Meillä kaikilla on yksi yhteinen asia, kaikki elämme vain yhden kerran tässä maailmassa, kannattaako se elämä elää valittaen ja surren pikku asioista, tai kannattaako juoruilu ja pilkkaaminen meillä kaikilla on oma elämämme ja siihen puuttuminen ja valitus on ihan turhaa, kaikkien pitää saada elää niinkuin itse haluaa, avuliaita ja ystävällisiä ihmisiä täällä on liiankin vähän MIKÄ TEITÄ VAIVAA, ihmettelen vain? HAUSKAA ELÄMÄÄ VAAN KAIKILLE:)
piristykää Lieksalaiset!
18
1435
Vastaukset
- piristää
jos et muuta keksi.....Loituman eityksenä
- jos nuin paljo
ahisttaa nii mää lääkärrii.
- äippä
minun elämä on ihan kunnossa, hoidan lapseni parhaani mukaan ja elän päivän kerrallaan, enkä minä valita ihmettelen vain miten paljon ihmiset juoruaa, valittaa yms....
- touhujas
äippä kirjoitti:
minun elämä on ihan kunnossa, hoidan lapseni parhaani mukaan ja elän päivän kerrallaan, enkä minä valita ihmettelen vain miten paljon ihmiset juoruaa, valittaa yms....
Elät päivän kerrallaan? Ihanks niinkun totta? Eiks sulla ole tulevaisuutta?
Kuulostaa nopeesti ajatellen kovin ihanalta ja dramaattiselta. Et taida tietää että toi on ittens pettämistä? Tommosii ei luoteta! Vahvimpii on ne joilla on katse suunnattuna tuleviin huomisiin. - äippä
touhujas kirjoitti:
Elät päivän kerrallaan? Ihanks niinkun totta? Eiks sulla ole tulevaisuutta?
Kuulostaa nopeesti ajatellen kovin ihanalta ja dramaattiselta. Et taida tietää että toi on ittens pettämistä? Tommosii ei luoteta! Vahvimpii on ne joilla on katse suunnattuna tuleviin huomisiin.Päivä kerrallaan on hyvä elää silloin kun on ollut paljon asioita joita olet suunnitellut ja ne on mennyt vikaan ja olet pettynyt monta kertaa, minun elämä on juuri näin hyvä, kun en suunnittele elämääni etukäteen, haaveet ja toiveet on sit eri asia.
- näin pittää elää
äippä kirjoitti:
Päivä kerrallaan on hyvä elää silloin kun on ollut paljon asioita joita olet suunnitellut ja ne on mennyt vikaan ja olet pettynyt monta kertaa, minun elämä on juuri näin hyvä, kun en suunnittele elämääni etukäteen, haaveet ja toiveet on sit eri asia.
Lainaten, eläkää jokainen päivä, kuin eläisitte viimeistä päivää, kuitenkin, kuin eläisitte vähintään sata vuotta.
- älä valehtele
Kukaan ei tiedä, onko vain yksi elämä. Mene muualle tuputtamaan uskontoasi! Uskovaisille omat palstat täällä.
- äippä
hyvä jumala, AAMEN:) Anteeksi vaan mutta en kyllä ole uskovainen, ihan vain halusin laittaa oman kommettini tänne, ei kai se syntiä ole:) ??
- kysyn vaan
itse antanut aihetta juoruiluun tai pilkkaamiseen?Hyvin on mustavalkoinen sinun elämännäkemys.
- äippä
nuorena kyllä tuli tehtyä kaikenlaista tyhmää, ja en varmasti ole ainut ihminen joka nuoruudessaan kokeilee kaikenlaista, mutta sitä minä en ymmärrä että ne asiat vieläkin yhdistetään minuun nykyelämässäkin eli aina LEIMA OTSASSA, vaikka itse tiedän ettei minusta enää olisi sellaiseen hölmöilyyn, minulla on nyt uusi ihana elämä, ihmisten olisi vain ymmärrettävä että jotkut ihmiset muuttuvat iän myötä ja parantavat tapansa. En edelleenkään valita toisten ihmisten käyttäytymisestä, vaan ihmetellä täytyy.
- Nouhau,hau
No aika mustavalakonen tuntuu olevan kyselijänkin mualima. Ettäkö antanu aehetta juoruiluun. Siihen ei paljo aihetta tarvihe. Se kyllä onnisttuu vähemmälläkkii koulun käänniillä.
Niin Lieksassa kun muuvallakkii. Akoilta ja ukoiltahi nykysin enenevässä miärin.
Vain minun puolesta puhukkoot aivan mitä huvittaa. Se niitä ottaa piähän nuita juoruilijoita, kun heidän jutut ei mihinkään vaikuta. Se on ihan kun talavituiskussa tuulleen pierassoo, sama teho. Ei pittkkään haise. - äippä
Nouhau,hau kirjoitti:
No aika mustavalakonen tuntuu olevan kyselijänkin mualima. Ettäkö antanu aehetta juoruiluun. Siihen ei paljo aihetta tarvihe. Se kyllä onnisttuu vähemmälläkkii koulun käänniillä.
Niin Lieksassa kun muuvallakkii. Akoilta ja ukoiltahi nykysin enenevässä miärin.
Vain minun puolesta puhukkoot aivan mitä huvittaa. Se niitä ottaa piähän nuita juoruilijoita, kun heidän jutut ei mihinkään vaikuta. Se on ihan kun talavituiskussa tuulleen pierassoo, sama teho. Ei pittkkään haise.juoruiluun ei paljon tarvitse ja onko ne jutut kokonaisuudessaan sit ihan tottakaan aina! minäkin olen kuullut ihan omituisia asioita itsestäni, paljon hurjempina versioina mitä ne todellisuudessa olivat. Pitää varmaan lakata murehtimasta tuollaisia asioita, koska tiedän kuitenki itse parhaiten mitä olen tehny ja teen.
- elähtäneet
äippä kirjoitti:
nuorena kyllä tuli tehtyä kaikenlaista tyhmää, ja en varmasti ole ainut ihminen joka nuoruudessaan kokeilee kaikenlaista, mutta sitä minä en ymmärrä että ne asiat vieläkin yhdistetään minuun nykyelämässäkin eli aina LEIMA OTSASSA, vaikka itse tiedän ettei minusta enää olisi sellaiseen hölmöilyyn, minulla on nyt uusi ihana elämä, ihmisten olisi vain ymmärrettävä että jotkut ihmiset muuttuvat iän myötä ja parantavat tapansa. En edelleenkään valita toisten ihmisten käyttäytymisestä, vaan ihmetellä täytyy.
äidit ja isät, he ovat niitä yleisimmin tavattavia arvostelun ja tuomitsemisen mestareita, silloin kun on kysymys naapurin lapsesta ja voi jestas, kun on ”murkkuikäisestä” kysymys, niin johan mielikuvitus antaa sijaa. Hyvää tässä on se, että heillä itsellään on vielä pienet lapset ja samalla kasvatus kriteerit tallella, joten luulen, että kasvaessaan nämä taaperot ”murkkuikäiseksi”, näilläkin vanhemmilla on sitten kohde mihin verrata. Yllätyksiltäkään tuskin vältytään.
- se on immeisen
äippä kirjoitti:
juoruiluun ei paljon tarvitse ja onko ne jutut kokonaisuudessaan sit ihan tottakaan aina! minäkin olen kuullut ihan omituisia asioita itsestäni, paljon hurjempina versioina mitä ne todellisuudessa olivat. Pitää varmaan lakata murehtimasta tuollaisia asioita, koska tiedän kuitenki itse parhaiten mitä olen tehny ja teen.
mielikuvitus? Parhaillaan ja jopa nautittavaa on se, kun jutut itsestäni, tai muusta tuttavakuntaan kuuluvasta on niin mahtavan valheellisuuden siivittämä, että oksat poikki. Jutut on niin, ylilyömiä, ettei sepittäjä itsekkään ymmärrä missä mennään. On tilanteita jossa tulee, jopa provosoivaa käyttäytymistä ja lisätä samalla juttujensepittäjän mielikuvitusnystyröitä, että silleesti.
- hui
että ihminen joka kirjoittaa tälläistä niin ajattelee vain itseään.Itserakas!
- äippä
en todellakaan ole mikään itserakas ja miten tuo teksti muka viittaa siihen? haluaisin vain että kaikilla HUOM KAIKILLA olisi hyvä olla:)
- hui
äippä kirjoitti:
en todellakaan ole mikään itserakas ja miten tuo teksti muka viittaa siihen? haluaisin vain että kaikilla HUOM KAIKILLA olisi hyvä olla:)
se koira älähtää kun jne....
- äippä
hui kirjoitti:
se koira älähtää kun jne....
onko sinulla jokin ongelma, kun noin lapsellisia kirjoittelet, asia on näin että kyllä tiedän millainen ihminen olen ja olen päivittäin tekemisissä sellaisten ihmisten parissa jotka todella apua kaipaavat, se ei todellakaan ole itsekästä joten pidä sinä vain huoli omista asioistas eläkä tule tänne kertomaan millainen ihminen joku toinen on. Hyvää elämän jatkoa sinulle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse143832SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2303768Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575451645- 361593
- 321491
- 921433