olen restonomi ja laitoin erääseen ravintolaan työhakemuksen vuoropäällikön paikasta.. minut kutsuttiin haastatteluun ja mietinkin mitä kaikkea kuuluu vuoropäällikön työhön? tiedän kyllä että vuoropäällikkö tekee ns. samoja töitä kun muutkin työntekijät, hoitaa tilityksen illan päätteeksi, huolehtii työntekijöiden riittävyydestä työvuoroissa yms. ja varmaan työvuorolistojen tekeminen kuuluu myös työnkuvaan.. mutta onko ravintolan vuoropäälliköllä muitakin työtehtäviä!?
vuoropäällikön työ!
1
1712
Vastaukset
- Ex vuoropäällikkö
Teet laadunvalvontaa.Lihanmittaus ja tarkkailet biniä.
Vastaat puhelimeen josta yleensä tulee asiakasvalituksia.(osa ammattivalittajia ilmaisen ruuan toivossa)
Mittaat rasvat.
Vuorosi alettua teet asemalistat eli sijoitat tt:t työpisteisiinsä.
Vuorojen vaihtuessa lasket kassat eli uudet pohjat seuraavalle.Laitat koneelle.
Lasket kassakaapin.Laitat koneelle.
Otat myyntiraportteja pitkin työvuoroa.Laitat koneelle.
Luovutat rahat rahankuljettajille.
Teet todo:n eli siivouslistan.
Illalla teet päiväinventaarion ja laitat ne koneelle.Sunnuntaina teet vähän laajemman inviksen.
Itse tein työvuorolistat mutta se voi olla että et ihan uutena joudu tekemään.
Tauotat työntekijät jos ei muuta mahdollisuutta.Riippuu asiakasmääristä.
Jne.
Onhan siinä kaikkea pientä.
Itse tein tuota 7 vuotta ja löin sitten hanskat tiskiin,annoin nuoremmille tilaa.
Ei sopinut minulle se työ vaikka etenemismahdollisuudet on ihan hyvät, mutta elämästä pitää nauttiakkin.
Ah muistan ne 15 tunnin työvuorot.Yölliset shakekoneen purkamiset ja pesemiset.
Onneksi se ohi?
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767