Esikoisemme on Joose Oskar. Nyt pohdinnassa tyttärelle kaksi(-kolme) etunimeä. Sisarusten nimien tarvitse olla sarjassa tai sopia yhteen, veljen nimi on kuvaukseksi nimimausta. Ei haittaa jos nimi on harvinainen/vanha. Sukunimessä on `r` ja se on hieman samaa tyyppiä kuin Suomalainen.
Joosen siskolle ehdotuksia?
11
331
Vastaukset
- ehdotus....
Jasmin Eleonor
Jonna Elisa
Jade Alisa
Noihin kaikkiin käy toiseksi nimeksi myös Amanda;)- alkup.
Jasmin on sievä nimi, mutta on jo lasten serkulla. Ehdotetuista nimistä Alisa saattaa olla toiseksi nimeksi hyvä, Amanda myös ihan kiva.
- yksi mama
Jade Erika
Jasmin Amanda
Janna Klaudia
Julie Kamilla
Jonna Regina
Jenni Mariel
Jatta Eveliina
Jenna Riina
Janika Anette
Muita Karla,Klara,Moona,Lotte,Liisi,Iiris
Saaga,- alkup.
Näistä miellyttää eniten Jenni, Eveliina, Klara, Lotte ja Iiris.
- näin alkajaisiksi
Tove Eveliina
Sanni Anelma
Selina Annikki
Krista Katariina
Mirka Jessika
Leeni Eleonoora
Fiona Vilhelmiina
muista kommentoida =)- alkup.
Selina on paras tähän mennessä tulleista ehdotuksista! Myös Eveliina, Sanni sekä Vilhelmiina hyviä.
- tarja22
Essi Elisa/Olivia
Linnea Elviira
Helmiina Marietta
Senja Raakel
Sofi Amanda
Veena Reetta - ehdottaja :)
Neela Emilia
Juuli Karoliina
Elviira Heli
siinä muutamia... Perus toisilla nimillä nuo kaksi ja kolmannessa laitoin vaan vähän erilaisemman toisen nimen. Etunimessä on vanhaa, perinteistä ja uutta :) - sibyllavon
esim. Leena Iiris
- dfdfdf
Jada
- Täti
Roosa Olivia
Veera Anelma
Riina Mimosa
Seela Silvia
Tessa Emilia
Minja Serafia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828