Miten naiset suhtautuvat, jos mies paljastaa olevansa kovasti ihastunut. Siis jos nyt ei sitten satu itse ajattelemaan samalla tavalla. Miten, tahoisin kovasti tietää ? Vastaa edes, miten sinä naisena suhtautuisit !
Naisen suhtautuminen ihastuneeseen M ?
34
3302
Vastaukset
- se imartelisi
vaikka ei itse tuntisikaan samoin, riippuu miehestä, kuinka hän ottaa vastaan "pakit", ystävyys voi jatkua.
Toisaalta, jos tuntisin samoin, kuin tunteensa paljastava mies, olisin iloinen!
Miksi epäilet, etteri vastapuoli tunne samoin?
joskus tunteensa joutuu peittämään, vaikka se tiukkaa tekisikin...- Tahtoisi tietää
Mitä tuolla tarkoitat ? Siis voiko ystävyys jatkua vai eikö voi, jos nainen ei ole kuitenkaan kiinnostunut. Miten ottaa pakit vastaan ? Mitä tarkoitat ?????
- on molemminpuolista niin
Silloinhan se on yes. Mutta jos itse en ois ihastunut ko. tyyppiin niin vähän hämilleen se vetäis. Et ennen kun teet tunnustusta koita muuten saada selville onko vasta kaikua.Jos olette yhdessä sen näkee.ilmeistä,eleistä,hymystä vai onko pälyilevä vaivaantunut jne. No tosin sekin et tulee paikalle kertoo jostain...
- noin helppoa
ole: tyttö saattaa pitää sinua kivana tyyppinä ja tahtoo oikeasti olla kaverisi ilman, että on ihastunut sinuun. Silloin tyttö käyttäytyy kanssasi samoin kuin muiden kavereidensa. Mutta jos hän antaa sinulle erityistä huomiota, erityisiä katseita ym. voi se olla ihastusta.
Aika vaikeata senkin tulkitseminen, jotkut kun koittavat ihastuneina peitellä sitä ihastusta, eli koittavat kohdella tätä kuin muita kavereitaan jne... - Tahtoisi tietää
Ei ole ollut vaivautunut, mutta me olemme tunteneet aika kauan. Miksi olisi? Mutta en tarkoittanut sitä, mistä sen voisi nähdä. Tarkoitin sitä, että miten esim. juuri sinä siihen suhtautuisit ja entäs miten sitten sen jälkeen ? Jos ei kuitenkaan !
- Tahtoisi tietää
noin helppoa kirjoitti:
ole: tyttö saattaa pitää sinua kivana tyyppinä ja tahtoo oikeasti olla kaverisi ilman, että on ihastunut sinuun. Silloin tyttö käyttäytyy kanssasi samoin kuin muiden kavereidensa. Mutta jos hän antaa sinulle erityistä huomiota, erityisiä katseita ym. voi se olla ihastusta.
Aika vaikeata senkin tulkitseminen, jotkut kun koittavat ihastuneina peitellä sitä ihastusta, eli koittavat kohdella tätä kuin muita kavereitaan jne...Miten suu sitten pannaan, jos ei ajattele samalla tavalla. Se pahin vaihtoehto?
- Vaihtoehdoista
Tahtoisi tietää kirjoitti:
Miten suu sitten pannaan, jos ei ajattele samalla tavalla. Se pahin vaihtoehto?
Tyrmistys ja yhteydenpito loppuu ku seinään. Näin on tapahtunut.
- Tahtoisi tietää
Vaihtoehdoista kirjoitti:
Tyrmistys ja yhteydenpito loppuu ku seinään. Näin on tapahtunut.
Onko sinulle käynyt noin ?
- Olen nainen
Onko sinulle käynyt noin ?
näin tehneeni, enkä vain kerran
- Tahtoisi tietää
Olen nainen kirjoitti:
näin tehneeni, enkä vain kerran
Mikä siinä sitten on niin kamalaa tai kenties niin hauskaa? Kun tekee oikein paskamaisesti, niin sitten et viitsi enää naamasi näyttää, niinkö? Jos sattuisit joskus kärventymään helvetissä, siellä sinulla olisi juuri sopiva tilanne miettiä asiaa.
- Olen nainen
Mikä siinä sitten on niin kamalaa tai kenties niin hauskaa? Kun tekee oikein paskamaisesti, niin sitten et viitsi enää naamasi näyttää, niinkö? Jos sattuisit joskus kärventymään helvetissä, siellä sinulla olisi juuri sopiva tilanne miettiä asiaa.
Ja tähän pitäisi vielä kommentoida..
- Tahtoisi tietää
Olen nainen kirjoitti:
Ja tähän pitäisi vielä kommentoida..
Olisikohan käyttäytymisessasi jotain erikoista, jos noita on sattunut useampiakin - ja ylipäätänsä.
Kiitos kuitenkin, kun vastasit ! - Olen nainen
Olisikohan käyttäytymisessasi jotain erikoista, jos noita on sattunut useampiakin - ja ylipäätänsä.
Kiitos kuitenkin, kun vastasit !vastata jos saa tälläisiä vastauksia.
Ootko ihan terve kun vieraita ihmisiä oot helvettiin lähettämässä, tai ylipäätään ketään.
Ensimmäisen kerran mun elämässä joku mulle tällästä toivoo. - Tahtoisi tietää
Olen nainen kirjoitti:
vastata jos saa tälläisiä vastauksia.
Ootko ihan terve kun vieraita ihmisiä oot helvettiin lähettämässä, tai ylipäätään ketään.
Ensimmäisen kerran mun elämässä joku mulle tällästä toivoo.Jos tosiaan satut olemaankin tuollainen pirun viides ja viimeinen tytär, kerro sitten mitä iloa tuosta itsellesi saat ?
- kohtaista.
Oma reaktioni:
Jos mies on miellyttävä ja ok tyyppi, ei haittaa.
Jos olet tämän naisen kanssa päivittäin tekemisissä ja hyvä tuttu, saat todennäköisesti vinkkiä kysymättäkin.- Tahtoisi tietää
Ei haittaa....
Mutta ei sitten oikein hyvä juttu kuitenkaan ?
- "pahin tapaus"
että nainen ei ole kiinnostunut. Jos joku oikeasti rohkenisi minulle myöntämään kiinnostuksensa, vaikken olisikaan itse kiinnostunut, pitäisin tätä silti rohkeana ja arvostaisin tekoa. Siitä huolimatta se vaikuttaisi suhtautumiseeni, en ehkä voisi olla yhtä luontevasti hänen seurassaan kun ajattelisin etten toisaalta tahdo antaa olettaa mitään ja toisaalta en tahdo loukata hänen tunteitaan. Tämä olisi varmastikkin reaktioni alkuun, mutta mikäli olette jo pitemmän aikaa tunteneet, varmaankin asiat palaavat ennalleen kunhan sinä käytökselläsi voisit osoittaa että okei, voidaan me silti kavereita olla.
- Tahtoisi tietää
Että sitten olisi tavallaan helpompi olla, kun ei tarvitsisi yrittää mitään, kun tietäisi....
- käynyt niin
ja meistä tuli sen jälkeen pikkuhiljaa aina vain parempia kavereita!
Luulen että kyseisestä miehestäkin nyt tuntuu luonnollisemmalta että ollaan vain kavereita.
Kannattaa kertoa!- Tahtoisi tietää
Useimmat siten kai kuitenkin suhtautuvat vähän niin kuin ajattelinkin. Ei mitään sen kummempaa, mutta ei ainakaan mitään sen parempaa.
Mutta en vain tiedä, oliko sitten laitevika pakkien vastaanotossa vai missä muussa vika, sen jälkeen emme kuitenkaan ole enää kertaakaan nähneet. Eikä mitään muutakaan normaalia. Eli kaikki ystävyyskin loppui siihen ja hän on vielä kertonut ainakin joillekin yhteisille kavereille ja ties keille muille !
On aika pitkä ja surullinen tarina:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000408&posting=22000000040135932
- se tuntuisi
Ensinnäkin, ei voi yleistää, että "kaikki naiset suhtautuvat näin ja noin, blahblah....".
Mutta noin yleisen kokemuksen perusteella on pelkästään imartelevaa olla ihastumisen kohde. Joillekin naisille sitä osuu kohdalle enemmän, toisille vähemmän.
Uskoisin, että jos on yhtään tunneälyinen/kehittynyt, niin pystyy ottamaan toisen ihastumisen vastaan, vaikkei kyseessä olisikaan molemminpuolinen tunne.- Tahtoisi tietää
Se on vain harmittavaa, että tuota on vain niin vaikea nähdä päälle päin, vaikka olisi tuntenut kuinka kauan tahansa. Ilmeisti ylipäätänsä itse ihastunut tai rakastunut ajattelee kai jotenkin ymmärtäväisemmin.
- tällaisessa
akuutissa tilanteessa :) Aika hämillään olen ollut. Toisaalta, miten sen nyt sanoisi, ei tällaisia tunnustuksia elämän varrella ole kovin montaa tullut vastaan eli imarreltu olen ja arvostan rohkeutta. Tiedän, että mies odottaa minun tulevan luokseen ja hmmm... kertovan/puhuvan jotain. Mutta menen niissä tilanteissa ihan lukkoon. En uskalla edes ajatella miltä käytökseni miehen näkövinkkelistä vaikuttaa.
- Tahtoisi tietää
Miksi ajattelet noin monimutkaisesti. Jos hän kerta pitää sinusta, pitää hän sinusta vaikka menisist sinne suoraan kasvimaalta. Et osaa arvatakaan, kuinka hän ilahtuisi, jos olisit edes hiukan ymmärtäväinen hänelle. Siis näyttäytyisit nyt ainakin ja sanoisit jotain kaunista. Kyllä hän varmasti ymmärtää, jos sanot ettet kuitenkaan rakasta häntä. Etkö sitten enää tahtoisi olla edes ystävä hänelle?
- saa..
Mitään ei saa jos ei uskalla koettaa! Ole rohkea, anna mennä meni syteen tai saveen. Voihan olla että vastapuoli on yhtä hämillään sinun suhteesi...
Itse olen kokenut tilanteen jossa mies tunnusti ihastuneensa minuun, ja selvisi että tunne oli molemminpuolinen! Seurustelimme muutaman vuoden, nykyisin moikkaamme jos näemme mutta muuten on yhteydenpito jäänyt.- Tahtoisi tietää
saveen kai sitten. Ja vain surun siitä sain.
- imarreltu
Ja yritän olla loukkaamatta. Olenhan itsekin ollut ihstunut saamatta kaipaamaani vastakaikua. Tiedän miten se koskee.
- Tahtoisi tietää
Tai eivät yhtään välitä. Ehkä joistakin on vain hauskaa saada se selville ja ilkkua sitten sillä.
Ajattelen ainakin itse asiaa hyvin paljon samalla tavalla kuin sinä ja tiedän kuinka se voi sattua jos toinen ei yhtää välitä.
- minä olisin
tietenkin imarreltu, vaikka kohde ei välttämättä itseä kiinnostaisikaan.
Toiseksi olisin otettu siitä, että miehellä oli pokkaa sanoa asiasta suoraan minulle.
Tämä taas tekee sen, että silloin pitäisi itseltä löytyä pokkaa sanoa kohteliaan suoraan mitä itse haluaa, ei ns. jättää toista roikkumaan perään "kun se on niin itsetuntoa hipelevää" vaan olla yhtä rohkea takaisin. Hyvä ystävyyssuhde siitä ainakin voisi kehkeytyä jos aidosti rehellisiä ollaan.
Näin suhtauduin ja suhtautuisin vastaisuudessakin.- Tahtoisi tietää
Minäkin olisin tahtonut olla edelleen ystävä hänen kanssaan, mutta se ei sitten jostain syystä hänelle käynyt. Kumma sitten vaan, että se ei kuitenkaan aikaisemmin haitannut?
- yksi vain_
siitä mitä itse tunnen häntä kohtaan. Jos itsekin olen ihastunut mieheen niin mikäs sen ihanampaa jos tunne on molemminpuolinen! Joskus se ei ole, voi olla että mies herättää jopa puistatuksia ja sitten tuntuu pelkästään ahdistavalta jos tämä inhotus on ihastunut. Jos joku joka ei ole ihana eikä kovin karsea tapaus vaan neutraalisti siltä väliltä niin ehkä se pikkasen imartelee mut ei muuta.
- Eikö se
nyt ole se ja sama kuka on ihastunut, ainahan sen pitäisi imarrella.
Kuulostat aika säälittävältä ihmiseltä jos laitat ihmisiä "inho"-kategorioihin ellei sitten kyseessä ole todellakin joku vaikkapa laitapuolen kulkija.
Ei tulisi mieleenikään ajatella kenestäkään naisesta että jos on ihastunut että olisi "inhoittava".
- olentoinen*
jos itselläkin olisi tunteita, niin varmaankin olisin yhtä hymyä..ehkä myös hieman hämmentynyt..
mutta arvostaisin todellakin jos tuollaisen paljastuksen uskaltaisi joku paljastaa ;]
mutta meitä on moneksi..- Tahtoisi tietää
Että toinen paljastaa tunteensa, vaikka ei ole mitään varmuutta, kuinka toinen siihen suhtautuu ? Sekin voi olla piinaavaa vain pitää ikuisesti sisällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820