Olen juurtunut itseeni
en ole tuettava köynnös
rämmin elämää jaloillani
omillani aina selviän
tänäänkin vahvana
saat minut itsenäni
lainaksi tai omaksi
sitoutunut sinuun
haluatko
Haluatko
12
353
Vastaukset
- laudi**
Se on :)
Ei mitään lisäämistä.- Keltainen-toukokuu
.. näin olen itsekin ajatellut, siksi sen kirjoitinkin.:)
- halua leikkiä,
jos olet tosissasi, hoida ne puitteet kuntoon.
- Keltainen-toukokuu
.. voipi keskustella, ja pitääkin. Eipä pitäisi keskustelukaan olla ongelma, jos kumpikin on tosissaan. Hoituu muuten tosi nopeasti tarvittaessa, riippunee tietty siitä, mitä puitteilla tarkoitetaan.:)
Saanko kommentoida ja niin
röyhkeänä minä Toivon,että
kuulisit
häneltä: Haluan.
Piristää minä omistani
halusin.- Keltainen-toukokuu
.. kannustuksesta, kyllä piristävästi kirjoitit.:)
Keltainen-toukokuu kirjoitti:
.. kannustuksesta, kyllä piristävästi kirjoitit.:)
Tulen ihan hiljaa
kuin salaa,
toivottamaan
hyvää yötä...piristettä
en nyt paljoa suo,ettei
vaikuta yöuniisi.- Keltainen-toukokuu
dolan kirjoitti:
Tulen ihan hiljaa
kuin salaa,
toivottamaan
hyvää yötä...piristettä
en nyt paljoa suo,ettei
vaikuta yöuniisi... hauska tuo sinun virtuaalipiristeesi. Kiitos vaan, nukuin kuin porsas viime yön, sen enempiä kuitenkaan kommentoimatta.:)
- otan vain
lainaksi,
ja sitten ihastun liiaksi.
Voinko luoksesi palata,
vai pitääkö tunteeni salata?- Keltainen-toukokuu
.. tietty riippuu ken lienet. Josko olet se oikea, tuskin sinun tarvitsee edes kysyäkään tuota, vastauksen tietänet kai muutenkin. Mukavasti riimittelet kumminkin.:)
- runo64-1
...itsessään
voimakkaana rakkaudessaan
kun vain toinen sen vastaan
ottaa...
haasteena(ko).
ihan hyväkö?,ei
vaan tosihyvä.
hyvä upea keltainen-toukokuu!!!- Keltainen-toukokuu
.. olin kirjoittanut jo aiemmin, laitoinpa eilen luettavaksi. Harkitsin kyllä tovin, vaikka tunteehan tuo asianosainen nämäkin luonteenpiirteet, monen muun piirteen lisäksi. Kyllä vaan runoilu on kumminkin mukavaa, kiitos kun luit tämänkin ja kommentoit.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328