pienillä, TODELLA PIENILLÄ ruoka annoksilla olen 20,600kg hoikempi tänään.
Kirjoitan tänne joskus nikilläni, mutta nyt tämä pysyköön salassa.
Hiukan olen Onnellinen isolla O.lla.
Kolme kuukautta
13
638
Vastaukset
- ent.tehtaantyttö
hieman kateellisena tämä herkkupeppu, täällä onnittelee...itseltä ei noin nopea painon pudotus kyllä onnistuisi...korkeintaan tuossa ajassa -5 kg. (jos, oikein tiukkana itselleni..)
t.friidu - viivatiina
ite oon pudottanu kolkytkiloo ja pitäny ja nyt oon alottanu uuden rupeaman vielä pitäs saada parikyt kiloo pois laskusuunnassa on eiks oo ihana olo älä vaan päästä ittees repsahtaan takaisintulo kun on niin paljon helpompaa kun pudotus tsemppiä jatkoon.
- Jekku Konttori
Jos muutat ruokailutottumuksesi 75% Atkinssin menetelmään ja loput 25% painat samalla vanhalla kaavalla kuin ennenkin niin painosi putoo vääjäämättä.Tässä on lisäksi se hyvä puoli ettei milloinkaan tarvitse mennä nälkäisenä nukkumaan eikä muutenkaan tarvitse kiusata itseään nälällä ja mielihalujen tukahduttamisilla.
Itse otin menetelmän käyttööni noin kolme vuotta sitten ja elämä on ollut mukavaa ja helppoa kun ei tarvitse kiusata itseä kalorialistoilla,mielettömällä lenkkeilyllä ja voiko vai eikö voi ajatuksilla.- ei masennu
...........ONNEA SILTI ONNISTUJALLE. UPEETA !!
80 vuorokautta Atkinsia - 7 kiloa lisää entisiin
13-15 kiloon.
Onneksi olkoon, tiedän tunteen 2005 kesällä olin 25 kg laihempi kuin marraskuun lopulla 2004. Nyt oli kiloja hissukseen kertynyt tuosta kesästä ja oli aika pistää taas hihat heilumaan.
Keskustelut täällä palstalla ovat myös kannustaneet ruoan säännöstelyyn. Kuntoillut olen aina säännöllisesti. Neljäs viikko alussa painontarkkailua ja vatsan ruuanottokyky on pienentynyt valtavasti.
Sauvakävelylenkit ovat pidentyneet. Tulin juuri jokapäiväiseltä reippaalta 5 km lenkiltä. Minulla on sellainen / miinus yksi kilo viikkovauhti. Tiedän kuitenkin kokemuksesta, että paino voi yhtä äkkiä pudota humpsahtaa kerralla useamman kilon. Odotan tuota onnenkiljahdusta. Painonpudotuksen onnistuessa pudotuksen "ruokahalu" kasvaa edetessään. Olen nyt sellaiset neljäkiloa kevyempi. Laitoin aluksi tavoitteen viidesta kahdeksaan kiloon, mutta nyt se tavoite on jo kymmenessä kilossa.
Tsemppiä kaikille ja onnistumisen kiljahduksia ; )- turhaan
laihduttamaan, mätkähtää mukavasti kun heitetään pussissa maahan kun lentomatka on ohitse.
turhaan kirjoitti:
laihduttamaan, mätkähtää mukavasti kun heitetään pussissa maahan kun lentomatka on ohitse.
...tuon ohjeen mailaan heti ystävättärelleni, joka painaa puolitoistasataa kiloa ja noituu kiukkuissaan, että on antanut itsensä levitä moisen massan vangiksi. Makoilee just nyt jossain etelän auringossa ja harrastaa liikuntaa hotellin uimaaltaassa. Siis lentokoneesta pussissa maahan, pitääkö koneen olla laskeutunut vai vielä kiitoradan yläpuolella laskutelinneet auki?
- pakkolaskua
korpikirjailija kirjoitti:
...tuon ohjeen mailaan heti ystävättärelleni, joka painaa puolitoistasataa kiloa ja noituu kiukkuissaan, että on antanut itsensä levitä moisen massan vangiksi. Makoilee just nyt jossain etelän auringossa ja harrastaa liikuntaa hotellin uimaaltaassa. Siis lentokoneesta pussissa maahan, pitääkö koneen olla laskeutunut vai vielä kiitoradan yläpuolella laskutelinneet auki?
ajattelin sellaisille kiusantekijöille.
- entinen hoikkeliini
mistä olen saanut niin nopeessa tahdissa lähes 14kg painoa, nyt ymmärrän ne on tullut sinulta minulle.
Olen ihan aidosti kade sinulle, sillä olen joskus tuon urakan tehnyt ja tiedän tunteesi, tunne on kuin olisi ihan uusi ihminen.
Paljon onnea ja oikein mukavia kevätpäiviä hoikkeliinille.
NAUTI joka hetkestä ,olet ansainnut sen - Nyt vain muista
jatkossa että saavutetut linjat täytyy pitää. Ei ihminen paljon elääkseen tarvitse, ainakaan tässä mukavuuksilla täytetyssä nykymaailmassa.
- on varmasti
syysi, miksi noin lyhyessä ajassa halusit hoikistua. Myös konstit ovat olleet melko rajuja.
Itse hoikistuin aikoinani hieman sinua enemmän puolessatoista vuodessa.
Tuntui vain, ettei sekään aika oikein riittänyt muuttamaan minäkuvaani, sitä, miltä tunsin näyttäväni.
Onhan muutos näennäisestii melkoinen, vaikka sisin samana säilyykin.
Onnittelen saavutuksestasi! - viivi-amaldiina
uskon iloisuutesi aitouden.
Tuttavani laihdutti myös samanlaisella vauhdilla, ja on pystynyt pitämään hoikkana itsensä jo kolme vuotta. Hienoa. Mulla kuukausi takana ja kolme kiloa on lähtenyt. Tarkoitus on saada 5-10 kiloa pois. Enemmälle ei ole tarvetta.
Mutta onnea ja jatka samaan malliin! Sulla on nyt kunnon tsemppi päällä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694