Lopetin ehkäisyn käytön (diane nova) n. 2 vuotta sitten ja päätimme mieheni kanssa että jos tulen raskaaksi niin lapsi on tervetullut. Mutta emme kumminkaan yrittämällä yrittäneet.. nohh.. Puoli vuotta sitten aloimme yrittämällä yrittää lasta. Oviksen luulin aina bonganneeni mutta kun en tullut raskaaksi niin oli pakko ostaa tikkuja ja tarkistaa että olenko ollut ihan väärässä ajankohdasta.. Ongelmanani on että kaikki lämmönnousut, limainen vuoto, vihlaisut alavatsan sivussa (vaihdelle vasen ja oikea) etc. kyllä löytyy ja välillä hyvin selvästikkin (kovat kivut) mutta ovistestit eivät näytä että minulla olisi ovis?? Mitäs kummaa?
Olenko vain luullut nämä oireet? 4 kk aikana on kerran näyttänyt haamuviivaa ja sekin oli juuri ennen menkkojen alkamista ja niin sanotut ovis oireet olivat olleet jo pari viikkoa ennen sitä..
Kiertoni on ollut tämän 2 vuoden suht. tasainen 29-31pv..
Missäköhän olisi vika? kellään mitään vinkkejä?
olen huolissani :(
sessel
1
224
Vastaukset
- ostaa
Clearbluen ovulaatiotesti. Maksaa vähän reilu 30 euroa, mutta on todella hyvä ja näyttää tuloksen selkeästi. Itsekin kyllästyin, kun sain ovulaatiotesteissä aina haaleamman viivan kuin mitä testiviiva oli. Clearblue ei jätä mitään arvailujen varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770