Jo tyhmempikin lukija tajuaa, että Kotkassa mättää ja varsinkin kun punainen Kotka tiedostetaan kaikkialla.
Tänään Hesarissa kaksi
3
348
Vastaukset
- kyseisiin asioihin
laita linkit,niin päästään lukemaan.tai kopioi sivun osoite.
- R. Mänttäri
joku kopioida sen/ne artikkelit tänne, niin sais luettua. Mä en pääse kuin tähän asti:
http://www.hs.fi/arkisto/haku?free=kotka AND tutkintapyyntö&date=20090101
Vuosia vanha irtisanomiskiista leimahti jälleen valtuustossa
Kaupungin työntekijän kiistelty irtisanominen neljä vuotta sitten synnyttää yhä uusia käänteitä Kotkassa. Kaupunginjohtaja Henry Lindelöf ja kaksi muuta johtavaa virkamiestä on jättänyt poliisille tutkintapyynnön valtuustoaloitteesta, jossa vaaditaan kaupunkia korvaamaan entiselle työntekijälle aiheutetut vahingot. Aloitteessa kaupungin väitetään muun muassa levittäneen valheellista tietoa irtisanotusta. "Ei yleisessä valtuuston kokouksessa voi ihan mitä tahansa lausua ään. . .
. . . kohdeltu", kertoo Kotkan perussuomalaisten puheenjohtaja. . .
HS - Kotimaa - 1.2.2009 - 1509 merkkiä - 3. painos- juttu kokonaan
Vuosia vanha irtisanomiskiista leimahti jälleen valtuustossa
Kotkan virkamiehet jättivät tutkintapyynnön valtuustoaloitteesta
Juhani Saarinen
helsingin sanomat
Kaupungin työntekijän kiistelty irtisanominen neljä vuotta sitten synnyttää yhä uusia käänteitä Kotkassa.
Kaupunginjohtaja Henry Lindelöf ja kaksi muuta johtavaa virkamiestä on jättänyt poliisille tutkintapyynnön valtuustoaloitteesta, jossa vaaditaan kaupunkia korvaamaan entiselle työntekijälle aiheutetut vahingot.
Aloitteessa kaupungin väitetään muun muassa levittäneen valheellista tietoa irtisanotusta.
"Ei yleisessä valtuuston kokouksessa voi ihan mitä tahansa lausua ääneen. Katsomme, että meidän kunniaamme on loukattu", kaupunginlakimies Marianna Ruonala sanoo.
Aloitteen jätti maanantaina neljä perussuomalaisten valtuutettua.
"Aika iso osa kaupunkilaisista pitää vääränä sitä, miten häntä on kohdeltu", kertoo Kotkan perussuomalaisten puheenjohtaja Freddy van Wonterghem.
Van Wonterghem ei ole huolissaan tutkintapyynnöstä.
"Luulen, että ei se tule juuri johtamaan mihinkään", hän sanoo.
Työntekijän irtisanominen johti pitkään kantelu- ja valituskierteeseen.
Mies hävisi irtisanomista koskevan kiistan hovioikeudessa. Lisäksi hänet tuomittiin viime vuonna sakkoihin kahdesta kunnianloukkauksesta miehen arvosteltua kotkalaista virkamiestä internetissä.
Kaupunginhallitus todennäköisesti käsittelee valtuustoaloitetta kokouksessaan ensi maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949