Tietääkö joku, onko Sims 3 tulossa jossain vaiheessa (missä?) Play Station 3: lle?
Tuleeko The Sims 3 PS3: lle?
6
650
Vastaukset
- sssssssssssssssssssssssssss...
Ehkä, mutta ei taatusti yhtä hyvänä kuin pc:lle, nähtiinhän se jo kakkosessa, ps2:sella se oli hyvin rajoitettu ja huono, ainoastaan pc:llä oli hyvä.
- Woremo
Ps3 tehot ovat sen verran hyvät.. että ei pitäisi ainakaan hirveää mössöä olla. Niinkuin ps2 versiot olivat.
- on kaikista
Woremo kirjoitti:
Ps3 tehot ovat sen verran hyvät.. että ei pitäisi ainakaan hirveää mössöä olla. Niinkuin ps2 versiot olivat.
paras pelialusta sims 3:selle ! ja yleensäkkin simssille.
- DJ PoSSu
on kaikista kirjoitti:
paras pelialusta sims 3:selle ! ja yleensäkkin simssille.
Kyllä The Sims 3 on pakko tulla PS3, eihän siinä mitään ideaa olla pelkällä PC : llä.
Ainakin mun mielestä en tiedä teistä, muuten vaan. Meilläkin on The Sims 2 PS2....... - minä vaa_simshullu
DJ PoSSu kirjoitti:
Kyllä The Sims 3 on pakko tulla PS3, eihän siinä mitään ideaa olla pelkällä PC : llä.
Ainakin mun mielestä en tiedä teistä, muuten vaan. Meilläkin on The Sims 2 PS2.......omistan the sims 2 pc:lle ja xbox:ille pc hyvä mut ei xbox nii hyvä. ja toivon et se the sims 3 tulee ps:llle(3) ku meil on se uusin ja sitä simssiä lupaillaan konsoleille!
- sari1111
minä vaa_simshullu kirjoitti:
omistan the sims 2 pc:lle ja xbox:ille pc hyvä mut ei xbox nii hyvä. ja toivon et se the sims 3 tulee ps:llle(3) ku meil on se uusin ja sitä simssiä lupaillaan konsoleille!
joulukuusa myös Wiille, xbox360 ja PS3,jossakin oli seikailu muoto ja jossakin nettipelaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862