Kalat mies varasti sydämeni

skoputyty77

Nyt on 3 viikkoa kun meidän suhde meni poikki. En saa mielestä tätä herra kalaa. Ollaan tai minä olen ottanut yhteyttä ikävissäni. Ihan sydäntä särkee ajatella, että tämä meidän rakkaustarina ois lopussa. En voi uskoa sitä. Kala haluaa katsella vielä muitakin vaihtoehtoja. Mä tiedän vaan sydämessäni, että hän ois mulle just oikea. Me täydennetään toisiamme. Kala on sympaattinen, rauhallinen mä taas räväkkä ja temperamentikas. Mitenhän saisin hänet takaisin? Pitää varmaan jättää rauhaan ja laittaa kädet ristiin ja odottaa jos hän tajuais mitä on menettänyt.

7

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      Meillä myös niin et minä se rauhallinen sympaattinen ja toinen osapuoli räväkkä ja temperamenttinen. Toimii.. en vaan tiedä miten tuossa saisit se kalaherran ymmärtämään. Voi olla vaikeeta tosiaankin :(

      Jaksamisia sinulle!

      • skoputyty77

        Ei se tajuu ennen kuin on päässyt nauttimaan sinkkuelämästä. Sit kun on kokeillut muita niin ehkä siinä vaiheessa on jo myöhäistä tajuta. Mä nyt yritän unohtaa (vaikka luultavasti vielä vanhainkodissa vielä mietin sitä miestä) ja jatkaa elämää. Ja koitan olla vertailematta muita tähän kalaan. Pirusti siinä oli huonojakin puolia, mutta rakkaus on sokea...
        Kiitos jälleen sulle!


    • kiva yhtyä

      voi sua ressukkaa,sellasta se elämä on.
      sinuna lopettasin sen ruikuttamisen ja etsisin jonkun sellasen miehen joka on kunnollinen ja yhden naisen mies.ja vielä omistaisi korkean äö:n.sellasia kun ei oikein taida olla markkinoilla.jatka etsimistä.

      • skoputyty77

        Yks kiva kaurismies haluais tutustua minuun. Tuntuu vaan kurjalle, kun vielä elättelen toiveita jollain tasolla kalamiehen kans vaikka järki sanoo, että se on ohi. Se tuntui vaan heti niin oikealta. se oli todellinen rakkaussuhde. Ongelmana oli se, että molempien pitkät suhteet oli just päättyneet. Uskomatonta, että tää puolen vuoden suhteen päättyminen sattuu melkein enemmän kuin 13 vuoden avioliiton loppu. Selvästi Kala alkoi alkuhuuman jälkeen ajatella, että nyt hän hätiköi jos sitoutuu. Haluaa olla sinkkuna. Mulla oli ongelmia luottamisen kans eikä ihan turhaan. Ehkä hän ei kuitenkaan ollut mulle se oikea...Pitää varmaan unohtaa ja lähteä kohti uusia seikkailuja.


      • sun pitää
        skoputyty77 kirjoitti:

        Yks kiva kaurismies haluais tutustua minuun. Tuntuu vaan kurjalle, kun vielä elättelen toiveita jollain tasolla kalamiehen kans vaikka järki sanoo, että se on ohi. Se tuntui vaan heti niin oikealta. se oli todellinen rakkaussuhde. Ongelmana oli se, että molempien pitkät suhteet oli just päättyneet. Uskomatonta, että tää puolen vuoden suhteen päättyminen sattuu melkein enemmän kuin 13 vuoden avioliiton loppu. Selvästi Kala alkoi alkuhuuman jälkeen ajatella, että nyt hän hätiköi jos sitoutuu. Haluaa olla sinkkuna. Mulla oli ongelmia luottamisen kans eikä ihan turhaan. Ehkä hän ei kuitenkaan ollut mulle se oikea...Pitää varmaan unohtaa ja lähteä kohti uusia seikkailuja.

        se kyl kannattaa vaan lähteä kohti uusia seikkailuja.ehkä löydät sen viisaan ja toimivan parisuhteen,jollaista jokainen nainen haaveilee.


      • skoputyty77
        sun pitää kirjoitti:

        se kyl kannattaa vaan lähteä kohti uusia seikkailuja.ehkä löydät sen viisaan ja toimivan parisuhteen,jollaista jokainen nainen haaveilee.

        En mä mitään viisasta ja toimivaa halua. Tai toimivan kyllä. Mutta intohimoisen, jännittävän, ihanan, suloisen niinku tää suhde oli. Viisas ja toimiva kuullostaa perin tylsältä...


    • juuuupujuuuu

      anna uida hiton kauas...
      voisin todella sanoa et kokemusta ON . . .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe