Pikkuinen ilmoitus.

embra

Elikkäs mikäli ettette ole olleet tietoisia niin minun ensimmäinen accounttini nimeltä embraze joutui hakkerin käsittelyyn yli vuosi sitten, jonka seurauksena hän droppasi aivan kaikki kamat ja sai muutaman varoituksen jagexilta(offensive language). Ja tuon takia minä lopetinkin runescapen. Mutta noin kuukausi sitten intoni palasi runescapeen. No noin 1,5 viikkoa sitten yritin ihan sattumalta logata embrazella sisään ja huomasin että salasana ei ollu se miksi sen viimeksi jätin, jotenka menin sinne account recorvery kohtaan syötin kaikki mahdolliset tiedot jotenka siinä meni vain 3 tuntia että siellä luki "accepted" no sitten loggaan sisään ja mitä huomaankaan: magic oli kehitetty 94-99 ja range 91-99 olin aivan täpinöissäni, mutta sitten menin pankkiin ja valitettavasti tämä hakkeri oli laittanut bank pinin jotenka klikkasin "i don't know" ja siihen olisi mennyt kolme päivää että se bank pin olisi poistunut. No seuraavana päivänä yritin logata sisään ja sain huomata että hakkeri oli ottanu accountin takaisin.. No siinä teimme vuorotellen noin viikon ajan kumpikin siis minä ja hakkeri noita "recover account" juttuja jonka seurauksena account lukittui. No siinä sitten täyttelin tietoja että saisin avattua accountin. Kolmen päivän päästä account oli taas käytössä ja kun koitin logata niin huomasin että hakkeri oli ollut nopeampi, jotenka syötin taas tiedot "account recorveryyn". No noin kolmen tunnin päästä pääsin loggaamaan sisään ja valitettasti sain huomata että hän luultavasti on antanut kaiken hyödyllisen pankista kavereilleen tai kelle nyt anoikaan ja ottanu junk tavaraa vastaan ja loppujen lopuksi oli dropannu aivan kaiken pankki näytti olevan 0/498.

No nyt olen muutaman päivän accountilla pelannut, ja ihmeellistä mutta totta olen tyytyväinen että account hakkeroitiin koska vihaan rangen, magicin kehitystä ja questejen tekemistä.
Vaikka account oli muutama päivä sitten rutiköyhä nytten löytyy yli miljoonan omaisuus kiitos kavereitteni.

Ja jos tämä hakkeri käy tällä palstalla niin haluan erityisesti kiittää että treenasit noita taitoja joittenka kehitystä erityisesti inhoan.
Ja tiedoksi että bank pin astuu huomenna voimaan että suosittelen äkkiä syöttämään niitä account recover tietoja jos vielä mielit pilata halukkuuteni pelata runescapea! Pahoittelen kirjoitusvirheistä.

8

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihraarcher

onnee =P itellä 99 range ja 92 mage =P

• satusetä vol 2009

Nätti tarina sääli että viestihistoriaasi jos lukee niin olet kyllä ollut viestiesi perusteella pelissä mukana aika taukoamatta. Menes äkkiä poistamaan niitä viestejä :P

Account sharing tsk tsk...

• embra

Jos pidän runesta taukoa ei se tarkoita sitä että lopettaisin täällä käynnin vai?
        Mutta kyllä muistaakseni pidin täältä(kin) melko pitkän tauon.
        Niin ja mikäli et vielä tiennyt niin olen nainen.

• embra kirjoitti:

Jos pidän runesta taukoa ei se tarkoita sitä että lopettaisin täällä käynnin vai?
        Mutta kyllä muistaakseni pidin täältä(kin) melko pitkän tauon.
        Niin ja mikäli et vielä tiennyt niin olen nainen.

Itseltäkin on kerran account lukotettu, kun tuli kilpailtua jonkun kanssa, joka tiesi recot jne(?). Sain loppujen lopuksi kokonaan itselle ja eipä ole se enään koittanut ottaa haltuun.

Asiaan ->
        Mukavaa että oli mage ja range noussut 99 ;) Eipä tarvinnut sun niitä kehittää :D .
        Muistan, kun pidit täältäkin taukoa ja itse olen monesti.

• Duuleri

olen joutunut scammimisen uhriksi en ole viitsinyt ottaa sitä takaisin vielä joten jännitän kuinka sitä on kohdeltu :> (hyvä että sait ukkosi takaisin) ps. onnea levuista

• fghui

scammiminen ja accon pölliminen on aivan eri asia

• muuten

onko se ukko membu, kun oli 498 tilaa?
      se on mahtavaa silloin. tiiän yhen paikan, jossa voi harjoitella kaikki hankalimmat taidot eli mage, range ja agility.

jos tiiät sen sirkuksen, sielt saa paljon noita xp tasoja, yli 1k-4k. kerran sain n. 3,5k xp viime vuonna ja se oli agilityyn.... melkein 2 tasoa tuli, silloin agility oli alle 40...
      jos mage,range tai agility ei oo viel 99, mene sirkukseen kehittää. huom. kerran päivässä yhdest niistä, eli 3 kertaan voit käyttää sirkuksen eri juttuja. huom. joka viikko se vaihtaa paikkaa. huom viel. en muista enään, oliko se joka joka päivä ett 3 kertaan eli jokaista voi kerran päivässä vai oliko se kerran viikossa....

• Evra von

missä runescapessa sirkus sit on haluaisin sinne mennä treenaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe