hei.kärsiikö kukaan lisälyönnin aikana tulevasta huimauksesta?mulla taas luultavasti peräkkäisiä lisälyöntejä moni tuntuu semmosena inhottavana muljauksena päässä.mut on kyllä tutkittu noin vuosi sitten ultralla ja holtrilla mut silti tää pelko ja paniikki on ihan kamalaa.kertokaa mitä tuntemuksia teillä on lisäreitten aikana
muljahtaa
9
2104
Vastaukset
- samaa täällä
kanssa kun sain sydämem muljahtelukohtaukse,ja alko huimaus.Ennen ei ole ollut?
Olin kyllä juhlinu edellisenä päivänä.Tuli sellanen paniikkiolo ja teki mieli hakea apua,sitten rauhotuin ja menin sänkyyn,pidin jalkoja ylhäällä tyynyn avulla.
Mutta,kun ensimmäisen kerran sain,pelotti.
Kuitenkaan ei ole sydämessä vikaa,tutkittu on eli sydänfilmi otettu. - on mulla
ja melkeinpä päivittäinen ilmiö.Olen miettiny selitystä tälle päässä tuntuvalle muljulle ja tullut siihen tulokseen että mitä kireämmät lihakset niskassa ja lapojen välissä sitä enemmän oireita antaa mulju.
- aiempi
näin minullakin,istun paljon koneella ja jos en liiku,se saa oireet aikaan.
Nyt venyttelemään! - kirjoittaja
aiempi kirjoitti:
näin minullakin,istun paljon koneella ja jos en liiku,se saa oireet aikaan.
Nyt venyttelemään!tohon voin yhtyä helposti.lihakset on ihan älyttömän jumissa niskan alueelta sekä tosta lapojen välistä,etenkin vasen puoli.ainut paha tossa venyttelyssä on et sekin saa huimausta aikaan,mut pikku hiljaa jos yrittäs venytellä jos se siitä vetreytyis.
- ja muljahtelu?
Mulla on tutkittu sydäntä usein ja itselläni kammoperäinenhäiriö tuntuu huimauksena ja eteisenhäiriöt "muljahteluna" sydämessä.
- nuo bakteerijutut!
"".................
13. Kysymys:
Itselläni ollut nykyään ilmeisesti vaihdevuosiin liittyviä sydämen muljahduksia ja tykytyksiä silloin tällöin.
Vastaus:
Seuraava on oletuksella, että lääkäri on tutkinut sydämen ja todennut sydämen muuten terveeksi. Todennäköisinpänä syynä pitäisin näiden maito-happo bakteereiden puutetta limakalvoilla. Nimittäin ruokatorven limakalvoilla on jatkuva pieni tulehdus mhb.n puutteen takia ja yhteys sydämeen on hermotuksen kautta - josta voi tulla yleensä vaarattomia muljahduksia ja tykytyksiä.
..............""
Lähde:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeritiedotteet.html- Joonas Tavallinen
Jos aivot eivät saa hetkeen happea, tuntuu kai se päässäkin hetkisen. Ei siellä mitään happisäiliötä ole. Eikö kannattaisi nyt harkita niitä toimia millä elämän saisi tasapainoon ja tien terveyteen auki?
- terveyttä
Joonas Tavallinen kirjoitti:
Jos aivot eivät saa hetkeen happea, tuntuu kai se päässäkin hetkisen. Ei siellä mitään happisäiliötä ole. Eikö kannattaisi nyt harkita niitä toimia millä elämän saisi tasapainoon ja tien terveyteen auki?
voipi aina parantaa,mutta yksittäiset lisälyönnit eikä perättäisetkään aiheuta hapenpuutetta,ainaskaan mun tietääkseni.kyllä mä olen tietonen ettei noita happipulloja tuolla päässä ole.eivätkä lisälyönnit ole terveydestä välttämättä riippuvaisia,voi tulla vaikka eläis kuinka terveellisesti!
- monta
terveyttä kirjoitti:
voipi aina parantaa,mutta yksittäiset lisälyönnit eikä perättäisetkään aiheuta hapenpuutetta,ainaskaan mun tietääkseni.kyllä mä olen tietonen ettei noita happipulloja tuolla päässä ole.eivätkä lisälyönnit ole terveydestä välttämättä riippuvaisia,voi tulla vaikka eläis kuinka terveellisesti!
...saa tulla lisäreitä perättäin, että aivoissa alkaa hapenpuutetta olemaan.
Itse kärsin samoista vaivoista (kammiolisärit) päivittäin, välillä huimaa ja välillä heikottaa.
Mulla on niskat ja yläselkä totaalisen jumissa ja fysioterapeuttini puoltaa tätä teoriaa, että huimaus ym. johtuvat vain kaulan/niskan kireistä ja pahasti jumiutuneista lihaksista.
Lisälyönnit tuntuu kyllä kettumaisilta, mutta niidenkin kanssa oppii elämään. Itse toivon, että ne joskus loppuisivat. Magnesiumin ja B-vitamiinin lisääminen ruokavalioon auttaa minulla jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862