Pian on viikonloppu mennyt ja koittaa armas maanantai.
Olitteko viikonloppuunne tyytyväisiä vai ette?
Kiva kun oli viikonloppu mutta tykkään kun alkaa maanantai ja nuorillamme kouluaamu.
Toki lapsiperheessä on aina arki kun nuoriso kotona.
Maanantaista perjantaihin on selkeät rytmit ja nuoriso nousee ajoissa ylös kun on kouluaamut (meillä ei viikonloppuisinkaan valvota kauhean myöhään niin kyllä ihan kohtuulliseen aikaan nousevat viikonloppuisinkin. Itse en sellaista velttoilua suostuisi katsomaan, että maattaisiin puoleenpäivään. säännöllisyys on hyvä asia, ei mielestäni ole hyvä asia poiketa kovasti totutusta rytmistä).
Minun tuli herkuteltua perjantaista sunnuntaihin. Maanantaina palaan ruotuun syön terveellisesti jälleen monta viikkoa ilman ns mässäilyä (kyllä se joskus tavoistani poiketen tekee hyvää) ja menen monen kilometrin lenkille.
Viikonlopun viilixet
3
332
Vastaukset
Ei olla lusmuiltu herkkupalojen kimpussa ja kävelylenkeillä on "piiskattu" raihnaista kehoa ja nautittu nannaa sen verran kun on ollut kulutusta ; )
Sinähän petät itseäsi noilla viikonlopun lepsuiluillasi. Lapsia pidät ruodussa kerrot, että ei ole hyvä poiketa totutusta rytmistä. Anna kersojen lepsuilla jos itsekin saat siitä nautinnon.
Rangaistusharjoitus tulee myöhemmin niinkö, ei hyvää ruokaa ja kiduttavia pitkiä lenkkejä ; )
Minulla oli sellainen kasvatusohje, että jos jonkin paheen soin itselleni niin pojatkin saivat samanverran lipsua.- jos minun
pitäisi viikonloppunakin rääkätä itseäni ja perhettäni aikaisella heräämisellä!
Saati sitten tuntea huonoa omaatuntoa syömisistämme.
Meillä vietetään vapaat samoin kuin muutkin päivät...mutta kolme kertaa hittaammin ja hellemmin. :)- susa51
Vapaalla saa nukkua pitkään nuoriso, ei tarvitse nousta sentään vaan totutun rytmin takia ylös.
On se tärkeää että saavat välillä ottaa löysemmin.
Itse tykkään pitkistä lenkeistä ja ne ei tosiaan ole kiduttavia. Välillä syön vähän enemmän, yleensä yritän syödä terveellisesti.
Muuten tiedän että paino nousee, ei ole järkevää sekään.
Itselläni kun on vuorotyö, viikonlopuista ei usein voi nauttia vapaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027