Oracea 40 mg

punis78

Onko kellään tietoa Oracea 40 mg lääkkeestä? On uusi ja kehitetty nimenomaan ruusufinnin hoitoon. Ei ole vielä Suomen markkinoilla, mutta ilmeisesti tulossa jossain vaiheessa. Tietääkö kukaan tästä ja millon mahdollisesti saatavissa?

7

6586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap78

Nyt sitä ainakin jo saa. Viikko vedetty pilelria naamariin. Kolmessa viikossa pitäisi jo näkyä muutoksia. Katotaan näkyykö.

• ..

täällä yksi ruusufinniläinen, itse syön tetraa joka on auttanut , tosin pieniä erittäin kipeitä näppyjä tulee silloin tällöin enää. Mutta tule kertomaan ihmeessä meille ruusufinniläisille miten sitten on auttanut. Tämä on niin inhottava tauti , että mehän kiljutaan riemusta jos vaan tähän vaivaan on uusi lääke keksitty...toivotta siis eletään!!

• Rosacea
        .. kirjoitti:

täällä yksi ruusufinniläinen, itse syön tetraa joka on auttanut , tosin pieniä erittäin kipeitä näppyjä tulee silloin tällöin enää. Mutta tule kertomaan ihmeessä meille ruusufinniläisille miten sitten on auttanut. Tämä on niin inhottava tauti , että mehän kiljutaan riemusta jos vaan tähän vaivaan on uusi lääke keksitty...toivotta siis eletään!!

eli 6 viikkoa syöty ja vaikutus vähäinen... Kurjaa.

• makij
        .. kirjoitti:

Itse olen nyt syönyt Oracea 56 tbl eli yhden pakkauksen loppuun (kuuri jatkuuuuuu) ja käyttänyt Rosazol voidetta aamuin illoin.Kasvojen iho alkaa olla siisti, poskipäissä ja leukaperissä vielä punoitusta. Sinnikkyys on palkittu. Täytyy vaan olla varovainen mitä voiteita Rosazolin lisäksi kasvoihin laittaa, äkkiä lehahtaa ja kirvelee.

• Eija Annikki

Käytin kaksi viikkoa Oracea. Lääke tehosi hyvin nopeasti, mutta sitten alkoi verenpaine nousta hälyttävästi. Sairaalassa saatiin lääkkeellä paine normaaliksi. mitään vikaa ei löytynyt muuta. Verenpaineeni oli korkeimmillaan 200/126. Kotiin päästyäni paine alkoi uudellleen kohota ja oloni oli erittäin huono. Jätin lääkkeen pois ja paranin.

• p

IItse vaihdoin Tetralysalista Oraceaan ja tulokset erittäin huonot. Viikossa iho menny taas tosi pahaksi. Ei tähän varmaan auta mikään...

• Oracea=shit

Oon käyttäny nyt kohta kuurin loppuun ja en voi muuta sanoa kuin että perseestä koko paska.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      20
      8069
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      1524
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      374
      1268
    4. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1235
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      60
      1095
    6. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      239
      1088
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1006
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1000
    9. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      948
    10. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      48
      938
    Aihe