Niin semmosta vaan että kun meidän luokkalainen olisi kiinnostunut musta. Tai siis en ole ihan varma, mutta olisin tällaista aistivinani. Mutta miten se muka voi olla kiinnostunut musta, kun tiedän, että samalla henkilöllä on myös poikaystävä. Että miten tässä nyt pitäisi toimia. Vai ollako toimimatta.
Onko se rivoa kähveltää jonkun toisen tyttöystävä?
Tytöstä ongelma
3
556
Vastaukset
- NKIH
Älä nyt vie sitä ainakaan ennen ku se on jättäny sen toisen/se jättää sen. Musta on ihan äly törkeetä nimittäin viiä toisen tyttö- tai poikaystävä. Vaikka en ite tähän juttuun kuulukaan. Ajattele vähän vaikka miltä ses siitä toisesta tuntuu...
- hlhlhjlh
Pyydä / anna tytön hoitaa itse omat asiansa nykyisen poikaystävänsä kanssa. Älä sekaannu siihen. Vaadi vain saavasi olla ajantasalla, että missä mennään ja mitä kukakin haluaa.
Jos tyttö itse eroaa poikaystävästään ja tulee sitten sun luo, ei siinä pitäisi olla mitään hämärää. - Das
Toisen pojan muijan viemisestä ei koidu muuta kuin harmia itsellesi. Jos se on sanojes mukaan kiinnostunut niin varmaanki se on vaan ihan harmitonta flirttiä jossei kumpikaan teistä sitten ole ottanut seuraavaa askelta. Eihän se ole mitään viemistä jos esimerkiksi käytte vaikka leffas tai kahvilla ja juttelette asiat halki et onks tässä luulossa mitään perää. Ehdotanki et ku juttelet seuraavan kerran hänelle niin pyydä johki kahville tai elokuviin ja sitten jutelkaa kaikenmaailman asioista ja ehkä sen poikaystävästä niin selviää, että onko se onnellinen hänen kanssaan ja sitten voit johonki väliin kysyä tästä asiasta. Jos ilmenee, että hän haluaisi olla sinun kanssa niin sulla on kaikki mahdollisuudet auki kunhan hän on eronnut virallisesti poikaystävästään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944