http://pelaajalehti.com/2009/02/01/nintendo-uhkaa-hukkua-rahavirtaan/
Kai konsolitkin menevät samalla lailla kaupaksi!.
Nintendo -pelit siis "takovat"...
7
405
Vastaukset
- jhgf
Oletkos lukutaidoton vai muuten vaan idiooti. Meneppäs omalle palstoille mainosteleen lasten pelikonettasi :) Tämä on ps3 palsta ellet ole sattunut lukemaan. Tai no mitä nyt wiin omistajilta voisi odottaakaan :)
- PS3&Wii
Miten niin Wiin omistajat ovat idiootteja? Samaa sanovat varmaan Xbox 360:n omistajat PS3:sta. Tyhmää leimata jonkun laitteen kaikkia omistajia joksikin. Ja Wii ei ole lasten konsoli. Sillä on suurempi kohderyhmä kuin PS3:lla ja Xbox 360:llä. T: PS3:n ja Wiin omistaja
Ja olen sama mieltä toisen koneen mainostusta väärässä aiheessa. - Asiaa vihdoinkin
PS3&Wii kirjoitti:
Miten niin Wiin omistajat ovat idiootteja? Samaa sanovat varmaan Xbox 360:n omistajat PS3:sta. Tyhmää leimata jonkun laitteen kaikkia omistajia joksikin. Ja Wii ei ole lasten konsoli. Sillä on suurempi kohderyhmä kuin PS3:lla ja Xbox 360:llä. T: PS3:n ja Wiin omistaja
Ja olen sama mieltä toisen koneen mainostusta väärässä aiheessa.Veit kirjaimet koneeltani,niin hyvää textiä tuli,ps3 ja Wii on minullakin.Kateellisia jotka ainoastaa ps3 ja xbox360 romun omistaa.
- wtf omg...
Kuule kyllä ne sinua lähinnä riistävät...eivät taida paljon ajatella mitä joku peräpohjolan jolppi on heidän rahavirroistaan mieltä.
Mutta ihan kiva. Mäkin eläydyn tuohon huumaan...Wii myyyyyy yessss wii myyyyy ihaaaaan sikaaaaaaaaaanaaaa.oiii onneeeaaaa pakahdun ihan..konsolitkin myyyyyyyy oiiiii autuuuuttttaaaaaaaa....oleeen ihaaaan exxxxtaaaaaciccccaaaaaaa.... - kaarl0
Eli mitään merkitystä mikä mitäkin myyntilukua.
Lapsille omansa ja se siinä.
PS3 9/10 peleistä lähinnä 18 joten tavoittelut ei kohdennu lapsiin. Mikä asiassa niin uskomattoman vaikeaa tajuta???- pelaaja35
"Eli mitään merkitystä mikä mitäkin myyntilukua.
Lapsille omansa ja se siinä. "
Eiköhän Wii kuitenkin ole se konsoli joka on eniten laajentanut käyttäjäkuntaa myös vanhempiin porukoihin (70- ja 80-lukujen) pelaajat jotka ei ennen jaksaneet pelata. Wii on siitä kummallinen konsoli että hittejä voi tulla hyvin monenlaisista peleistä jos ne vain ovat hyvin tehtyjä. Tietysti valtavat myyntimäärät laitepuolella poikivat suuret pelaajamäärät ja sitä kautta yli miljoonan myyntejä paljon. Itse ihmetelen että esim. Zelda puuttuu tuosta listasta vaikka on 100-varmasti myynyt miljoonia.
- JEE
mä saan espanjastaaa jonkun pelin missä on 81 pelii samassa DS:sälle. JEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760