Joop, kyllä on taas viikko mennyt törpötellessä... YKSI holiton päivä. Enkä voi enää väittää, ettei tissuttelu vaikuttaisi jo töissäkäyntiinkin... Parina aamuna oon menny myöhempää kuin oli tarkoitus, kun en uskaltanut lähteä ajamaan..
Eilen vedin muutaman paukkendaalin lisäksi pullon konua ja kuoharia. Olo on vieläkin känninen ja oikein pelottaa jo valmiiksi sunnuntaiahdistus! Miten sen vois välttää? Ulkoilu, liikunta...??
Ärsyttää, kun paino on taas noussut. Helposti noista viinaksista tulee yli 1000 kcal ylimääräistä päivässä. Peilistä katsoo possunaama.
Ei auta, ei. Ahdistus nostaa jo päätään. Miten sitä saisi holittoman helmikuun alkuun?
Holiton helmikuu
14
776
Vastaukset
- Spriten voimalla
Tuttu tunne tuo ahdistus ja huono omatunto siitä, että lipsuu aamuissa, vaikka töitä voikin paikata illasta ja viikonloppuisin.
Yritä koota ajatuksesi nyt ensin siihen, että tänään et ota. Tänään ei vielä tarvitse huolehtia huomisen murheista. Katsotaan ne sitten huomenna. Tänään on tärkeintä tämä hetki. Ole raitis nyt!
Tsemppiä sinulle :)- Vuosi raittiina
Miten kauan olet ollut raittiina nimim. spriten voimalla? Olen löytänyt tämän palstan vasta pari kuukautta sitten ja seurannut kirjoituksiasi mielenkiinnolla ja saanut voimia jatkaa raittiutta.
- N32*
Nätisti kirjoitettu.
Tälläkin hetkellä olen promillelaskurin mukaan 1.8 promillen aamuhönöissä, vaikka olo on muuten ihan normaali, mitä nyt vähän pöhnäinen. Tuo älytön toleranssin kasvu pistää kyllä miettimään, että mitä järkeä tässä kaikessa on?
Ärsyttää, kun ei ole ajokunnossa vielä aikoihin, että pääsisi jonnekin ihmisten ilmoille! - Vuosi raittiina
N32* kirjoitti:
Nätisti kirjoitettu.
Tälläkin hetkellä olen promillelaskurin mukaan 1.8 promillen aamuhönöissä, vaikka olo on muuten ihan normaali, mitä nyt vähän pöhnäinen. Tuo älytön toleranssin kasvu pistää kyllä miettimään, että mitä järkeä tässä kaikessa on?
Ärsyttää, kun ei ole ajokunnossa vielä aikoihin, että pääsisi jonnekin ihmisten ilmoille!Toleranssin kasvu on todella pelottavaa tässä sairaudessa. Vuosia sitten kompuroin kännipäissäni itseni ensiapupolille, jossa puhalsin 2,6 promillea(hurjat lukemat pienikokoiselle naiselle). Olisi jo silloin pitänyt laittaa hanat ja korkki kiinni, mutta ei. Jatkoin juomista maksakoomakohtaukseen asti ja siitä selvittyäni juominen loppui totaalisesti ja kertaheitolla.
- N32*
Vuosi raittiina kirjoitti:
Toleranssin kasvu on todella pelottavaa tässä sairaudessa. Vuosia sitten kompuroin kännipäissäni itseni ensiapupolille, jossa puhalsin 2,6 promillea(hurjat lukemat pienikokoiselle naiselle). Olisi jo silloin pitänyt laittaa hanat ja korkki kiinni, mutta ei. Jatkoin juomista maksakoomakohtaukseen asti ja siitä selvittyäni juominen loppui totaalisesti ja kertaheitolla.
...vähentää on, että jo viikon tipattomuuden jälkeen pari kaltsua kihahtaa mukavasti päähän. Nyt niitä kuluisi saman olotilan saavuttamiseksi sikspäkki.
Maksakooma kuulostaa todella pelottavalta :( Hyvä, kun selvisit ja raitistuit! - Kai sitä joskus
N32* kirjoitti:
Nätisti kirjoitettu.
Ärsyttää, kun ei ole ajokunnossa vielä aikoihin, että pääsisi jonnekin ihmisten ilmoille!kännätessä olet käyttänyt.
- Oolofi
Vuosi raittiina kirjoitti:
Toleranssin kasvu on todella pelottavaa tässä sairaudessa. Vuosia sitten kompuroin kännipäissäni itseni ensiapupolille, jossa puhalsin 2,6 promillea(hurjat lukemat pienikokoiselle naiselle). Olisi jo silloin pitänyt laittaa hanat ja korkki kiinni, mutta ei. Jatkoin juomista maksakoomakohtaukseen asti ja siitä selvittyäni juominen loppui totaalisesti ja kertaheitolla.
Itselläni on laskenut. En enää pysty juomaan kun korkeintaan 7 olutta illalla, ja siitäkin tulee niin kauhea krapula, että 2-3 pulloa on se maksimi mitä voin itselleni suositella.
Minä puhalsin kesällä 4.5 prosenttia. En tiedä vaikuttaako jotkut lääkkeet prosentteihin, oli nimittäin sitä sekakäyttöäkin silloin kokeitlu. - Oolofi
N32* kirjoitti:
...vähentää on, että jo viikon tipattomuuden jälkeen pari kaltsua kihahtaa mukavasti päähän. Nyt niitä kuluisi saman olotilan saavuttamiseksi sikspäkki.
Maksakooma kuulostaa todella pelottavalta :( Hyvä, kun selvisit ja raitistuit!Ei siinä ole mitään pelättävää, kun sellaista ei ole olemassakaan. Ensin tulee rasvamaksa ja siitä voi kehittyä maksakorroosio. Tosin siihen menee usein monta vuosikymmentä. Mutta en suosittele. Yksikin mies sai maksakorroosion kun oli juonut 30 vuoden ajan 24 pulloa olutta. Joka ikinen päivä.
- maksakirroosilla on omanlainen
Oolofi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään pelättävää, kun sellaista ei ole olemassakaan. Ensin tulee rasvamaksa ja siitä voi kehittyä maksakorroosio. Tosin siihen menee usein monta vuosikymmentä. Mutta en suosittele. Yksikin mies sai maksakorroosion kun oli juonut 30 vuoden ajan 24 pulloa olutta. Joka ikinen päivä.
Rasvamaksa ja maksakirroosi ovat kaksi eri asiaa ...näin olen asioista lukenu...tuo maksakorroosio ei ainakaan ole täälläpäin käytössä.
- Ruskeat silmät
Moikka vaan sinulle.
Sinun ei kannata itsesääliin vajota vaikka sinulla on nyt ihan oikeasti pysähtymisen paikka.
Kirjoituksesi mukaan juomisessi ei enää ole sinun hallinassa,ja työtkin alkavat jo kärsiä.
Sinuna hakisin apua juomisesi,mikä se paras paikka sitten sinulle onkin.
Juttele rehellisesti ongelmastasi,koska yksin on aika vaikea raitistua.
Luulen että sinulle tämän päivän aikana vielä tulee kunnon krapula,korjaus sarjaa älä ainakaan enää ota.
Koeta levätä ja syödä pieni happihyppely tekee hyvää.
Minä olen ollut jo kuukausia juomatta,ja ihmeen hyvin on mennyt.
Paino on laskenut ja mieli parantunut,mutta kyllä niitä vaikeita päiviä on ollut ja tulee.
Sinulle tsemppä.- N32*
Ja onnittelut sinulle juomattomuudesta! Päätin käydä ostamassa huomenna - ei sikspäkkiä - vaan detox-puhdistuskuurin! Silloin on helppo olla juomatta, kun siihen on erittäin hyvä syy.
Ulkoilu oli mukavaa, mutta en voinut olla ajattelematta, kuinka mukava olisi istua penkillä ja siemailla kylmää olutta... kuunnella lintujen laulua ja fiilistellä kevään tulemista. Mutta hyvinhän tuota selvisi ilmankin.
Löysin netistä yhden tukiryhmän, joka aloittaa toimintansa pian. Ajattelin liittyä siihen. Joukossa on voimaa :)
- nainen....ollaan
Hei ajattelin ehdottaa että OLLAAN YHDESSÄ tää helmi kuu ihan tipattomana.-olin 5-viikkoo ottamatta ja nyt perjantaina sit menin pöljä ottamaan.Arvaas että kaduttaa MUTTA nyt heti aamusta olen päätökseni tehny alkaa helmikuun tipattomuus-niin mullakin lähti jo tammikuun aikana 2 kg pois ja alko tuntuun ihan kivalta mutta nyt jatkan sitä samaa rataa koska itsesäälissä en rupea rypemään ja en jatka varmasti tota tissuttelua..vaikka mullon auto kuljen matkat kävellen...näin säästän bensat ja kuluutan kaloreita sit kaikkee kivaa pientä puuhasteluu ...lenkkeilyy jos ilmat sallii ...voi sitä vaikka hiihtämässäkin käydä...ainaskin sauvakävelemässä...SIIS viinaksista tulee ylimääräisiä kaloreita joka ikävä kyllä tulee vyötärölle makkaroiksi...ja nyt jos koskaan on aika kunnostautua kesää ajatellen...no ahdistus kyllä helpottaa varmaan jo ensi viikon alusta ja antaa anteeksi ittelleen nää mokat...jos vaan haluut voidaan kirjoitella tuntemuksia tässä kuun aikana ei aina oo helppoo mutta sit mitä pitempään ollaan tuntuu se jo olotilassakin ja sillai TSEMPPII SULLE TOIVOTAN JOKATAPAUKSESSA!(EI MURRUTA JOOKO)PEILISTÄ EI MUUTAMAN VIIKON LÄLKEEN KATTELE !!!AINAKAAN POSSUNAAMA KOSKA MULLA AINASKI ALKAA KASVOT LAIHTUU ENSIMMÄISEKSI.
- N32*
Holittomuuteen en pääse, koska perhjantaina on työpaikan bileet tiedossa. Ostin sinne jo viinaksiakin, mutta ei yhtään polttele avata niitä.
Eilen huomasin just fine pärjääväni ilman alkoa. Ostin detox-kuurin ja karnitiinijuomia, ja toivon niistä tulevan tapa ja jonkin sortin pakkomielle, kun sinne suuhun nyt jotain on pakko kaataa. Unilääkkeillä sain tajun pois paljon tehokkaammin, kun alkolla.
Aurinko paistaa ja on mainio ulkoilusää! Tosin minulla ei ole kovinkaan paljon ulkoilumahdollisuuksia... Mutta painohan tippuu ihan automaattisesti, kun huikeat päivittäiset kalorimäärät jäävät pois. Ja naamasta sen näkee ihan parissa päivässä. Turvotus poistuu ja iho näyttää muutenkin sileämältä.
Takaisin naisen näköiseksi?! - ja aloita
N32* kirjoitti:
Holittomuuteen en pääse, koska perhjantaina on työpaikan bileet tiedossa. Ostin sinne jo viinaksiakin, mutta ei yhtään polttele avata niitä.
Eilen huomasin just fine pärjääväni ilman alkoa. Ostin detox-kuurin ja karnitiinijuomia, ja toivon niistä tulevan tapa ja jonkin sortin pakkomielle, kun sinne suuhun nyt jotain on pakko kaataa. Unilääkkeillä sain tajun pois paljon tehokkaammin, kun alkolla.
Aurinko paistaa ja on mainio ulkoilusää! Tosin minulla ei ole kovinkaan paljon ulkoilumahdollisuuksia... Mutta painohan tippuu ihan automaattisesti, kun huikeat päivittäiset kalorimäärät jäävät pois. Ja naamasta sen näkee ihan parissa päivässä. Turvotus poistuu ja iho näyttää muutenkin sileämältä.
Takaisin naisen näköiseksi?!No vietä toki ne bileet ja ALOITA sitten kuuhan on vasta alussa...oli se mullakin töissä maanantaina olo KUN OLISI JYRÄN ALLE JÄÄNY...pakotti päähän ja mahaan mutta kuten oletinkin alkaa se olo nyt jo helpottamaan...sitkaasti kuljen kävellen työmatkat...vaikka olisi helpompi rattiin hypätä...mutta se ulkoilukin on terveellistä...joo on tässä töitä vielä ulkonäkönsä kanssa mutta kyllä se siitä kun ei hätäile!(mullakin on nukahtamislääkkeet) joten aika taattua on illalla se että saa nukutuksi edes...kyllä se siitä lähtee taas rullaamaan...paitsi että kaduin kuitenkin sitä ottamista kun hyvässä alussa olin mutta tulin tulokseen että VOINHAN TOKI TAAS jatkaa raittiutta siis kömmähdyksiihän sattuu (monellekkin) ennenkun siitä oppii...hyvät juhlahumut...ja kirjoittelehhan kuulumiset joskus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764