mistä ei uskalla avautua, niin kannattaa joka tapauksessa konsultoida jonkun ystävän kanssa.
Ei tänne kannata kirjoittaa, tosissaan kysyä mitään. Kaikki hörhöt ja avohoitopotilaat vierailee anonyymi palstoilla,
missä muuallakaan raukat voisivat kerätä "ystäviä"
ei mitään vittuilua heille, vaan suora mielipiteeni. Niin kauan kun on ystäviä niin miksi ei puhua heille?
vaikeissakin
13
535
Vastaukset
- Olla ystäviä, katsos
KUn ystävät ovat ystäviä joita arvostetaan, eikä rasiteta omilla murheilla.
- ei ed.
typerä mielipide, anteeks nyt vaan.
Ystäviä ei pysty rasittamaan omilla murheilla koska OIKEAT ystävät eivät rasitu ystäviensä auttamisesta.
Herttinen sentään mitä kaikkee täältäki saa lukee. - sivusta------
ihan eri merkitys ystävydestä. Kyllä hyvälle ystävälle voi kertoa murheensa. Ystävyys on vastavuoroisuutta. Kuuntelijan ja kertojan tarina.
- samaa mieltä
sivusta------ kirjoitti:
ihan eri merkitys ystävydestä. Kyllä hyvälle ystävälle voi kertoa murheensa. Ystävyys on vastavuoroisuutta. Kuuntelijan ja kertojan tarina.
Joku minulle sanoi kertoessani elämästäni, että jollain tavalla hän kokee, että häiritsen häntä puheillani. Minusta olisimme voineet keskustella. Eihän elämä ole aina pelkkää iloa.
- Nyt on kysymys
sivusta------ kirjoitti:
Siitä, että naiset ovat erilaisia ystävyyden suhteen, avautuvat ystävättärillen, mutta ei yksikään heteromies ala piipittämään kavereilleen murheistaan.
Minulla on ystäviä laidasta laitaan ja ei tulisi mieleenkään heille alkaa kertoileen ja kaikki kun eivät vaan kostu mitään, kaikki eivät kaipaa tsemppaajia ja voivottelijoita, ei empatiaa, eikä sympatiaa asiaan kuulumattomilta, ainoastaan heikot ihmiset hakevat tukea toisesta asioihin, jotka ovat henkilökohtaisia. - voi sitten
Nyt on kysymys kirjoitti:
Siitä, että naiset ovat erilaisia ystävyyden suhteen, avautuvat ystävättärillen, mutta ei yksikään heteromies ala piipittämään kavereilleen murheistaan.
Minulla on ystäviä laidasta laitaan ja ei tulisi mieleenkään heille alkaa kertoileen ja kaikki kun eivät vaan kostu mitään, kaikki eivät kaipaa tsemppaajia ja voivottelijoita, ei empatiaa, eikä sympatiaa asiaan kuulumattomilta, ainoastaan heikot ihmiset hakevat tukea toisesta asioihin, jotka ovat henkilökohtaisia.olla kaappi-avautuja ja avautua tuntemattomille netissä?
noin sitä kaikkia mielenterveysongelmia kehkeytyy kun pitää kaiken itsellään.
Kyllä mä kundina kaverilleni avaudun asioista jos on avauduttavaa ja miten menee nais asioissa, mielipiteitä ja maailmankuvaa
ei ole mitään henkilökohtaista, ei pitäis olla mitään salattavaa.
Jos on niin se on sitten ammattiauttajan puheille. - Ei sitä avauduttu
voi sitten kirjoitti:
olla kaappi-avautuja ja avautua tuntemattomille netissä?
noin sitä kaikkia mielenterveysongelmia kehkeytyy kun pitää kaiken itsellään.
Kyllä mä kundina kaverilleni avaudun asioista jos on avauduttavaa ja miten menee nais asioissa, mielipiteitä ja maailmankuvaa
ei ole mitään henkilökohtaista, ei pitäis olla mitään salattavaa.
Jos on niin se on sitten ammattiauttajan puheille.Eikä nyyhkitty sotien jälkeen, ei suurissa lamoissa ja nämä ihmiset tämän maan loivat, nykyään kaikki perkeleen nynnyt nyyhkivät joka asiasta ja kummasti mielenterveysongelmat lissäntyvät ja juuri mielentereyspotilailla on ihme tarve joka helvetin ongelmasta avautua, ei normaaleilla ihmisillä ja normaalit eivät edes viitsi netissä tällaisista paskoista jauhaakaan.
- tuo taas...
Ei sitä avauduttu kirjoitti:
Eikä nyyhkitty sotien jälkeen, ei suurissa lamoissa ja nämä ihmiset tämän maan loivat, nykyään kaikki perkeleen nynnyt nyyhkivät joka asiasta ja kummasti mielenterveysongelmat lissäntyvät ja juuri mielentereyspotilailla on ihme tarve joka helvetin ongelmasta avautua, ei normaaleilla ihmisillä ja normaalit eivät edes viitsi netissä tällaisista paskoista jauhaakaan.
tiedäkkö mitä olen susta mieltä.
olet hullu. kuuluisit vähintään avohoitoon
jokainen terve ihminen osaa kertoa ystävälleen asioista. - yx nainen
Ei sitä avauduttu kirjoitti:
Eikä nyyhkitty sotien jälkeen, ei suurissa lamoissa ja nämä ihmiset tämän maan loivat, nykyään kaikki perkeleen nynnyt nyyhkivät joka asiasta ja kummasti mielenterveysongelmat lissäntyvät ja juuri mielentereyspotilailla on ihme tarve joka helvetin ongelmasta avautua, ei normaaleilla ihmisillä ja normaalit eivät edes viitsi netissä tällaisista paskoista jauhaakaan.
sulta puuttuu täysin empatia kyky. Tunnen erään naisen, jolta se myös puuttuu ja hän on kauhea ihmisenä.
- kenelle voisi
puhua tai on kovin kaukana. Se yks oli mun oikea ystävä, mihin joku kaiken päätti. Siks olisin halunnu sitte puhua sun kanssa.
- Mutta asia on nyt niin, että
Kaikilla kun ei vaan ole tarve avautua, ei ole kyse empatiasta eikä muusta, minä juuri muuten olen ensi viikolla laittamassa monttuun parhaan ystäväni ja minä kuuntelin ja tuin häntä kaikessa, mutta minulla itsellä ei ole tarvetta ollut koskaan avautua, sitä on nettinynnyjen vaikea käsittää.
Menkää vähäksi aikaa viettämään kovaakin kovempaa elämää niin tietäisitte jotain. - edellinen
Mutta asia on nyt niin, että kirjoitti:
Kaikilla kun ei vaan ole tarve avautua, ei ole kyse empatiasta eikä muusta, minä juuri muuten olen ensi viikolla laittamassa monttuun parhaan ystäväni ja minä kuuntelin ja tuin häntä kaikessa, mutta minulla itsellä ei ole tarvetta ollut koskaan avautua, sitä on nettinynnyjen vaikea käsittää.
Menkää vähäksi aikaa viettämään kovaakin kovempaa elämää niin tietäisitte jotain.en osaa sanoa. mutta kirjoituksesi loukkaa pahasti. kyllä mulla on ollut vaikeita asioita elämässä. Monilla tänne kirjoittavilla. Ihan yhtä oikeita kun sulla, ihan oikeasti. onko se kovin kenellä on vaikeinta, onko se joku mistä pitää kilpailla.
Voi olla oikeasti niin, että ei ole sellaisia ystäviä kenelle kertoa. Esim. perheenjäsenille ei kaikkea halua kertoa. Se ei ole sama. Joku sanoi mua ystäväkseen mutta ei ole sitä kuitenkaan koskaan valmis ollut oikeasti olemaan, hienoa että sinä olet ollut jollekin hyvä ystävä. - Minä vain lähinnä kirjoitin
edellinen kirjoitti:
en osaa sanoa. mutta kirjoituksesi loukkaa pahasti. kyllä mulla on ollut vaikeita asioita elämässä. Monilla tänne kirjoittavilla. Ihan yhtä oikeita kun sulla, ihan oikeasti. onko se kovin kenellä on vaikeinta, onko se joku mistä pitää kilpailla.
Voi olla oikeasti niin, että ei ole sellaisia ystäviä kenelle kertoa. Esim. perheenjäsenille ei kaikkea halua kertoa. Se ei ole sama. Joku sanoi mua ystäväkseen mutta ei ole sitä kuitenkaan koskaan valmis ollut oikeasti olemaan, hienoa että sinä olet ollut jollekin hyvä ystävä.Omasta itsestäni ja siitä, että minulla ei ole tarvetta avautua, niinkuin ei monella muullakaan ja se kun ei tee ihmisestä mielenterveyspotilasta.
Täällä on vaan joka helvetin viestissä, lähes poikkeuksetta esillä mielenterveys, käsittämättömästä syystä.
Ei voi muuta kuin ihmettellä suuresti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328