Viikonlopun viilixet

miljoonapulu

Pian on viikonloppu mennyt ja koittaa armas maanantai.
Olitteko viikonloppuunne tyytyväisiä vai ette?
Kiva kun oli viikonloppu mutta tykkään kun alkaa maanantai ja nuorillamme kouluaamu.

Toki lapsiperheessä on aina arki kun nuoriso kotona.
Maanantaista perjantaihin on selkeät rytmit ja nuoriso nousee ajoissa ylös kun on kouluaamut (meillä ei viikonloppuisinkaan valvota kauhean myöhään niin kyllä ihan kohtuulliseen aikaan nousevat viikonloppuisinkin. Itse en sellaista velttoilua suostuisi katsomaan, että maattaisiin puoleenpäivään. säännöllisyys on hyvä asia, ei mielestäni ole hyvä asia poiketa kovasti totutusta rytmistä).

Minun tuli herkuteltua perjantaista sunnuntaihin. Maanantaina palaan ruotuun syön terveellisesti jälleen monta viikkoa ilman ns mässäilyä (kyllä se joskus tavoistani poiketen tekee hyvää) ja menen monen kilometrin lenkille.

3

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei olla lusmuiltu herkkupalojen kimpussa ja kävelylenkeillä on "piiskattu" raihnaista kehoa ja nautittu nannaa sen verran kun on ollut kulutusta ; )

Sinähän petät itseäsi noilla viikonlopun lepsuiluillasi. Lapsia pidät ruodussa kerrot, että ei ole hyvä poiketa totutusta rytmistä. Anna kersojen lepsuilla jos itsekin saat siitä nautinnon.

Rangaistusharjoitus tulee myöhemmin niinkö, ei hyvää ruokaa ja kiduttavia pitkiä lenkkejä ; )

Minulla oli sellainen kasvatusohje, että jos jonkin paheen soin itselleni niin pojatkin saivat samanverran lipsua.

• jos minun

pitäisi viikonloppunakin rääkätä itseäni ja perhettäni aikaisella heräämisellä!
      Saati sitten tuntea huonoa omaatuntoa syömisistämme.

Meillä vietetään vapaat samoin kuin muutkin päivät...mutta kolme kertaa hittaammin ja hellemmin. :)

• susa51

Vapaalla saa nukkua pitkään nuoriso, ei tarvitse nousta sentään vaan totutun rytmin takia ylös.
        On se tärkeää että saavat välillä ottaa löysemmin.
        Itse tykkään pitkistä lenkeistä ja ne ei tosiaan ole kiduttavia. Välillä syön vähän enemmän, yleensä yritän syödä terveellisesti.
        Muuten tiedän että paino nousee, ei ole järkevää sekään.
        Itselläni kun on vuorotyö, viikonlopuista ei usein voi nauttia vapaina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe