Mitä mieltä olette tietöiden aikaistamisesta, minusta erittäin hyvä juttu. Hyvä tehdä nyt kun on työvoimaa ja tarvikkeita "halvemmalla" saatavilla kuin huippuvuosina.
Savonlinnan ohitustie aikaistuu
6
1246
Vastaukset
- ja jos,-
tekevät vielä Laitaatsalmeen avattavan ja yhtä matalan sillan kuin Kyrönsalmessa on ja siirtävät syväväylän sinne niin ruuhkat ovat myös siellä. Onhan siinä toki se etu että senkin puolen asukkaat saavat vuorostaan ällistellä ruuhkassa ja voihan sitä välillä vaihtaa avattavan sillan paikkaa tai jos haluaa avata kaikki sillat yhtäaikaa niin sekin onnistuu.
- "ruuhka"
On rakentamisen varmistumisesta se hyöty, ettei enää tarvitse liikennevaloilla tehdä "ruuhkia" tienteon perusteeksi. Lauantaina liikenne sujui jo mukavasti valojen vilkkuessa tai ollessa pimeinä!
- Järjenjättiläiset asialla
"kaupunkisuunnittelijaa" jaksaa jauhaa tienrakentamista vastaan ja itukka oikein antaa puolikkaita sivuja niiden kirjoituksille. Kun asiasta on saatu päätös aikaan niin luulisi etsivän uuden aiheen, mutta turha kuvitella.
- m-ie-s
Koko ohitustie on tarpeeton.
Savonlinnan "ruuhkat"ajoittuvat heinäkuun
muutamaan viikkoon.Uusi tielinja levittää lii-
kenteen MELUA isommalle alueelle ja pilaa Savon-
linnan kauniita maisemia.
Hyöty on rakennusaikainen työllisyys.
Käyn silloin tällöin S-linnassa.- ARSKA
HIENO HOMMA SAADA SAVONLINNAAN JOTAIN UUTTA JA ENNENKAIKKEA työtä .MUUTAMA PLOKKARI ANTAA OMIA VASTAAN OLEVIA MIELIPITEITÄ.PARASTA ,ETTÄ SAVONLINNAN NUORISO YMMÄRTÄÄ TIEN ARVON JA SEN TUOMAN TURVALLISUUDEN ,ELETÄÄN SENTÄS VUOTTA 2009.HIENOA SAVONLINNA TULEVAISUUTEEN ROHKEASTI KEHITTÄMÄLLÄ KAUPUNKI EIKÄ MAASEUTUKYLÄPAHANEN
- Haloo valittajat
ARSKA kirjoitti:
HIENO HOMMA SAADA SAVONLINNAAN JOTAIN UUTTA JA ENNENKAIKKEA työtä .MUUTAMA PLOKKARI ANTAA OMIA VASTAAN OLEVIA MIELIPITEITÄ.PARASTA ,ETTÄ SAVONLINNAN NUORISO YMMÄRTÄÄ TIEN ARVON JA SEN TUOMAN TURVALLISUUDEN ,ELETÄÄN SENTÄS VUOTTA 2009.HIENOA SAVONLINNA TULEVAISUUTEEN ROHKEASTI KEHITTÄMÄLLÄ KAUPUNKI EIKÄ MAASEUTUKYLÄPAHANEN
Samaa mieltä. Poistaisi raskasta liikennettä, töitä kansalle pariksi vuodeksi, ei ympäristö rikkomuksia jos tehdään tunneli siis miksi valittaa ei jaksa kuunnella tuota sontaa koko ajan että siitä olisi haittaa. Olen 16 vuotias opiskelija savonlinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214618Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103274Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462529Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966