Kun yritin yliviivata luetelman (tavallinen luetelmapalloja käyttävä luetelma) kohdan ensimmäisen sanan, PowerPoint 2007 kyllä yliviivasi sen mutta yliviivaus ulottuu sanasta vasemmallekin, luetelmapalloon asti. Mitenkähän tämän voisi välttää? Vastaavaa ei tapahdu esimerkiksi alleviivauksessa.
Kiertokeino, jossa sanaa ennen kirjoitetaan välilyönti, toimii kyllä, mutta ulkoasu on epäsiisti, koska se välilyönti näkyy. Enkä onnistunut kieroilemaan nollaleveyksisellä välilyönnillä tai muulla näkymättömällä merkillä, koska PowerPoint aloittaa silloin luetelman uuden kohdan. Lopulta keksin asettaa tavallisen välilyönnin fonttikooksi 1 pisteen, mutta tuntuu turhan kierolta.
Yliviivaus luetelman kohdan alussa
2
927
Vastaukset
- piirrä päälle
Helppo konsti, jota olen käyttänyt: Piirrän janan ja laitan sen sitten tekstin päälle lillumaan. Saan hienon yliviivauksen, jonka pituutta, paksuutta ja väriä pystyn mielin määrin säätelemään.
- en muista
Oudointa on, että ainakin minulla yliviivaus pitää tehdä jäsennysnäkymässä. Diassa ominaisuus ei ole käytettävissä. Ja jos tallentaa esityksensä ppt-muotoon, niin ilmestyy yhteensopimattomuusilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941