Minä aina muutan puheenaihetta, kun mieheni alkaa puhua jostain onnistumisestaan. Ikävä kyllä.
Onko parisuhteessa kateutta?
11
552
Vastaukset
- viivi-amaldiina
etkö voi kuulla toisen hyvää saavutusta.
Entäs jos sinä kerrot onnistumisista, kuunteleeko mies sinua,vai vaihtaako hänkin puheen -aihetta. Ei tuollasia olekaan!
Oikeastaan hölmöä edes leimata provoksi!- Enkeli-trio
mum miähe unelahjoi usse.Nukkuu melkest kello ympäri,joskus mää herätä häne,ettei vaa makka ohitte
päikkäreitte.
Emmää mittää muut karetu meijä suhtees.- henrii
kerran niin varhain nukkumaan, että täytyi oikein herätä nukkumaan.
- Enkeli-trio
Pirrejuupas kirjoitti:
olette hauskoja, te Turkkuset..:)
toisinas.Mää heitä toisinas koiran lempi lelu ukon peito alle.Koira sit nuuhkii kylmäl suurel kuanol siält peito alt ja ettii omaas....kyl herää :)
- Enkeli-trio
henrii kirjoitti:
kerran niin varhain nukkumaan, että täytyi oikein herätä nukkumaan.
hereil nukutaa ?
- outoa
Kyllähän se oudolta kuullosta,jos et osaa iloita rakkaimpasi onnistumisista.Tietenkin jos hän jatkuvasti brassailee niillä ,niin onhan se tosi ärsyttävää.
- kutriina : )
Ja kun näin teet, et sinäkään saa kehuja omasta onnistumisestasi.
Pitääkö kilpailla, etkö voi tukea ja antaa myönteistä palautetta miehesi onnistumisesta.
Eikö se ole teidän yhteinen asia.
Voi olla, että kun tarpeeksi lyttäät miestäsi, tulee joku toinen, joka iloitsee ja jakaa hänen kanssaan myös onnistumisen hetket mielellään. - hellevi-hiiri
pahavaari istahtaa kielelleni, alan jankuttamaan isännälle, kuinka tämä on taas ostellut sitä ja tätä lelua itselleen, tuhlaten yhteistä kukkaronsisällystä. Ja minä kun en ole aikoihin ostanut mitään itselleni.
Sitten hän katsahtaa minua sillä silmällä, ja minua alkaa naurattamaan oma pajatukseni.
Minäkin kyllä, ihan oikeasti, kadehdin hänen unenlahjojaan. Melkein välittömästi, kun laittaa silmänsä kiinni, alkaa kuorsaus.- pilventyttö
Kyl miähen unenlahjoi saa oikeasti kadehtia.
Miäs kun nuukahtaa laverille. Siin ei auta ees rakkauvest haasteleminen, syvä hengitys alkaa samas hetkes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780