Kysyn ihan yleisellä tasolla, että onko kukaan onnistunut perumaan jo maksettua valmennuskurssia? Olen tietoinen siitä, että tuskin he koko summaa palauttavat, mutta edes osan? Entä mikä kävisi hyväksyttäväksi syyksi peruutukseen?
Itselläni on sellainen tilanne, etten pystykään osallistumaan ja olisi kiva saada osa rahoista takaisin.
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa. :)
Valmennuskurssin peruutus
2
1003
Vastaukset
- tilanteesta ja firmasta
Varmasti jotain saat takaisin, useinhan käytössä on varausmaksu, jota ei palauteta, mutta muu hinta palautetaan. Tässä saattaa olla jokin aikaraja tosin, eli mitä aiemmin peruu, sen varmemmin saa rahaa takaisin. Tutki kuitenkin tilanne sen kurssijärjestäjän osalta, mikä kursseille oot menossa - varmasti nettisivuilta, esitteistä ja varausvahvistutkisista yms selviää. Lisäksi jos kurssin oppimateriaaleja on jo sinulle toimitettu, voi olla että joudut myös ne maksamaan.
Se, saatko jopa varausmaksun takaisin, riippuu siitä mikä on tuo "sellainen tilanne" joka sulla on, ja millainen kurssijärjestäjän käytäntö on. Olen esimerkiki kuullut, että vakavasti sairastunut sai kaiken takaisin, mutta sen taisi järjestäjä tehdä hyvää hyvyyttään.
Mutta aamulla puhelin käteen, ja soittamaan kurssijärjestäjälle. sillä tavalla se selviää. - Pitää
Käsitin kirjoituksestasi olet jo maksanut koko summan, silloin sinä varmaan saat koko summan takaisin kun et sitä ensin maksanut varaus maksuna vaan koko valitsemasi kurssin .
Näin ei voida puhua tai huomioida varaus maksua laisinkaan vaan palautus pitää olla täysi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757