Sinä

oma tuskani

merkitset minulle kaikkea!Enkä minä vain seksiä halua, en yhteen muuttoakaan, en tapaamista usein - haluaisin sydämessäni vain että välität minusta - edes hiukan ja ilmoittelet joskus miten voit! Vaan jos liikaa pyydän niin....

9

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

sit haluat liian vähän...vähemmän kuin minä..

• vain...

tunnethan sen,sydämessäsi aina!!!

• liikaa.

Itse haluan yhteen muuton, häät ja kaikki. Vähempi ei riitä.

• onhan se toki reilua,

ja saattaa hyvinkin olla järkevintäkin. Siinä on kuitenkin se ikävä puoli, että satunnainen kuulumisten kertominen tahtoo painua ennen pitkää unholaan, ja sitähän en toki soisi tapahtuvan sellaiselle, josta välitän.

Niin, kyllähän minä välitän, ehkä jopa enemmän kuin vain hiukan - mutta realiteetit huomioon ottaen onnistun usein painamaan ne tunteet taka-alalle.

Joskus sorrun puhumaan sinusta hyvän ystäväni kanssa, mutta edes hänelle en ole koskaan paljastanut tunteideni todellista laatua. Toisaalta hän ei ole hyvä ystäväni syyttä suotta, joten arvannee kyllä asioiden oikean laidan, mutta mitäpä hänkään voi muuta tehdä kuin ihmetellä.

Ihmeitä, niitähän elämä loppujen lopuksi kokonaisuudessaan on. Loputon kokoelma pieniä ja suuria ihmeitä - mutta silti niin moni ihme jää toteutumattakin.

Vaikka tiedostamaton tuoksuaistimus olisi oikea, jokin muu mättää pahemman kerran.

• kun sanon

halut on välillä Kovat!
      Kahvi hetket myös ajoittain mielessä käynyt.
      Salaa välitän, vaikken usko "sinun" enää minuun moneen vuoteen ajatuksen alkuakaan uhranneen:(

• ......

nyt ainaka loukkaa....

• sä oot

kirjoitat ettet sä vain seksiä halua sit lisäät ettet halua
      - yhteen muuttoa
      - tapaamisia usein

Sä poika haluut vain vittua etkä mitään muuta.

Dorka vielä naamioi sen tuollaiseen tekolässyyn *kuinka sydämessäni tahdot hänen vain välittävän sinusta*

ja tämä ett ilmoittelet vielä joskus miten voit, takoitta ihan suoraan että poika sais vaan väliaikatietoja että vieläkö on helppoa panoseuraa tarjolla vai oletko jo löytänyt jonkun arvoisesi miehen.

Yäk miten etovan kiero tapaus, sorry!

• oma tuskani

Niin, tarkoitin kyllä IHAN totta joka sanalla jonka kirjoitin! Et ressukka taida olla tuntenut vielä ihan oikeaa rakkautta - panojahan kyllä saa vaan että oikein rakastuu...Tosi on että pelkkä hänen pienikin yhteydenotto riittää minulle. Hänhän ei minua taas tunnepuolella noteeraa...Olen nimittäin täysin rakastunut - niin kuin en koskaan aiemmin.

• mutta toki haluaisin
        oma tuskani kirjoitti:

Niin, tarkoitin kyllä IHAN totta joka sanalla jonka kirjoitin! Et ressukka taida olla tuntenut vielä ihan oikeaa rakkautta - panojahan kyllä saa vaan että oikein rakastuu...Tosi on että pelkkä hänen pienikin yhteydenotto riittää minulle. Hänhän ei minua taas tunnepuolella noteeraa...Olen nimittäin täysin rakastunut - niin kuin en koskaan aiemmin.

tietää, mitä kaikkea hän ajattelee. Toki välitän, mutta jos olenkin ymmärtänyt, että toinen henkilö onkin kaiken tämän takana, eikä hän, jota ajattelen, niin monta kertaa hän on tyrmännyt ja jos hän näkeekin minut väärin. Eipä silti, 29.2. oli vain sitä, ettei se ole mun asia, ei väheksyä häntä ja jos olet esittänyt ne lukuisat kysymykset, niin tämä kyllä kiehtoo!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe