Mitähän minä tekisin muuton kanssa isompaan.. Jahkailen vaan.. Näkisitkö yhtään Zonette jäänkö vanhaan lapseni kanssa uusien sitä,,Alue on valoisa, vai vaihtuuko suunta uuteen asuntoon eri alueelle? Kiitos jos viitsit katsoa tällaista..Olen mennyt jotenkin lukkoon tämän asian kanssa...
Zonette
2
118
Vastaukset
- zonette
Et jää saumaan vanhaan muutto on edessä.Vaikka se tuntuu tälähetkellä mahdotomalta se toteutuu.Miksi yksi mies aiheuttaa sinussa epätasapainon tunteen?Zonette
- Jahkailija
Eli näit minusta tämän asian vaikka kysyin vain asunnosta kiitos kun kysyit.Se ( MIES ) meillä suhde tapailu aika paljonkin muutamia vuosia. Oikeastaan elämäni rakkaus vaikka kävin sen avioliitonkin läpi aikanaan erään kanssa lapsineen, ja erosin.
Mutta tämä oli se kun taapersin lapsieni nyt lapsen kanssa vuosia hän tuli elämääni.
Loppu nyt kun kesä alkumetreillä. Luulenpa hänkin epätasapainossa sielä "mäellä". Tai sitten löytänyt uuden.
Hämmennystä riitaa oli kosiskeli yhteenmuuttoa, ja se pommi kun puskaradiosta kuulin hänellä talossa jossa asuu vuoden remontti kaikki muuttaa pois n.vuodeksi. Eli jäin epätasapainoon, ja kaikki kesken enkä tiedä kun ei puhu piti aina ymmärtää puhumatta mikä totuus.
Näin jäi se asunnon etsiminenkin.. en tiedä yrittikö hyväksi käyttää asuntoasioissa minua.
Tuli tuossa mieleen lähiomaiseni muuttaa kahen viikon sisällä kanssa sinne mäelle;-) heitä autan paljon eihän se näy vain mun muuttona, kun olen vain apulainen muutossa nyt tä'llä kertaa;-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251