Miksi

elämä on

joskus niin epäreilua? Miksi se ei suo meille onnea kokonaan?

Sun tapaaminen ja suhun tutustuminen oli elämäni parhaita asioita, niin kuulemma myös sun elämäs.
Mutta mikä oli sen tarkoitus? Miksi tavata ihanin ihminen johon välimatkaa on liikaa?
Voin sanoo et itkuakin oon vääntänyt, kun ei "meitä" sit koskaan tulekaan.

Voin vain ihmetellä, että pitikö tää kaikki sattua vain siksi et voitais olla ystäviä?
Mut toivon et ollaan ystäviä ikuisesti, koska jo nyt on sun seuraasi niin kova ikävä. Vain sun seurassa oon viihtynyt hyvin.

Kaikkea hyvää sulle, kauniita unia....ystävä!

14

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioilla..

on taipumus järjestyä..kaikella on tarkoituksensa ,,myös niillä "meidän hetkillä,joita en unhoita koskaan.

hyvää yötä sinulle /hänelle

• päätät

onko välimatka liian pitkä vai ei.

• väkä

samat sanat.

• kosketti
      • aloittaja...

mun mielestä välimatkaa on paljon mut ei liikaa.Tiedän että näin vahvasti en ole tuntenut koskaan aiemmin ja siks haluaisin yrittää.
        Mutta suhteeseen vaaditaan aina kaksi,eikä toista voi pakottaa vaikka hän tuntisi samoin, mutta ei uskalla yrittää.

Joskus historia on painolastia joka ymmärretään väärin. Kaikesta pitää oppia, mutta pitäisi myös ymmärtää että kaikki ei ole samanlaisia.
        Ehkä se on suurinta rakkautta, jos antaa toiselle aikaa ja tilaa löytää itsensä, vaikka samalla ehkä menettää hänet?

En tiedä mitä tehdä? Tiedän vain tää sattuu niin lujaa sisimpään.

• Voitte
        aloittaja... kirjoitti:

mun mielestä välimatkaa on paljon mut ei liikaa.Tiedän että näin vahvasti en ole tuntenut koskaan aiemmin ja siks haluaisin yrittää.
        Mutta suhteeseen vaaditaan aina kaksi,eikä toista voi pakottaa vaikka hän tuntisi samoin, mutta ei uskalla yrittää.

Joskus historia on painolastia joka ymmärretään väärin. Kaikesta pitää oppia, mutta pitäisi myös ymmärtää että kaikki ei ole samanlaisia.
        Ehkä se on suurinta rakkautta, jos antaa toiselle aikaa ja tilaa löytää itsensä, vaikka samalla ehkä menettää hänet?

En tiedä mitä tehdä? Tiedän vain tää sattuu niin lujaa sisimpään.

puhua keskenänne!Edes puhua.Se auttaa ehkä jopa vie eteenpäin.Hiljaisuus tapppaa!

• tuntunut koskaan

aiemmin? Varmaankin, joten tämän hetkinen tunne vahva. Ei sellaista voi väheksyä, mutta jossain vaiheessa tulee taas uusi hyvä tunne toisen henkilön kanssa. Silloin tämä nykyinen voisi vaikka vähän loukkaantua kun olet pilvissä ihan seuraavan kanssa?

• Itsestäänselvyys!

Pinnalliset ihmiset säätävät suhteesta toiseen oppimatta virheistään.Ei yritetä tosissaan ja aina jää jotain saamatta.

Niitä oikeita ei elämään putoile ihan joka päivä ei todellakaan!Mitä vanhemmaksi elää sitä vaikeammaksi muuttuu.

• Rakkaasta

ihmisestä älä heitä pois!Älä hukkaa rakkautta!

• aloittaja...

häntä kadottaa enkä rakkautta hukata, mutta on vain niin vaikeaa rakastaa ja olla vain ystävä. Varsinkin kun tietää että toinenkin välittää ja pitää tärkeänä ihmisenä.

On liian julmaa, jos kaikki tää jää ystävyyteen vain kilometrien ja turhien pelkojen takia. On turhaa pelätä että oisin kuin joku toinen joka ei ole osannut arvostaa hienoa ihmistä.

Olen varma että hänkin voittaa pelot joku kaunis päivä ja ymmärtää silloin mua, mutta en tiedä kestänkö ikävää ja ystävyyttä siihen saakka.

Ehkä olisi kivuttomampaa poistua kokonaan hänen elämästä ja toivoa kaikkea hyvää.

Vai onko jokin keino saada hänet ymmärtämään ja uskomaan ettei tälläistä tule kohdalle usein, vaikka aika ei paras olisikaan???

• sinulle näin
        aloittaja... kirjoitti:

häntä kadottaa enkä rakkautta hukata, mutta on vain niin vaikeaa rakastaa ja olla vain ystävä. Varsinkin kun tietää että toinenkin välittää ja pitää tärkeänä ihmisenä.

On liian julmaa, jos kaikki tää jää ystävyyteen vain kilometrien ja turhien pelkojen takia. On turhaa pelätä että oisin kuin joku toinen joka ei ole osannut arvostaa hienoa ihmistä.

Olen varma että hänkin voittaa pelot joku kaunis päivä ja ymmärtää silloin mua, mutta en tiedä kestänkö ikävää ja ystävyyttä siihen saakka.

Ehkä olisi kivuttomampaa poistua kokonaan hänen elämästä ja toivoa kaikkea hyvää.

Vai onko jokin keino saada hänet ymmärtämään ja uskomaan ettei tälläistä tule kohdalle usein, vaikka aika ei paras olisikaan???

Tästä tulee mieleen yks juttu, joten vastaan tähän. En jaksa poukkoilla ympäriinsä, niin ehkä sitten vähän väkisin "omin" tän jutun ittelleni.

Jos mennään kappale kerrallaan, niin
        - tiedän tunteen: en tahdo kadottaa, enkä olla vain kaveri
        - tavallaan tuo analyysi on väärä (hieno ihminen, jaah, mites tuon omis itselleen), koska enimmäkseen mua pelottaa se, että onnistun jotenkin kuvittelemaan kaiken ja siksi mun pitäis mennä tutkituttaan pääni
        - juu, viitaten aiempaan, olen voittamassa, kiitos sinun. Ikävän vois lopettaa vaikka heti huomenna tai ylihuomenna, jos niin haluat. Mutta sitä ei voi lopettaa täällä.
        - kivuttomampaa ehkä sinulle, joten en voisi poistumasta estää. Pyydän vain, ettet poistu.
        - on jo ymmärretty, kiitos vaan. Eäln elämääni joka päivä tästä tietoisena. Aiemmin en ole oikein uskaltanut elää, mutta vanhakin jotain oppii :)

• aloittaja...
        sinulle näin kirjoitti:

Tästä tulee mieleen yks juttu, joten vastaan tähän. En jaksa poukkoilla ympäriinsä, niin ehkä sitten vähän väkisin "omin" tän jutun ittelleni.

Jos mennään kappale kerrallaan, niin
        - tiedän tunteen: en tahdo kadottaa, enkä olla vain kaveri
        - tavallaan tuo analyysi on väärä (hieno ihminen, jaah, mites tuon omis itselleen), koska enimmäkseen mua pelottaa se, että onnistun jotenkin kuvittelemaan kaiken ja siksi mun pitäis mennä tutkituttaan pääni
        - juu, viitaten aiempaan, olen voittamassa, kiitos sinun. Ikävän vois lopettaa vaikka heti huomenna tai ylihuomenna, jos niin haluat. Mutta sitä ei voi lopettaa täällä.
        - kivuttomampaa ehkä sinulle, joten en voisi poistumasta estää. Pyydän vain, ettet poistu.
        - on jo ymmärretty, kiitos vaan. Eäln elämääni joka päivä tästä tietoisena. Aiemmin en ole oikein uskaltanut elää, mutta vanhakin jotain oppii :)

Saahan sitä "omia" :)
        Jos olisit hän niin sanoisin sun vastauksiin seuraavaa.
        Jos et tahdo kadottaa, etkä olla vain kaveri, mutta et tahdo tarttua tilaisuuteen kun vierelles haluis ehkä se oikea, niin se saa miettimään että olenko vain hätävara, jonka voi sitten omakseen ottaa jos ei enää parempaa löydy?? Olenko se jonka eteen ei tarvitse tehdä mitään, mutta silti pysyn rinnalla ja tuen ja autan kun sitä kaipaat. Muutoin voit rauhassa etsiä parempaa...Jos näin on niin sitä kutsutaan hyväksi käytöksi. ennen en ois sitä susta uskonut, mutta nyt en enää täysin yllättyisi siitäkään. Ei kaikki sun valheet oo mennyt läpi vaikka en ole niihin puuttunutkaan.

Ehkä kaikki ois niinkuin pitäis jos tähtitaivas olisi ollut kirkas kun tavattiin...

• "niin kuulemma

myös sun elämäs" ?

• yhtenä kommenttina

heitän ett voiko maailmassa olla v...maisempaa kappaletta kuin tuo "vielä on kesää jäljellä,vielä voit löytää ystävän..." Kuulostaa tälläseltä mun korvissa :"vielä on elämää jäljellä,vielä voit löytää ystävän..." Ja paskat sanon minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5846
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      91
      2988
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2026
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe