ei kyllä ihan siten miten toivoin,aluksi oli vaan yskää,nyt on sitten eka flunssa vuosiin ja tappaja tuntuu olevankin.Silti oli kyllä oikein hauskaa reissussa =)
Meni se äänikin...
14
410
Vastaukset
- paskat siitä vaikka
henki menisi ;)))
Ei vaan, se on hirveä tauti tuo infulenssa. Justiina on sitä potenut jo kohta kaksiviikkoa, eikä loppua näy.
Mutta paranemisia: t. arkipiru.sellaiset bileet että joskus 5 aikaan aamuyöstä mun per** kursittiin kasaan maalarinteipillä...luulisin että sille vielä monesti saa nauraa =)
Aivan kamala köhä ja pää kuin pahvia,nyt pakko lähteä apteekkiin kun vielä jaksaa =)
sitten sinuunkin;) En tiedä lietkö huomannut mutta olet uuden bändin solisti. Silloin kun olit juhlahumussa sut nimitettiin.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
on teitillä viirukset, mutta hyvä kun osaatte lääkitä viiruksenne.
* per** kursittiin kasaan maalarinteipillä * vaikuttaa,onneksi on nenä niin tukossa että jos tässä hikoilee jotain turskan hajua niin ei huomaa itse =)Mitä mitä,solisti...pääsenkös euroviisuihinkin???
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
on teitillä viirukset, mutta hyvä kun osaatte lääkitä viiruksenne.
* per** kursittiin kasaan maalarinteipillä *sitten näin tarkkuuden vuoksi =)
- .....lol........
davalyan kirjoitti:
vaikuttaa,onneksi on nenä niin tukossa että jos tässä hikoilee jotain turskan hajua niin ei huomaa itse =)Mitä mitä,solisti...pääsenkös euroviisuihinkin???
se tarkottaa pers-soolistii, si ku saat teipit siält vex byähhähhää
davalyan kirjoitti:
vaikuttaa,onneksi on nenä niin tukossa että jos tässä hikoilee jotain turskan hajua niin ei huomaa itse =)Mitä mitä,solisti...pääsenkös euroviisuihinkin???
minä olen manageri;))
.....lol........ kirjoitti:
se tarkottaa pers-soolistii, si ku saat teipit siält vex byähhähhää
eiku lauantaina,sen verta kaukana oli suolista että ne jäi kaiketi sinne mihin pitikin...tietty jos vaadit niin voinhan mä ottaa kuvan komeasta mustelmastani ;)
ihan takulla näitten piuhojen välityksellä. minä
olen kyllä nyt eristänyt sen sellaseen kylmälaukkuun. että nyt ei pitäisi lähteä ainakaan täältä eteenpäin. laitoin vielä kylmälaukkuun hyönteismyrkkyä varmuuden vuoksi,
(jos nimittäin olis lintuinfluenssaa).
paranemista sinullekkin. aih, mahtaa olla pakara hellänä, oih.en toista tälläistä pöpöä kestäisikään juuri nyt =)Pakara paranee paljon nopeemmin kuin se juttu unohtuisi kaikkien mielistä =)
- deLumiSade
davalyan kirjoitti:
en toista tälläistä pöpöä kestäisikään juuri nyt =)Pakara paranee paljon nopeemmin kuin se juttu unohtuisi kaikkien mielistä =)
Toissa viikonloppuna poukkoilin oman koirani kanssa match-showssa.Kuumetta 38.7.Koira varmaankin vaistosi sen hihnanpäähän,kun teki semmosen tempun mitä ei ole ennen tehnyt:vetas kyljelleen kesken kehän!Tuloksena sininen nauha>jatkoon ja sinisen porukan 3.Sitä edellinen mätsäri mentiin tyyliin BIS 3.Ja kyllä se juttu unohtuu...ihan varmasti.
pikaista paranemista, molemmille päille! ;))
Täällä on kanssa nyt pää vähän hellänä mutta se johtuu tuulisesta säästä ja lentomatkasta, reitti oli semmoinen että lentokone näytti varmaan suurelta heinäsirkalta joka pomppi ylös ja alas rannikon pienten lentokenttien välillä. Ja täpötäynnä turisteja, joiden olisi pitänyt olla laivassa, mutta laiva ei myrskyn takia päässyt tulemaan. Oli hurjan hauskaa istua saksalaisen naisen vieressä joka oli kalmankalpea kasvoiltaan ja josta olisi lähinnä voinut lyödä vetoa, pyörtyykö hän vai antaako ylen.
Ja kunhan ääni palautuu, niin sitten aletaan harjoitella... minä olen sitten kosketinsoittaja siinä meidän bändissä. :))pittää.Eihä siintä muuten tulis mittää:)))
Tämä "norjantauti" on kyllä rasittava ja vie puhdinkin pois,,ei kiva,,,toipumisia:)
Solistiksi sinut on valittu "pulinoiden bändiin" tervetuloa vain mukaan ja nythän sullakin on jo kokemusta enemmänkin.Me ollaan ärrierin kanssa "pändäreitä":)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760