Olen lukenut taas täältä pahalla mielellä kirjoituksia joissa haukutaan jatkuvasti maahanmuuttajia ja nimitetään mamuiksi.
Minun on sanottava että minua kohtaan ovat aina käyttäytyneet hyvin. Perjantainakin kun vaimoni kanssa Prisman parkilla olimme niin auttavaisesti yksi maahamuuttaja kiirehti heti auttamaan kun kaaduin kassin kanssa.
Kyllä he ovat kohteliaita ja yrittävät parhaansa että eivät olisi kenenkään vaivoiksi.
Vaimoni sanoi että ihan sydän särkyy kun jotkut kajaanilaiset ovat niin ilkeitä heitä kohtaan mutta kysehän on tietenkin pienestä sälli sakista joka mesoaa ja tärvelee kajaanilaisten maineen.
On jo aikakin puuttua viranomaistenm tuon sakin edes ottamuksiin.
Maahanmuuttajat kohteliaita
26
1365
Vastaukset
- voi olla
mutta kyllä kaikki kaupunkilaiset varsinkin kajaanilaiset idiootin vaatimukset täyttää....
:DDDD - pelkkä vedättäjä..
Saattoi siitä kassista hävitä osa tavaroista samassa rytäkässä..
Taidat olla vaan vedättäjä kun aloituksesi on selviä vedätyksiä. Olet todennäköisesti Pekka Siitoin fani:
Pekka Siitoin kommunistin haastateltavana
http://www.youtube.com/watch?v=e5P2n1UOMtA - kohteliasta porukkaa
Työpaikallani on 2 maahanmuuttajaa. Molemmat ovat kohteliaita, tervehtivät jne. Samaa ei voi sanoa alkuperäisistä kainuulaisista - edes pomot eivät välttämättä sano huomenta!
- 1 kpl
Tällä palstalla yksi ja ainut henkilö purkaa omaa pahaa mieltään ja huonoa itsetuntoaan suunnaten sen maahanmuuttajia vastaan. Toisaalta nykyäänhän on helppo kenen tahansa tehdä ilmoitus rasistisista nettikirjoituksista, nehän johtavat heti ainakin kuulusteluihin.
- Johtopäätös:
Mamu on sinua auttanut, niitä on siis saatava tänne satamäärin! Muut mielipiteet on rasismia!
Meillä on varaa, rahaa saa vaikka pankkiautomaatista jos meinaa loppua, helppoa ja yksinkertaista! Tosi blondia.. uskomatonta miten voi olla tuollaista naiviutta vaikka suomessa on oppivelvollisuus. - vihaa ja rasismia
Kätön Matti ja Unski aivan tahallaan ärsyttää valtaväestön rasistiseksi. Minusta on aivan turha syyttää mamuja, koska he käyttävät niitä etuja mitä suomalainen yhteiskunta on heille järjestänyt. Poliittisia päättäjiä voi arvostella, he tämän sopan ovat keittäneet. Muuten mamu ei ole haukkumanimi, vaan lyhenne maahanmuuttajasta.
- eegiseda
Nimitys "mamu" on valitettavasti juurtunut kielenkäyttöön - maahamuuttajt eivät itse sitä pidä kovinkaan mairittelevana. Yksi maahamme muuttanut kertoili asiasta luennollaan.
Mutta: ei kai nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä?
Tsoukki: ollaanko me kainuja? (Kainuuseen muuttaneita entisiä savolaisia? - Pietari Brahehan meidät tänne pakotti) Eikä kieltä osata vieläkään... - pitänyt luonnollisena
eegiseda kirjoitti:
Nimitys "mamu" on valitettavasti juurtunut kielenkäyttöön - maahamuuttajt eivät itse sitä pidä kovinkaan mairittelevana. Yksi maahamme muuttanut kertoili asiasta luennollaan.
Mutta: ei kai nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä?
Tsoukki: ollaanko me kainuja? (Kainuuseen muuttaneita entisiä savolaisia? - Pietari Brahehan meidät tänne pakotti) Eikä kieltä osata vieläkään...Nimitystä, mamu ilman mitään pilkkaa, taikka maahanmuuttajaa väheksyvänä, se vaan on niin sopiva lyhenne.
- viestissä
tulee esiin jotain Salme maisterilaisuutta?
Muutoinkin kun seuraa erinimimerkeillä, samoista asioita kirjoittavia ... niin suomi24:ssa hämmentää kautta valtakunnan paljon pahempaa porukkaa kuin työttömät, peräkamari-ihmiset jne...
nämä ovat nähtävästi omalla tavallaan mieleltään häiriintyneitä!
saavat aina joukon lukijoista suuttumaan ja siitä nämä puuropäät saavat sairaan nautinnon. - kerran........
mietittävää mateille ja tepoillekin.
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/8404729.shtml - "tietynlaiset"
kirjoittajat olekin "palkattuja" kirjoittajia kansan mielipiteen tietoon saamiseksi?
Höynäytetäänkö mm. Suomi24:lla?
Pitäisikö kyseenalaistaa aina ja joka tilanteessa?- tietoista ärsyttämistä
Niin Kätön Matilta kuin Unskiltakin, ei tämä ole mitään mamujen puolustamista, vaan lietsomista kansakunnan kiihoittamiseksi. Elikkä aivan vastaavaa mistä nyt syytetään Jussi Halla-ahoa. Me ihmiset kun osaamme olla niin kierojakin.
- ovat...
Tein tuossa lumitöitä pihassa ja autoin tyttäreni 3v. kengän paremmin, jo katosi lumilapio. Kukas sen vei, ei ainakaa suomalainen. Kiitos kun vei, kohteliaasti pyysin takasin, mutta niiden "kauniiden"sanojen saattelemana ja lapseni korvat peittäen menimme kiiruusti sisälle.
Kiitos myös siitä, että tulevat huomauttamaan sunnuntaina klo 12.00. Kuinka lapseni leikkii kanssani pihalla äänekkäästi. He eivät saa nukutuksi ja päätäkin särkee.
Voi että on ihanaa ja kohteliasta.HYRR..HYRR::
Ilosta hyrisen ihanaa!!!
Kiitän kohteliaasti myös siitä, että en saa unta kun kuuntelen kohteliaiden huutoa ja hulinaa.
Ystävällinen kiitos myös vieraani autonantennin katkaisusta ja siitä isosta kolosta auton kylessä. Voi kiitos!!!! - koska se on lyhenne MAahanM...
et sinäkään taida ihan niitä terävimpiä kavereita olla?
- teräväpäinen
ei mene kuin yksi pipo talvessa, sen terävyyden takia, mutta kieroutuneen luonteeni takia useampi pipo, kun sen joutuu ruuvaten päähän laittamaan....
Okey. Jos mainitaan sana mamu tms.. tulee raamatun verran tekstiä, mikä ero heillä on.
Minä tylsäpää en erota mihin kategoriaan kuuluvat.
Mutta mukavia ovat. Elämän suola, siksi kai verenpainekkin nousee... - leppoisia kavereita
teräväpäinen kirjoitti:
ei mene kuin yksi pipo talvessa, sen terävyyden takia, mutta kieroutuneen luonteeni takia useampi pipo, kun sen joutuu ruuvaten päähän laittamaan....
Okey. Jos mainitaan sana mamu tms.. tulee raamatun verran tekstiä, mikä ero heillä on.
Minä tylsäpää en erota mihin kategoriaan kuuluvat.
Mutta mukavia ovat. Elämän suola, siksi kai verenpainekkin nousee...http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Kainuu/119461 2273447/artikkeli/tytot pelkaavat talebanien happoiskuj a.html
http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194 612270866/artikkeli/lahes 20 poliisia kuoli itsemurhais kussa afganistanissa.html
- ehdottomasti...
Minunkin kokemuksen mukaan MAahanMUuttajilla(normaali nimitys) on käytöstavat hallussa.Eipä ole montaakaan suomalaista sattunut kohdalle jotka ovat yhtä hyväkäytöksisiä ja lämminsydämisiä.
- sinä sitten
selvisit aikaa ennen mamuja...
Kun eivät olleet auttamassa.???
Hyvä että asia on tullut paremmaksi kohdaltasi.
- yleistät
jos olet yhden kerran tullut autetuksi niin ..voi hyvänen aika sentään
- ja kun olen kohtelias
Avaan esim. oven kauppaan niin Matti ei edes kiitä. Turha rehennellä moisella olen monesti auttanut pulmaanjoutuneita enkä ole mikään mamu. Oliko niin että suomalainen lukuun ottamatta Mattia pitää selvänä kun kiitää heti, eikä kirjoittele jonhin joutavia.
- arvaa mistä
????? seurannasta.
- DarkSideOfTheMoon
Täällä ei tarvitse alkaa kertomaan kirjoittajien henkilöllisyyksiä ja noin muutoinkin, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, oli sitä kirjoitaja nyt millä kannalla tahansa.
Minä nimittäin tiedän, kuka tuo Kätön Matti on, mutta silti en ala sitä tänne pistämään enkä sillä piruilemaan.
Ko kirjoittaja tuntee kyllä myös minutkin, ei vaan tiedä sitä itse ;) - Salme-maisteri
DarkSideOfTheMoon kirjoitti:
Täällä ei tarvitse alkaa kertomaan kirjoittajien henkilöllisyyksiä ja noin muutoinkin, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, oli sitä kirjoitaja nyt millä kannalla tahansa.
Minä nimittäin tiedän, kuka tuo Kätön Matti on, mutta silti en ala sitä tänne pistämään enkä sillä piruilemaan.
Ko kirjoittaja tuntee kyllä myös minutkin, ei vaan tiedä sitä itse ;)Nimimerkki edellä toteaa aivan oikein: ei ole asiallista yrittää paljastaa nimimerkkikirjoittajien henkilöllisyyksiä.
Samaa mieltä olen myös siinä, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
Kätön mielipiteet ovat hänen omiaan ja sillä tavalla hyvin tärkeitä. Hän ei näköjään kulje kenenkään perässä vaan uskaltaa esittää asiansa niin kuin ne näkee.
Olen monissa asioissa samaa mieltä hänen kanssaan. Maahanmuuttajien tölviminen ja suoranainen syyttely milloin mistäkin on täysin asiatonta ja tyhmää. - maahanmuuttoasioiden
Salme-maisteri kirjoitti:
Nimimerkki edellä toteaa aivan oikein: ei ole asiallista yrittää paljastaa nimimerkkikirjoittajien henkilöllisyyksiä.
Kätön mielipiteet ovat hänen omiaan ja sillä tavalla hyvin tärkeitä. Hän ei näköjään kulje kenenkään perässä vaan uskaltaa esittää asiansa niin kuin ne näkee.
Olen monissa asioissa samaa mieltä hänen kanssaan. Maahanmuuttajien tölviminen ja suoranainen syyttely milloin mistäkin on täysin asiatonta ja tyhmää.sympatiseeraaminen ole juuri sitä valtapolitiikan seuraamista ja toistamista??? Maahanmuutto on tämän päivän valtapolitiikkaa! Tarkoituksellista ja kritiikitöntä poliittisen mantran toistajaa kutsutaan politrukiksi.
"Hän ei näköjään kulje kenenkään perässä vaan uskaltaa esittää asiansa niin kuin ne näkee." - DarkSideOfTheMoon
Salme-maisteri kirjoitti:
Nimimerkki edellä toteaa aivan oikein: ei ole asiallista yrittää paljastaa nimimerkkikirjoittajien henkilöllisyyksiä.
Olen monissa asioissa samaa mieltä hänen kanssaan. Maahanmuuttajien tölviminen ja suoranainen syyttely milloin mistäkin on täysin asiatonta ja tyhmää.Maahamuuton ongelmista pitää keskustella...
Se taas että mennään henkilökohtaisuuksiin ei hyödytä ketään.
- Rasisti!
Olet sinä matti onneton äijä, miten sitten ennen pärjäsit kun ei ollut uusisuomalaista auttamassa.
Olisitko päässyt kauppaan pyörällä? Olisiko tullut maahanmuuttaja auttamaan polkemisessa.
pahalla mielellä kirjoituksia joissa haukutaan jatkuvasti maahanmuuttajia
Naurattaa tekstisi, mutta osoita missähän viestissä sitten on haukuttu.
Missä on todisteet? Matti hyvä opiskele sitä tietokoneen käyttöä miten kopioidaan tekstiä, ja julkaise todisteet. En minä usko kirjoituksiasi.
Nyt muistuu mieleen nekin kirjoitukset mitä oli joskus, missä väitettiin sisäsiittoisiksi Kainuulaisia. Ne on jo poistettu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125