Muita sinne hakemassa? :D Millaset arvosanat teillä on? Miten ajattelitte asua?
Eli olisin hakemassa TYK:iin, mutta en ole ihan varma pääsisinkö sinne. Selasin laitoksen sivuja (http://www.tyk.info/). Todistukseni keskiarvo oli 8.5 ja lisäpisteiden kanssa; äidinkieli oli 9, kuvaamataito 10 ja liikunta 9, lausunnot opettajilta luullakseni mahdollisia, sekä harrastuksista löytyy ainakin 6 vuoden vapaa muotoinen todistus teatterista, sekä ehkä mahdollista saada partiosta ja/tai toisesta harrastajateatterista saada lausunnot.
Käsittääkseni sinne on kuitenkin aika korkeat kriteerit ja arvosanat? Millainen mahdollisuus minulla olisi päästä sisään?
Sitten millaisia asumismahdollisuuksia treellä on? Kun itselläni on aika pitkä matka, ettei kotona voisi asua...
Tampereen ilmaisutaidon lukio
3
1184
Vastaukset
- TIEDÄN
se on tosdi hyvä paikka oon ollut siellä 1000 kertaaa siellä saa ilmaista itteensä mee äkkiä sinne tkl:n busseilla pääsee hyvin kato vuokraat vaan oman pikku kodin tampereeelta nii ei siinä muu auta!:)
- mahdollisuuksia?
Itte aattelin hakee kans, ka 9.1 äidinkieli 10,musiikki 9,kuvaamataito 10 liikunta . SItte 7 vuotta pianon soittoa ja tanssia
- Jon-1
Itse olen ihallut tuota koulua ja unelmoinkin sinne pääsyä! :D
Äidinkieli 8, Musiikki 10, Kuvis 9, Liikunta 8, Ilmaisutaito 10, et kyl jonkinlaiset mahdollisuudet pitäisi olla! :)
Sit viel oon soittanu rumpuja 4-vuotta, kitaraa vuoden, bassoo kaks ja koskettimii kaks, sit viel laulan! :)
Asunto vaan pitäisi sitten hankkia sieltä, koska Nurmijärveltä on vähän pitkä matka! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634