Ja taas herätetään sama vanha totuus jota monet eivät vain ymmärrä ja usko mutta minkäs tekee.
Mpssä voi käyttää mobilin öljyä ja kone kestää ja useasti kytkin ongelmat poistuvat joita on joillan osasynteettisillä ja mineraali öljyillä ns moottoripyölrään juuri tehdyillä öljyillä. Mobil on fiksun valinta 20l hinkissä ostettuna ja vaihdettuna n 5t km välein .
Sory vaan epä uskoiset näin se vaan on.
Voitte käyttää mitä haluatte ja kysyessänne esim maahantuojalta jokan ovessa lukee esim honda niin tietysti saatt vahvistuksen että ei ikinä voi käyttää mobilia mutta vain ja aainoastaan hondan etiketillä olevaa voi käyttää muilla särkyy kaikki koko kone ja ketjut ja kardaanikin.
Vanha kokenut motoristi tietää että mobililla voi ajaa myös ja huom säästää rahaa jonkin verran kun vaihtaa itse koneenseensa mx:ät tämä on totta ja sinun ei sitä tarvitse uskoa vaan voit ajaa sillä maahantuojan ohjekirjan mukaisella öljylläse on varmasti oikea öljy mutta tämä on vaihtoehto asioista perilla oleville.
Jos ajat vaikkapa euroopan ristiin rastiin nopeassa tahdissa käytä parasta öljyä mitä löytyy sillä ei reissussa viitsi vaihdella öljyjä 5tkm välein.
Jos on uusi pyörä aja suositetulla öljyllä ja takuun loputtua mieti riittääkö MX ajotyyliisi ja koneesi vaatimuksiin usein ne riittävät,esim öljy ei sovellu suurella varmuudella formula1 autojen kisa käyttöön eli terveen järjen käyttö asiaa pohdittaesa on paikoillaan.
Pyydän ei pilkallisia huomautuksia sillä siinä tapauksesa olet vain lapselline tyhmä josta ei kasva miestä ikinä ,valinta on sinun.
Tähän viestiin ei siis ole hyvä kirjoittaa mitään.
MOBIL MX15W-40
3
483
Vastaukset
- mutta kuitenkin...
minä ajan sillä öljyllä minkä tiedän parhaimmaksi omalle pyörälleni.
Aja sinä vaan Mobililla taikka UFO:lla, muttei se minun ajoihini vaikuta.
Turha sinun on mitään mainostaa ja sitä paitsi: sehän on kiellettyäkin palstalla! - öljy kiittää!
Se Euroopassa reissuaminen on ihan eri asia kuin kotomaassa lyhyet pätkät. Pari kertaa olen testannut: kuuden tuhannen kilsan jälkeen mopon öljyt on ihan kirkkaat, voisi luulla että jopa uudet, kun takana on reissu vaikka Kroatiaan.
Jos on pyöritty vaan kotomaassa, vaihdettavat öljyt samoilla kilsoilla on aivan pikimustat.
Puolisynteettisiä Teboileja tai Mobilin kotteroöljyjä minäkin käytän. Joskus oikeita JASO-öljyjäkin, mutta eipä niissä hintalappua lukuunottamatta eroa tunnu olevan. Kyllä se säännöllinen öljynvaihto on mopolle paljon tärkeämpi juttu kuin joku luokitus tai sinkin/kalsiumin/fosforin ym. pitoisuus. Kunhan ei ole molybdeeniä eli jotain eco-öljyä.- telvakkia koneessa
kuuluu tummua käytös, silloin se toimii kuten pitää. mikä litku pysyy 5000-6000 kilsaa kirkkaana. kyl sulla on heikot öljyt koneessa, jos noin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780