Eli on kovin kinkkinen tilanne. Minä olen 17 ja poika vajaan vuoden vanhempi. Tutustuttiin 2006 kesällä yhdissä kemuissa ja sen jälkee oltiin tosi paljon yhteydessä tekstareilla ja mesessä, viestit olivat tosi flirttailevia ja vihjailevia ja minä oletin pojan välittävän. Kävi kuitenkin ilmi, että poika seurusteli. No silti oltiin yhteyksissä ja joissain kemuissa törmättiinkin taas.
Sitten yhteyden pito väheni molemmilta, mutta silloin tällöin kyseltiin kuulumisia,jne. Viime syksynä oltiin taas samoissa kemuissa, hän tyttöystävänsä, minä poikaystäväni kanssa. Sen jälkeen hän on taas tullut messä juttelemaan tosi paljon. Nyt viime viikolla pojan taas tullessa juttelemaan mesessä, niin jossian vaiheessa kun itse heitin puoliksi läpällä että poika voisi tulla antaa mulle matikas tukiopetusta, oon tosi surkee :D, niin poika yllättäenn suostukin. Nähtiin kirjastossa, ja poika tosiaan opetti mua ensin jonkun tunnin, sitten sen jälkee jutletiin vaa iha kaikesta melkee tunti. Siinä samalla kävi ilmi, että hänen 2vuode suhde siihe tyttööö oli päättyny joku aika sit. Sitte kysyin mil dösäl poika oli menossa ja hän kertoi, mutta kysyi et mil mä ja sanoi että voi kyl oikeestaa tulla samalla et pääsee se sieltäki vaihtamal ja dösäs sit jubailtii viel ja sitte jäin pois.. Sen illan jälkee ollaa taas tekstailtu oikeestaa tosi paljon. Välillä hänen aloitteestaan, välillä mun. Viestit on taas välil aika vihjaileviii ja on sydämmii.jne. Mut enää en haluu joutuu taas pettyyy ja aluks päätinki itelle, et ei, vain kavereita, mutta vlaitettavasti vanhat tunteet on taas roihahtaneet pintaan...
Tänään oli tarkotus lähteä kaveriporukalla baariin, mutta sitten tuli mutkia matkaan ja mulla ei ollukkaa seuraa sinne. No pojan kanssa jtn juttelin ja valitin mun kohtaloo ja poika olis voinu lähtee seuraks, mutta no suoraa sanottuna jänistin.. Noo poika sano sit, että vois huomen lähtee jonnekki kyl kemuttaa ehk, jos mä kans oon menos, et vois sillo mahollisest sit nähä ja sovittii et soitellaa..
En tiiä saako täst tolkkuuu tai mtn. mut olen iha sekasi mun ajaatuste kans. Olisko jollai viisaal jtn viisaita neuvoja, tai ihan vaa kommenttia :)
Mitähän mahtaa liikkua pojan päässä..?!
4
556
Vastaukset
- dHMM
Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää mitä pojan päässä liikkuu. Kysy siltä.
- tyttö.
Eikö se jo ollut aika inhottavasti tehty, että hän ei edes kertonut sinulle aluksi seurustelevansa? Mielestäni oli.Pystytkö luottamaan poikaan ? Valitettavasti pojista löytyy pelimiehiä aika paljon.Mieti nyt kuitenkin esin pariin kertaan, että kestätkö jos joudut pettymään häneen toistamiseen.Jos haluat ottaa riskin, nii tee pojalle selväksi että tykkäät hänestä ja haluat edetä hänen kanssaan ystävyyttä pidemälle, eikä siihen kaivata toista tyttöä.
- TÄÄLTÄ <334<35
DEMI.FI
- Jokuvaan......,,.,.,
Jos poika on yhteydessä , ja haluaa tavata se kieltämättä kuulostaa siltä et se olis kiinnostunut mut jos yhteyden pito on "ailahtelevaa" kannattaa kysyä kasvotusten missä mennään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5581216- 531135