Tämä ilmoitus on voimassa jatkossakin!
Voisiko satunnainen keikka johtaa taitojen tullessa esille oikeaan työpaikkaan muualla? Kenties tässä olisi yksi mahdollisuus...
Haetaan harrastajaa tai opiskelijaa jolla voisi olla ennakkoluulotonta kiinnostusta kuvallisen satiirin ilmaisuun tai ainakin kokeilla tätä tyylisuuntaa. Uskomme, että työhön sopii lahjakas harrastaja eli mikään ammatti piirtäjä ei todellakaan tarvitse olla.
Tavoittelemme pelkän huvittamisen sijasta kuvilla pikemminkin ottamaan kantaa epäkohtiin ja käsittelemään maamme poliittista ja yhteiskunnallista kritiikkiä. Voimme kertoa sinulle aiheen ja ideoida jopa sen, mitä haemme kuvalta jolloin ainoastaan kuvallinen toteutus jäisi sinun tehtäväksi.
Äärimmäisen pienellä budjetilla toimiva vapaaehtoisjärjestömme voi maksaa kuvista tässävaiheessa vain muodollisen palkkion, vastaavasti pidätämme oikeuden käyttää kuvia muun muassa netissä toimintamme yhteydessä.
Vammaisjärjestömme on valtakunnallisessa mediassa ja politiikan kentällä suhteellisen tunnettu sekä yhteiskunallisiin asioihin näkyvästi kantaa ottava, eli piirrokset saisivat näkyvyyttä ihan mukavasti.
Piirtäjää ei kerrota kenellekään ellei toisin sovita (tunnettavuutta saattaisi tulla jopa valtakunnallisessa mediassa jos piirtäjä itse niin haluaa).
Jos olet asiasta kiinnostunut niin soita 0400-437656 (Kukkonen) tai mailaa, etuosoitteeksi tulee vastavirtatuote ja loppuun päätteeksi @hotmail.com
www.oikeusturva.info
Satiirin piirtäjää etsitään...
VOL-HKI
0
220
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828