Nikon, Coolpix S600 teräs

kameratyttö_

Kyselisin tosta kamerasta..

*Onko se hyvä kamera?
*Saako hyviä kuvia?
*Hyvää videoo?
*Helppokäyttöinen?

Kumpi on parempi, tuo Nikon, Coolpix S600 teräs vai Olympus Mju 1010?

3

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on subjektiivistä kaikki il...

*Onko se hyvä kamera?
      On, jos saat sillä just sulle riittävän hyvää tulosta, se toimii kokonsa ja näkönsä puolsesta trendien ja tyylin kanssa hyvin yhteen

*Saako hyviä kuvia?

kokeile, että saatko sillä hyviä kuvia juuri sinulle

*Hyvää videoo?

kokeile saatko sillä hyvää videoo just sulle

*Helppokäyttöinen?

kokeile osaatko käyttää sitä helposti

• perjantaina

kyseisen kameran.

Muutaman kuvan olen ehtinyt ottamaan, mutta mitään perusteellista testaamista ei ole vielä tullut tehtyä.

Maksoin kamerasta Verkkokaupassa 138,-
      Kamera on muovikuorinen, ei siis teräs!
      Kamera on kädessä hieman muovisen ja rimpulan oloinen, lähinnä kaapeliluukun istuvuuden ja toimivuuden vuoksi.
      Kameran valikot on helpot omaksua.
      Suomen kieli löytyy.
      Ainoat käytössä tökkivät asiat vähäisellä nykykokemuksella on muutamien tarpeettomien nappulan paineluiden tarve ja näyttö, joka voisi olla parempi, mutta jälleen on muistettava hinta.
      Kuvia kamerasta pc:lle voi siirtää ilman mitään ohjelmia.
      Kuvanlaatu on samaa luokkaa parhaiden kännykkäkameroiden kanssa, mutta huomattavasti parempaa, kuin Noksun E70 tekemä jälki.
      Laajakanttipää alkaa 28mm, mikä on kameran parhaita ominaisuuksia.
      Vaatii paljon valoa, eli hämärässä kuvaaminen on pelkkää kohinaa.
      Kooltaan pienimpiä 28mm ja 4x zoomilla olevia kameroita.
      Jos oikeasti haluaa laadukkaita kuvia, niin satanen, puolitoista lisää budjettiin.
      Sitten on varaa valita paljon paremmista kameroista, Canonin 870, Fujin 1000, Panan TZ5.
      Videosta ei vielä kokemusta.

Olympus on puolet kalliimpi, saako sillä myös puolet parempia kuvia, en usko.

• himmennin

En tiedä minkä version olet ostanut, mutta kyllä minun nikossani on teräsrunko ja tuosta kuvalaadusta.... Ne skarpit oikein valottuneet kuvat, jotka kestävät suurennoksetkin kevyesti.. niistä ei voi edes puhua samana päivänä jonkun 5-7 bixelisen känyn suttujen kanssa. Minulla känyssä "muka" hyvä kamera ja ihan roskaa saa. Huono vertaus! Niksun kuvat on ihan kertakaikkiaan upeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6936
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      103
      4638
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3918
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3314
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      665
      1958
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1308
    7. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      210
      1301
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1289
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1250
    Aihe