Nyt ovat hyvät neuvot kalliit!! Mistä löytyisi hyvä paikka/tila n.30-50 henkilön juhlille. Tila saisi olla mielellään semmoinen, jonne saa tuoda omat tarjoilut (ruuat ja juomat). Tai sitten ruoka olisi EDULLISESTI paikanpäällä hankittavissa...
Auttakaa ja antakaa vinkkiä hyvistä paikoista!!!
Oma mielikuvitus ei enää riitä...
mistä hyvä juhlatila?????
16
5470
Vastaukset
- vaikka
Kirvesrantaan Kuvansiin.Se on ollut hyvä paikka
pitää juhlia ja kokouksia. - Iron man
Hyväksi todettu Tyyskänhovi.
- varkaatelaanene
tämä kirkon vieressä oleva entinen opetusravintola on vuokrattavissa. Sinne ei tarjoiluiden suhteen taida muuta vaihtoehtoa ollakkaan kuin omat pöperöt
- tupauuno
Lehtoniemen nokassa Toimintakeskus Niemi, Varkauden seudun invalidit ry, numeroita puh luettelossa. Kaikki vaihtoehdot tarjoilulle ilmeisesti mahdolliset, kannattaa kysyä.
- vaikka
Kallioniemeen, mikäli se on auki talvisin. Ihana paikka, meidän häät oli siellä ja kaikki tykkäsi! Tilava, täysvarustettu keittiö, saunoja ja yöp. tilaa. Vuokra 160 egee/vrk. Jos sulla on paperilla tuttuja niiden kautta varmasti saat vuokrattua. On ihanalla paikalla ja tosi iso hirsirakennus, äänentoistolaitteetkin löytyy tanssihippoja ajatellen. Suosittelen!!!
- papu.
Tyyskänhovi on minun mielestä hyvä paikka, hinta/laatusuhde hyvä...
- sinne
viedä omat juomat ja syömiset? Olen luullut, että se on ihan normaali ravintola. Eli siis vuokrataanko sitä yksityiskäyttöön?
- papu-2,,,,,,,,
Tyyskänhovi on minun mielestä huono paikka, hinta/laatusuhde huono...
- sihtailija
Omakohtaisten ja tuoreiden kokemusten pohjalta
kylymän viileesti HANSUN PIRTTI. Omakohtaiset
toivomuksetkin otettiin kiitettävällä tavalla
huomioon. Ja vielä kohtuuhintaan ja ilman omaa
huolenkantoa. (60 v.) - hyvä ja halpa
paikka ja saa taatusti viedä omat eväät..käy paikan päällä kysymässä..talonhoitaja asuu samassa rakennuksessa..
- Tahkoranta
Tila Tahkorannan Rantatupa ja tarjoilut itse, tai joku pitopalvelu esim. Juhanala. Onistuu juhlat, kokemusta on.
- Vanha Meijeri
www.joroistenvanhameijeri.fi
Meijerin juhlasaleja vuokrataan tilaisuuksiin ja vuokraaja saa tuoda omat ruoat ja juomat. - dosas
makohtaisten ja tuoreiden kokemusten pohjalta
kylymän viileesti HANSUN PIRTTI. Omakohtaiset
toivomuksetkin otettiin kiitettävällä tavalla - nsjpo
Hyväksi todettu
- perunoita-
nen tiirä
- Anonyymi
lihasoppa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566762Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414765- 712531
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411949- 181588
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 181331
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241214
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117