Eestistä on kuulema tulossa uutta halpaa henkilökuntaa jeppikseen mm..., Opettaja Kontti Pervo, sekä sääennustaja Hankka Poutala, lääkäri Ulmin Manski, saksankielen erikoisopettaja Hax M àssel,vaatturi sekä räätäli Toppa Tipi.
Tarinaa jeppiksestä
13
1096
Vastaukset
- Byäääääh
Taiat kuulua tuohon edellämainittuun sakkiin !!
- kai kuisti
ylpeänä lukeudun myös samaan porukkaan,ei siellä tarvinnu juoda salaa eikä esittää hienompaa kuin onkaan samanlaisia paskahousuja sitä ollaan kaikki loppujen lopuksi
- Kuutar
Tippatopin miekin muistan!
- Kuutar
Ja lettutieteen maisteri..
- ddddddddd
hyvä jos saahaa vanha liiton porukka taas kasaan mut paree olis jos vielä siält kaukkaa tulis kannuse ilipo porilainen pitkäletti tumppi oalan tilli vidokki petolan ketterä kajalan ori ja härski hartikaineki
- xbrkje
rulaa
- autsideri
-Älä sä ala mulle perkele mä oon kuule tollasii märkäkorvii hakannu yhellä kädelläki mulle on turha yrittää saatanaa
lihava kolmikymppinen Tuure örisi Pub Jackin ikkunapöydässä istuvalle Maukalle.Oikeastaan hän oli uhonnut siinä pöydässä jo kaikille jonkun aikaa mutta kukaan ei erityisemmin tyypistä välittäny Tuure rähisi aina kun oli juonu sen tavanomaisen satsin koskenkorvaa ja lonkeroa..
Maukka kuunteli kohteliaasti ja virnuili eemelille ja herkolle jotka näyttivät vähintäänkin vittuuntuneilta
-tuure ,älä ny viitti,hauskaahan me on tultu pitämään jos sä vielä möykkäät niin lennät ulos toi iso poke ei muutenkaan turhia kursaile koitti maukka rauhoitella miestä
-ja muahan ei kukaan heitä ulos saatana oon mä nyrkkeillykki kato vaikka mun nenää
-ai tota pientä perunaako?eemeli ei enää jaksanu pidätellä kiukkuaan-tollasta peteri punakuonooko pitäs kattella saatana pidä se turpas jo kiinni tai häivy siitä
eemeliä vitutti,nyt oli jo kolmas päivä menossa ja päätä särki, kaiken lisäksi pubikin oli täynnä krapulaisia jätkiä ja ne harvat naiset olivat kaikki eemeliä vähintäinkin parikymmentä vuotta liian vanhoja
-vittu jätkä ny mä kyl Tuure yritti nousta seisomaan kädet nyrkissä mutta eemeli oli silloin jo pystyssä ja otti nopeasti Tuuren nenän sormiensa väliin ja puristi ja väänsi nenää niin että lihavalta mieheltä pääsi tuskanhuuto
ai saatana päästä irti eemeli perkele tuure yritti saada nenäänsä irti eemelin otteesta mutta turhaan,eemelin sormet puristivat tuuren punaista nenää kuin teräspihdit
ookko sä hiljaa ny ja lähet perkele vittuun tästä pöydästä Eemeli veti Tuuren nenästä pystyyn ja irrotti sitten otteensa ja pyyhki inhoten sormiaan valkoiseen pöytäliinaan -vittu sähän se ootkin oikee räkänokka hyi helvetti eemeli sanoi nenäänsä pitelevälle Tuurelle Tän sä eemeli muistat vielä Tuure uhosi päästyään vähän kauemmaksi Vittu! Mua sä et äijä uhkaile ja siinä samassa eemeli löi kaksi nopeaa suoraa täsmälleen keskelle Tuuren punottavaa ja arkaa nenää
Inhottava läsähdys ja lihavan miehen nenästä alkoi pursuta verta joka hetkessä värjäsi hänen valkoisen paitansa kirkkaan punaiseksi..eemeli säpsähti huomatessaan lyöneensä lujempaa kuin oli aikonutkaa ja säälin sekaisella inholla hän katseli nenäänä pitelevää ja uikuttavaa miestä
vahinko oli kuitenkin tapahtunut ja paikan molemmat poket ryntäsivät paikalle
Tuure voivotteli ikkunalautaan nojaten,samalla hän yritti tyrehdyttäää verenvuoroa sääliväisen Maukan antamalla nenäliinalla Herkko sen sijaan istui pöydässä kaikessa rauhassa ja joi olutta tyynenä kuin aina
-ja se oli nyt sitten uloslähtö koko porukalle,tapelkaa tuolla pihalla niin paljo ku haluutte mutta täällä ollahan ihmisiksi Harmaatukkainen mutta vieläkin isokokoinen ja raamikas Ooke tarttui Tuurea vähemmän hellästi olkapästä ja työnsi hänet vauhdilla kohti eteistä ja naulakkoa
-Pistä kuule ulkona lunta nenääs kyl se verenvuoto siitä pian lakkaa neuvoi hän sentään nenäänsä pyyhkivää Tuurea
-mut ei me sitä aloitettu eemeli aloitti kun toinen, nuorempi viiksekäs ja lyhyt portsari keskeytti hänet sanoen-ei sillä väliä,te meette kaikki ulos ,ylös vaan siitä Herkkokin no niin äkkiä ny niin ei tartte soittaa maijaa..
Vastaansanominen oli turhaa sen tiesi eemeli jo ennestään ja niin kolmikko piankin asteli allapäin alas kadulle johtavia rappusia
-Saatanan Tuure siitä ei oo ku harmia ja mä meinasin vaan vähän pelottaa sitä
-no taishan se vähä säikähtää hymähti Maukka ja Herkkokin väänsi suutaan pieneen hymyyn - allan sladdi
veitsin harri on kuulemma tulossa kuten mm jallu ja amma sekä pp
- wetzel-
Usein kuutamoisina öinä kiertelen pitkin autioita katuja ulvoen palaamatonta menneisyyttä
Vaellan autiota isoakatua kohti kirkkoa tuulen ujeltaessa ja repiessä takkiani ja turhaan , niin turhaan etsin häntä joka kerran käveli täällä samaa katua
Sinä kaunis muisto tuhlatusta nuoruudesta--
ehkä hänkin on lähtenyt sinne mistä ei ole paluuta
ja vain kuu seuranani katoan koulupuiston pimeyteen- Puttefan
Näin rehellisesti ulkokuntalaisena en voi muuta kuin kehoittaa:
Muuta pois niin nopeasti kuin pääset; Pietarsaaressa Sinua odottaa vain halvaannuttava kuolema suomenruotsalaisuuden näivettämässä reservaatissa!
- jasse55
niin,huonompaan suuntaan on kehitys kulkenut,ikävä kyllä
- pedro60
Kulma-Grillin viereen kadulle parkkeerattu vanha Datsun oli pimeänä,vain silloin tällöin hehkuva savukkeenpää ilmaisi autossa istujan olemassaolon.
Mies oli Henrikssenn noin 2 metrinen ja 160-kiloinen nuori mies.
Hänellä oli tapana istuskella autossa,sillä ylösnouseminen oli miehelle peräti vaikeaa,samaten ahtautuminen takaisin tuohon japsikotteroon
Oli hänellä ihan syykin tuossa paikassa olemiseen. - ahjgy
jatkuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944