Millä neliöhinnoilla olette saaneet rakennetettua kivitalon Ouluun/Oulun seudulle ja minä vuosina/vuonna rakennutitte?
Kivitalon hinnat
7
1098
Vastaukset
- kysyttävää
Montako kulmaa teillä on talossa, entä katto?
- tulee tässä
Rakennettu 2006 - 2008. Talossa 250 m2 ja lämpimässä erilisessä tallissa 50 m2. Talo on monimuotoinen (14 kulmaa) ja kaksikerroksinen. Lisäksi kattorakenne on kohtuu monimutkainen. Kalliolämpö, lasitettu 20 m2 parveke (ei sis. yo. neliöihin). Runko harkkoa, alapohja ja välipohja ontelolaattaa ja kattoristikot puuta. Tuulettuva alapohja.
Kaikki tehty itse, joten monimuotoisuudesta ei sinällään ole maksettu muuta kun omaa vaivaa. Kaikkineen projektiin meni rahaa vähän alle 350 t€.- kaikki sähkö
ja lvi-hommat myös itse sekä rappaukset ja sisäseinien tasoitteet?
Noita me emme pysty tekemään. - toinen rakentaja
kaikki sähkö kirjoitti:
ja lvi-hommat myös itse sekä rappaukset ja sisäseinien tasoitteet?
Noita me emme pysty tekemään.Nyt juuri menossa sisäseinien tasoitus, ja kyllä se onnistuu ihan omin päinkin. Rahansäästö on melkoinen, eikös halvimmat seinän tasoitukset ole kympin neliö tai sinne päin?
- toinen rakentaja
toinen rakentaja kirjoitti:
Nyt juuri menossa sisäseinien tasoitus, ja kyllä se onnistuu ihan omin päinkin. Rahansäästö on melkoinen, eikös halvimmat seinän tasoitukset ole kympin neliö tai sinne päin?
Niin LVI-hommat, kuka tahansa osaa vetää pexit jakotukilta vesipisteisiin.
- ja johan
tuli kalliiksi,ja vielä ilman palkka kuluja.
- noin 4eur/m2
toinen rakentaja kirjoitti:
Nyt juuri menossa sisäseinien tasoitus, ja kyllä se onnistuu ihan omin päinkin. Rahansäästö on melkoinen, eikös halvimmat seinän tasoitukset ole kympin neliö tai sinne päin?
omakotitalon katot ruiskuttaa viikonlopussa kahteen kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740