minulla DNA kaapelikaista ja webstarin langaton reititin, mutta nyt viimepäivinä on yhteys alkanut katkeilemaan ja DNA:n asentaja on käynyt paikalla ja sanonut että yhteys katkeilee pakkasen takia ja että linjat kovettuvat ja näin ollen ei pääse dataa niissä siirtymään.
en voi uskoa tuota todeksi, mutta kertokaas nyt että onko tuollainen sitten mahdollista?
DNA kaapeli vika
7
1768
Vastaukset
- hellittää
onkohan kysymyksessä Raision suunta?
mulle sanottiin viaksi että helle laajentaa niitä kaapeleita ja siksi data ei pääse kulkemaan.- atte pakkanen
asun Raumalla ja nyt taitaa olla niin että meillä on molemmilla käynyt sama asentaja paikanpäällä.
asentaja kusetti minua ja tulee samaan siitä DNA:n osalta jonkun rangaistuksen sillä soitin tekniseentukeen ja kysyin että voiko pakkanen pätkiä linjoja niin vastaus oli että EI VOI!
minulla on jopa mustaa valkoisella siitä sillä lasku data liittymän viankorjaus syy: pakkasen aiheuttamat vauriot.
vaikka en yleensä mainitse täällä nimiä niin sanon nimen kuitenkin nyt: Antti Siekkinen. - hellittää
atte pakkanen kirjoitti:
asun Raumalla ja nyt taitaa olla niin että meillä on molemmilla käynyt sama asentaja paikanpäällä.
asentaja kusetti minua ja tulee samaan siitä DNA:n osalta jonkun rangaistuksen sillä soitin tekniseentukeen ja kysyin että voiko pakkanen pätkiä linjoja niin vastaus oli että EI VOI!
minulla on jopa mustaa valkoisella siitä sillä lasku data liittymän viankorjaus syy: pakkasen aiheuttamat vauriot.
vaikka en yleensä mainitse täällä nimiä niin sanon nimen kuitenkin nyt: Antti Siekkinen.sama asentajahan se on kyseessä. laskua en joutunut minäkään maksamaan.
- osasyyllinen
operaattorin asentajan on pakko keksiä joku vika jos eivät löydä oikeaa vikaa.
minulla pätki ADSL yhteys ja operaattorin asentaja sanoi vian johtuvan huonosta isännöinnistä eli talon huoltopalvelu ei ole hoitanut velvollisuutta sähkökaapin kunnostuksessa. no myöhemmin selvisi että sähkökaappi kuuluu operaattorille eikä isännöinnille.- viaton
on niitä sellaisiakin asentajia jotka eivät löydä vikaa mistään ja eivätkä keksi silti mitään tekovikaa, vaan tulevat aina kun vaan soittaa ja käskee tulla, eivätkä myöskään kirjoittele laskuja..
- Antti Siekkinen
viaton kirjoitti:
on niitä sellaisiakin asentajia jotka eivät löydä vikaa mistään ja eivätkä keksi silti mitään tekovikaa, vaan tulevat aina kun vaan soittaa ja käskee tulla, eivätkä myöskään kirjoittele laskuja..
olen ollut nyt DNA:n kaapelipuolen asentajana jo kolme vuotta ja tulin empowerin mukana lapista tänne lounais-suomeen. aluksi tein asennus keikkoja raisiosta käsin ja nyt olen siirtynyt Rauman alueelle.
minun tärkein tehtävä on huolehtia siitä että asiakkaat saavat toimivat kaapeliyhteydet ja muutenkin että kaikki on ok.
minun täytyy kuitenkin tunnustaa että joskus päästän suusta sammakoita kuten tämä pakkanen ja helle homma, tosin muistaaksen olen vain kerran maininnut tästä helle asiasta ja sekin oli vielä silloin kun olin raision alueella.
en ole kuitenkaan pahamies vaan minun on pakko saada jostain laskun aihetta jotta DNA voi maksaa minulle palkkaa koska jos en totea vikaa niin jää myös palkkaa saamatta.
toivottavasti ymmärrätte. - lakjfldsahfslkhf
Antti Siekkinen kirjoitti:
olen ollut nyt DNA:n kaapelipuolen asentajana jo kolme vuotta ja tulin empowerin mukana lapista tänne lounais-suomeen. aluksi tein asennus keikkoja raisiosta käsin ja nyt olen siirtynyt Rauman alueelle.
minun tärkein tehtävä on huolehtia siitä että asiakkaat saavat toimivat kaapeliyhteydet ja muutenkin että kaikki on ok.
minun täytyy kuitenkin tunnustaa että joskus päästän suusta sammakoita kuten tämä pakkanen ja helle homma, tosin muistaaksen olen vain kerran maininnut tästä helle asiasta ja sekin oli vielä silloin kun olin raision alueella.
en ole kuitenkaan pahamies vaan minun on pakko saada jostain laskun aihetta jotta DNA voi maksaa minulle palkkaa koska jos en totea vikaa niin jää myös palkkaa saamatta.
toivottavasti ymmärrätte.Otsikossa tärkeimmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346