.

6

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole.

      Jos nyt otat vaikka sen rohkean roolin ja alat oikeasti olemaan suhteessa. Hyvin menee, kyllä se toinenkin mukaan tulee kun hiffaa kupletin juonen. Jos tykkäätte, niin tykätkää, mitä ihmettä te enää etsitte? Olisin onneni kukkuloilla jos minullakin olisi saman henkinen kumppani. Anna palaa.

    • Nimetön

      Kahden vesimiehen suhde on jotain, josta voin vaan enään haaveilla. Olin kaksi vuotta suhteessa vesimies miehen kanssa ja ei tarvinnut kun katsoa toista niin tiesi mitä toinen tarkoittaa, ajatus maailma oli niin täydellistä kun vain voi olla. Onnea sinulle ja pidä kiinni..
      Itsellä loppui suhde siihen kun mies otti ja petti ja selittämättä jätti. Eli se on sitä tunteettomuutta. Mutta taas elämä hymyilee nyt HÄRÄN kanssa, en tiedä kuin naisen käy :-)

    • Nimetön

      Kokeiltu on veskari-veskari yhdistelmää ja suosittelen lämpimästi...
      Kovaa on otettu yhteen juuri kyynisen itseppäisyyden kanssa, mutta vanha klise, puhumalla pehmenee turha kovuus...
      Aika ajoin kadun että päästänyt hyvän veskari miehen käsistä...
      Toivottavasti te ette, kuka se parhaiten ymmärtäis kun toinen veskari...

    • JaahaS,olisihan se aika huippua, jos veskarit löytäisivät toisensa mutta toisaalta taas, niin en tiedä...Paljon riippuu ihmisistä., koska eihän siinä mitään menetä, jos kokeilee...

    • ihmisistä

      Seurustelin joskus toisen vesimiehen kanssa, ja siitä ei tullut yhtään mitään. Meillä oli tosi kivaa ja hauskaa yhdessä KAVEREINA, seksi oli myös ihan kivaa, mutta tunteita ei pahemmin näytetty. Oltiin vaan kavereita ja seksikumppaneita.

      Tunnen myös vesimies-pariskuntia, jotka ovat olleet pitkään yhdessä ja jotka ovat oppineet tuomaan esille sen romanttisenkin puolen.

      Minä tarvitsin tulen merkin tuomaan romanttisuuden esille minusta. :)

      • jouskariäippä

        mietiskelen, että montakohan vuotta menee saada se veskari näyttämään niitä lämpimiä tunteita joita siellä on :) Niitä tulee tasaisin välein juuri sen verran esiin että niiden tietää olevan olemas,mutta sitte pitääkin taas peruutella ettei vaan mee liian helluseks. Tämä tulimerkki on päättäny kokeilla sellasta, että kertoo vaan itse niitä sitkeästi sille ihanalle veskarille, jospa se sais hänetkin joskus kertomaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe