skitsoilua

pahimmillaan

6

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsikkaoooo

Olen kuullut, että narsismiin kuuluisi kaksisuuntaista häiriötä mukaan.
      Minä olen joutunut sellaiseen loukkuun narsistisen miehen kanssa, että sanoja ei löydy. yli 17-vuotta kestänyt tavalla tai toisella. Olen yrittänyt lähteä lopullisesti, jo toinen kerta kun palasin takaisin keväällä 2008. Sossun akat uskoo sitä miestä, kun osaa olla kuin viilipytty tarvittaessa.
      Jaosta ei tullut mitään, sai vetkutettua aina vaan asiaa eteenpäin, viel sil osu asianaja, joka lietsoi viel miehen aikomuksia. Ei tuntia, ei minuuttia, ei viikkoa, ei koskaan voi olla varma mitä seuraavaksi tapahtuu, mieli vaihtelee...
      Kävi sellainen asia, vuosia sitten, mies joi pullon viinaa, yritti nitistää kaksin käsin minulta hengen, jokin voima sai minut irti otteesta, huomasin miehen silmistä, kuin olisi roikkunut katosta pää alaspäin, että vain ihme pelastaa minut tästä. Pääsin karkuun, juoksin ulos talosta, jossa oli 2 omaa lasta ja 2 vierasta, soitin poliisit, mies vietiin pois, ei tunnustanut tekoaan vaik lapset näki. Vaan haasto oikeuteen poliisit, jotka hakivat hänet, kun vastarintaa tehdessä telo jalkansa. Sai tuomion, mut sielläkin kirkkain silmin valehteli, jonkin nuorisojoukon hakanneen minut, hän oli autotallissa, jos olisi näyttäytynyt, ei olis kuulema enää hengissä.
      Minä siis vuosia myöhemmin olen taas täällä, suden suussa, tiesin tullessani tänne, että jos mahdollista, hän saattaa pystyä ns. näyttelemään jonkin aikaa, että saisin raha asioitani kuntoon, ei yksinhuoltaja selviä, pitäisi olla parempi palkka, ei vero helpotuksia enää lapsiperheille, asumistuki myös laskettu niin ettei sitäkään hevin saa.
      Kuinkas ollakkaan, lomautukset tulivat, minulla kamala paniikki, kun tän luontoinen alkaa käyttämään minun hädänalasta tilannettani hyväksi, alistamalla minua rahan avulla, ei ole tietääkseenkään että olen puilla paljailla ja laskut kerääntyy, hän kuin hykertelee minun tuskallani.
      En haluaisi ketään tähän tilanteeseen, ollaan narsistisen ihmisen ikeessä, mikä surullisinta kahden alaikäisen isä. Tämä on varmasti sekavaa, mutta olemme vaarassa täällä, eikä rahaa tehdä mitään. Terveyteni on kokenut kovia tämän alistessa, mutta harvalla on rahavarastoja tällaisia kohtaloita ajatellen.
      Se miten on tähänkin asti selvitty jotenkin, sain jo vuosia sitten kirjan siskoltani, NAAMIONA TERVE MIELI, siskoni sairaanhoitaja, sanoi hänen mielestään mieheni on narsistinen persoona.Olen ymmärtänyt että vika ei ole minussa kuten hän ain väittää, vaan hänen persoonassaan.
      Menimme heille usein yöllä karkuun miehen raivoja, kerroin hänen käytöksestään sisarelleni.

Hän teki esim näin, otti tilini haltuun, koska en osaa käyttää rahaa, sitten maksoi laskuja omalta tililtään, kitsoillessaan sitten sanoi, kun tulee jotain, hänen nimensä maksajana ja minä jäisin ilman kaikkea, koska en mitään maksakkaan.
      Seksuaalinen alistaminen, kännissä saattoi 7 tuntia touhuta, vaik kuin sanoin minuun sattuu, ei kuulema väliä...kerran olimme juhlissa, olin laittanut itseni kauniiksi, olin kuskina, kun tulimme pois, käski ajamaan tien sivuun, heitti minut takapenkille, teki hommat, sylki päälleni, alkoi raivota, minun vaimoni ei saa näyttää huoralta, kidutti minua yön lähinnä henkisesti silloin.
      En todellakaan tiedä mitä tekisin, kun rahaa ei ole, pelkään henkeni ja terveyteni puolesta, saatika lapset, yrittänyt olen kertoa, isä on hiukan erikoinen, ymmärtäävätkin jotenkin, mutta miten sitten vaikuttaa aikuisuuteen, lapsille ei ole silleen paha kuin on minulle. Hän itse on omasta mielestään väärin ymmärretty, mutta ei kärsi, vain ympärillä kärsimystä, hänellä ei ole kavereita lainkaan. Tämän tyypin ihmiset pahempia kuin rutto tai syöpä, ei ole keksitty lääkettä.

• loggie

Tekstisi on melko sekavaa ja ahdistuneen tuntoista.
        Se on erittäin ymmärrettävää.

Tiedät varmaan itsekin että selitykset siitä, että isä on vähän erikoinen ei mene ainakaan kauaa lapsillesi läpi. Myönsit itsekin, että olette vaarassa. yli 17 vuotta tuollaista kohtelua saa varmaankin omanarvontunteen aika nolliin, mutta toivottavasti saat lasten etua ajatellen kerättyä voimaa lähteä. Tottakai lapsetkin kärsivät jos sinä kärsit ja sitäpaitsi vaikkei hän lapsia vielä kiusaisikaan, niin se voi hyvin olla edessä.

Kyllä kaikista taloudellisista yms. seikoista selviää. Pakkohan se on. Ei tuollaista saisi tapahtua kenellekkään ikinä.
        Kai sitä ennemmin hakee leipänsä vaikka avonaisesta biojäteastiasta kun syö tuollaisen ihmisen ostamaa.

• haloooo

täällä keskustellaan kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, ei skitsofreniasta..

• kirsikkakuusuu

Tekstini on varmast sekavaa, viel kun yrittää lyhyest sanoa. Olin kirjoittavinani skitsoilusta, veil pahimman laatuisesta. Mielestäni tämän käytös on skitsoilua, narsistinen luonnehäiriö kuulostaa skitsoilulta, yleensä jos ihminen käyttäytyy omituisesti, sanotaan, mitä siin skitsoilet....
        Toi mitä kirjoitin miehen käytöksestä, on vain raapaisua todellisuudesta, kun sen lukee samaa kokeneet, ymmärtää mitä sanon. Pois pääsy tarvitsee todella sellaiset ihmiset tueksi, jotka ymmärtää luonnehäiriöisen metkut, rahasto pitäisi perustaa, perheitä varten tai laina et pääsee tarpeeksi kauas pois, eikä talous vie takaisin samaan pesään. Harvoin äideillä on rahaa ja aika harvoin kunnollista työpaikkaa, viel että uupuneita tän luonnehäiriöisen parissa, viel että olis sukulaisia joil rahaa, minulla puuttuu sekin linkki, kaikki köyhiä, niin asiasta kissan häntään....Olen kuullut että narsistinen luonnehäiriö aikansa jyllää, voi viel sairastua kaksijakoiseen päälle, minä ainakin huomaan siin, että vaipuu kuin maaniseen tilaan, istuu päiväkausia, syö karkkia ja suklaata, kuin pieni lapsi, mut iso mies ja painoakin 105kg, mutta jos tossa tilassa alkaa juoda, alkaa todellinen hirviö purkautumaan ja silmät menevät nurinpäin päässä, mut sitä emme ala katselemaan, lähdemme pois. Totta kai olen lähdössä heti kun vain voin, mutta lomautukset ei paranna tilannattani.

• kesakko 777
        kirsikkakuusuu kirjoitti:

Tekstini on varmast sekavaa, viel kun yrittää lyhyest sanoa. Olin kirjoittavinani skitsoilusta, veil pahimman laatuisesta. Mielestäni tämän käytös on skitsoilua, narsistinen luonnehäiriö kuulostaa skitsoilulta, yleensä jos ihminen käyttäytyy omituisesti, sanotaan, mitä siin skitsoilet....
        Toi mitä kirjoitin miehen käytöksestä, on vain raapaisua todellisuudesta, kun sen lukee samaa kokeneet, ymmärtää mitä sanon. Pois pääsy tarvitsee todella sellaiset ihmiset tueksi, jotka ymmärtää luonnehäiriöisen metkut, rahasto pitäisi perustaa, perheitä varten tai laina et pääsee tarpeeksi kauas pois, eikä talous vie takaisin samaan pesään. Harvoin äideillä on rahaa ja aika harvoin kunnollista työpaikkaa, viel että uupuneita tän luonnehäiriöisen parissa, viel että olis sukulaisia joil rahaa, minulla puuttuu sekin linkki, kaikki köyhiä, niin asiasta kissan häntään....Olen kuullut että narsistinen luonnehäiriö aikansa jyllää, voi viel sairastua kaksijakoiseen päälle, minä ainakin huomaan siin, että vaipuu kuin maaniseen tilaan, istuu päiväkausia, syö karkkia ja suklaata, kuin pieni lapsi, mut iso mies ja painoakin 105kg, mutta jos tossa tilassa alkaa juoda, alkaa todellinen hirviö purkautumaan ja silmät menevät nurinpäin päässä, mut sitä emme ala katselemaan, lähdemme pois. Totta kai olen lähdössä heti kun vain voin, mutta lomautukset ei paranna tilannattani.

ja heti sieltä. Pakkaa välttämättömät tavarasi ja lasten lempi lelut vain vähän tavaraa kerää johonkin ulko-oven lähettyville ja kerro vaikka naapureille, vielä on ihmisiä,jotka auttavat. Sosiaalitoimisto auttaa kun kerrot tilanteen. Äläkä mene enää takaisin vaikka sydän murtuisi. Itsellä oli liipasimen kuokistuksen päässä henki mutta järjestelin pikkuhiljaa asioitani ja olin ukolle mieliksi puoli vuotta sitten repäisin. Kaipaan häntä kovasti vieläkin ja käräjät on tulossa mutta en enää anna periksi. Narsistiuhrien tuki auttaa myös koska meitä on paljon.

• kirsikkakuusuu
        kesakko 777 kirjoitti:

ja heti sieltä. Pakkaa välttämättömät tavarasi ja lasten lempi lelut vain vähän tavaraa kerää johonkin ulko-oven lähettyville ja kerro vaikka naapureille, vielä on ihmisiä,jotka auttavat. Sosiaalitoimisto auttaa kun kerrot tilanteen. Äläkä mene enää takaisin vaikka sydän murtuisi. Itsellä oli liipasimen kuokistuksen päässä henki mutta järjestelin pikkuhiljaa asioitani ja olin ukolle mieliksi puoli vuotta sitten repäisin. Kaipaan häntä kovasti vieläkin ja käräjät on tulossa mutta en enää anna periksi. Narsistiuhrien tuki auttaa myös koska meitä on paljon.

Niin me ollaan lähdetty jo kax kerta, viimeksi olimme pois n 3vuotta, talous ajoi takaisin, joo tiedän että olen ääliö, mutta myös älyttömän köyhä, työasiat myös kärsineet iflaation, sinä voit ymmärtää, että yliluonnollisia kykyjä vaaditaan selviämään selväpäisenä, mut se et tajusin siskoni ansiosta lukea sen kirjan, mikä selvensi mieheni luonteen, minäkin siis mielistelin paljon. Alkoholi pahin tällaiselle tyypille, kerran kävi näin, lapset huomasivat isän humaltuneen, sanoivat minulle, äiti eihän ensi yönä tapahdu mitään, vakuutin heille et saavat nukkua rauhassa, eli mielistelin miestä että sain sen pidettyä hiljaisena , edes jotenkin, jouduin olemaan miehen seksiorjana 7 tuntia, hän jaksoi ja jaksoi, välillä pieni tauko, mutta jos olisin vastustanut, sitten taas.....sanoin että minuun sattuu, ei kuulema satu, minun piti viel näytellä kuin nautin ja minun viel oli sanottava, että haluaisin lisää, se viel että haluan sitä kaikkien kanssa, mut jos niin olisin sanonut, herra tietää mitä sitten....ajattelin että sanon mieliksi, mutta se olisi voinut olla loppuni, sit viel kun hän oli tilassa, kuka tietää, hän houri ääneen tyttäreni nimeä, edellisestä avioliitosta, jonka isä jo kuollut, sanoi sitten kuin haluaa sitä ja rakastaa, jne. Tämä on tosi, en tiedä kuka samaa kokenut, tiedän sairas....Eilen sain tietää, että nyt viimenää saamme tilaisuuden lähteä, voisin sanoa viimeisen kerran, rakastuimme erään ihanan miehen kanssa, tosin hänellä on varaakin ,jota en tiennyt, siis varaa voisin sanoa pelastaa meidät, joku voi sanoa, että olen myynyt itseni, muuten sen voisikin niin sanoa, mutta rakkaus tuli ennen. (Niin kun haluaisi perheen pitää, mutta aivan mahdotonta ja surullista). Uusi rakkaus vastaus rukouksiini. Olen rukoillut ihmettä myös miehelleni. Nurkan takaa tullut rakkaus elämääni, tämä on ihme. Nyt voin lähteä, mutta se on tehtävä varoen, hitaasti liukenemalla, nyt minulla lomautus, mies hioo karvaisia käsiään yhteen, nyt akka on kiikissä, ei ole tietäkseenkään, kerääntyvistä laskuitani, veloista,....odottaa että menee luottotiedot....hän ei vaan tiedä, että olen pelastautumassa, asuntoa ja turvapaikka järjestellään. Sossu oli tuhota minut ja tytöt, kun uskoivat miestäni, diakonia pelasti meidät,sossun akoille koulutusta ja kokemusta enemmän, ovat todella puusilmiä, ajattelinkin kouluttautua sellaiselle sektorille, missä minun kokemuksistani ja edellisistä koulutuksistani hyötyä. Voinhan sitten tehdä työtä vaik 70v, auttajia tarvitaan, aion ottaa esille tukimuotoja perheille, joissa kärsitään narsismista, tai vastaavasta häirinnästä, muiden ei tarvitsisi, enää kärsiä samasta kuin minun. Tosta auttamisesta tuli mieleen, minä pyysin vanhalta ystävältäni apua, muuttamiseen takuurahaksi(hän on miljonääri)3000e ja sovin maksueristäkin, ei voinut lainata, kun en maksa kuitenkaan takaisin, eli mitä voi sanoa, onko ystäväni enää...en soimaa, ettei lainannut, mutta ei luota sanoen sen suoraan, etten maksa ja sitten emme voi olla ystäviä enää. Tulihan tota taas sekavaakin....mut nyt on toivoa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe