rakastaa Sua. Oot lämpimin ajatus, mitä tiedän. Tunnut niin ihanan tutulta ja luulen näkeväni myös sun pinnan alle... johonkin syvyyteen jota et välttämättä pääse näyttämään. Ja siinä on jotakin niin kiehtovaa ja kaunista, herkkää ja intohimoista, että mun sanat loppuu kesken...
Mä haluaisin
8
1430
Vastaukset
- Hölmö*
Tällaiset kirjoitukset ruokkii ihanasti saavuttamattoman rakkauden kaihossa olevaa, kuten minua. Tämäkin nainen rakastaa juuri noin :)
- itse valita
koetko sen , minkä koet esteeksi meidän välillä niin suureksi, että olet mieluummin ilman meitä.
eikö sinulal ole yksinäisiä iltoja, minull aon sen jälkeen kun kohtasin sinut.
sen jälkeen kun kohtasin sinut kaikki elämässini muuttui, tai ei muuttunut mutta jtnkin tiyety asiat syventyi entisestään ja tietyty asiat tuli tärkeiksi.halöuatko vaan roikkua jossain jonkun varassa, mitä sinulle sitetn loppujen lopuksi jää käteen siitä kaikesta ? - hölmö*
itse valita kirjoitti:
koetko sen , minkä koet esteeksi meidän välillä niin suureksi, että olet mieluummin ilman meitä.
eikö sinulal ole yksinäisiä iltoja, minull aon sen jälkeen kun kohtasin sinut.
sen jälkeen kun kohtasin sinut kaikki elämässini muuttui, tai ei muuttunut mutta jtnkin tiyety asiat syventyi entisestään ja tietyty asiat tuli tärkeiksi.halöuatko vaan roikkua jossain jonkun varassa, mitä sinulle sitetn loppujen lopuksi jää käteen siitä kaikesta ?haaveilun meistä kun meinasin menettää järkeni. tajusin, etten sua saa.
Mutta mulla on rakkaus.
- sanoit kauniisti
en edes tiedä oliko tämä miehelle vai naiselle,
mutta samoin tunnen eräästä ja joskus se särkee sydäntä.nyt on ollut vähän helpompi kausi,mutta sieltä se ikävä lähelle taas tulee...- ap.
miehelle saavuttamattomalle, jonka haluaisin. Vaan kun sen yhden ja ainoan toivoisi omakseen ja haluaisi.
Teen historiaa näiden mun tunteiden kanssa, mutta onpa olo kuitenkin niin tyhjä kun ei... - -olen-
ap. kirjoitti:
miehelle saavuttamattomalle, jonka haluaisin. Vaan kun sen yhden ja ainoan toivoisi omakseen ja haluaisi.
Teen historiaa näiden mun tunteiden kanssa, mutta onpa olo kuitenkin niin tyhjä kun ei...vieläkin, en ole menossa mihinkään.Odotan vain sinun yhteydenottoasi ikävissäni
- "jalat suusta"
minunkin..'kissanainen'
- kosketti..
mua taas "pitkästä aikaa".(paripäivää).huoh..ajoittain on jo helpompi olo...turha yrittää edes unohtaa,,pitää oppia vaan pikku hiljaa sen tunteen kanssa elämään.
en saanut sua lähelleni ja se sattuu niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784