Hei kaipailisin asiallisia neuvoja...meidän pitkäkarvaisella kissalla on pahoja takkuja, joita on käyty sitten eläinlääkärissä asti ajelemassa. Ikä ja terveys menee kun yrittää saksilla poistaa. Ostin sitten tuossa juuri kalliin trimmerin, myyjä kehui että kyllä takut lähtee. No eipä juurikaan lähteneet. Todella huono tehoinen (15W) pitäisikö sen riittää? en saanut kuin pienen tupon poistettua ja siihen loppui kissan kanssa yhteistyö. Takut ovat kipeitä, joten ei kovin helposti anna leikellä. Mutta luulisi että tuommoinen trimmeri vähän paremmin leikkaisi?? kyllä hiukan harmittaa kun rajat pisti moiseen. No kuitenkin, olisiko jollain antaa hyviä niksejä ja vinkkejä takkuisen turkin selvittämiseen? Enkä kaipaa nyt mitään kommentteja että "harjaa kissaasi useammin ettei tule takkuja". Tiedän tämän, kiitos :) mutta siis hyviä niksejä otetaan vastaan.
Takkujen poisto?
3
1385
Vastaukset
- YRITTÄNYT
PESTÄ KISSAN ESIM HOITOAINEELLA?TÄMÄ VOISI HIEMAN AUTTAA.SILLOIN KUN HOITOAINE VAIKUTTAA TURKISSA NIIN YRITÄT VAROVASTI SELVITTÄÄ TAKKUJA ENNENKUIN PESET SEN POIS.NIIN JA EI SE AINAINEN HARJAUSKAAN AUTA....KOKEMUSTA MYÖS TÄSTÄ.ONKO KISSA SISÄKISSA?PESEEKÖ ITSEÄÄN?MIKÄ TAKUT AIHEUTTAA VAI TULEEKO ITSELLÄÄN VAAN?
- miumau88
tuota hoitoainetta..Kisu viihtyy enimmäkseen ulkona ja tekee pitkiäkin reissuja joskus. Eli takkuja tulee väistämättä.
- murr22
meillä myös pitkäkarvainen kissa ja takut olleet ongelmana aina.
ostin ihan ihmisille tarkoitetun hiusten leikkurin ja sillä olen ajanut takut pois.tosin liiankin isoja karvattomia alueta tulee kun kissa ei pysy hyvin paikoillaan.mutta sen olen huomannut että mitä pienempänä takun poistaa niin helpommalla pääsee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117