Tässäpä tämä Vasuri-Eskon vitsi on:

Esko oli kysäissyt kolmelta mieheltä,että saataisiin
uusi liikuntajohtaja,kun nykyinen eli minä olen joutumassa "linnaan".
8754
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

olevan kantelun tarvetta.

Äänestä
  • Aloittaja

tarkoitetaan on "ODL-linnaa".

Äänestä

kysynyt ja halunnut jättää johtajan hommat muille.
Kysyy varmaan edelleen.

Äänestä

tiijä, että tämä ei oo mikkää vitsipalsta?

Äänestä
  • Aloittaja

vitsi,vaan Vasuri-Eskolle sattunut tosi-asia.

Äänestä

• tulla kerrotuksi.
    Valaisee asiaa ja paljastaa kantelun typeryyttä.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

vitsi,vaan Vasuri-Eskolle sattunut tosi-asia.

mitä tämä tarkoittaa???
    Tässäpä tämä Vasuri-Eskon vitsi on: Kirjoitti Jussi. Nyt ei enää olekkaan vitsi. Takkisi pyörii holtittomasti.

Äänestä

• Aloittaja

tolukuton kirjoitti:

mitä tämä tarkoittaa???
    Tässäpä tämä Vasuri-Eskon vitsi on: Kirjoitti Jussi. Nyt ei enää olekkaan vitsi. Takkisi pyörii holtittomasti.

Eskon aamukevennys parin vuoden takaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Esko oli kysäissyt kolmelta mieheltä,että saataisiin
uusi liikuntajohtaja,kun nykyinen eli minä olen joutumassa "linnaan".

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu