..kertomuksillani tuottanut huolta ja vaivaa Tuppukylän niin negatiivisen harmaaseen arkeen.
Tässä jouku tannoin kirjoitti, että Teboilin kahviossa kasstyttö ei suonut hänelle hymyä. No ei mikään ihme. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Katso peiliin. Hymyilisitkö itse peilikuvallesi jos kohtaisitte?
Juuri tulin Teboililta ja mielestäni koko henkilökunta on hymyileväistä ja asiakaspelaveluhenkistä. Itse johtajakin kyseli vointeja ja tarjosi edullista pesua autolleni. Siellä on hyvä fiilinki asioida.
Olen pahoillani, jos olen..
8
542
Vastaukset
- Minsku.
Tällä palstalla ei katsota hyvällä, jos kirjoittaa jostain asiasta jotain positiivista.
Mutta näin minäkin olen kokenut, että liikkeessä kun liikkeessä saa parempaa palvelua, jos viitsii itse käyttäytyä kohteliaasti.
Itse palvelualalla olleena tiedän, että jo valmiiksi murjottavalle asiakkaalle ei sanota kuin ne pakolliset. Eikä oikein uskallakaan, joku saattaakin haluta olla omissa oloissaan. Se on OK, kunhan ei sitten jälkikäteen valiteta tylystä kohtelusta.
Jos asiakas murahtelee, katsee seinille, ja välttelee katsekontaktia, on hänelle vaikea olla kovin hymyilevä tai kohtelias. Ei hän sitä kuitenkaan huomaisi, vaikka kuinka hymyilisi, kun kerran katselee muualle. - juttua
Kyllä täällä tilaa muillekin piisaa.
- suttua
Kyllä täällä pilaa sullekin piisaa
- Minsku.
suttua kirjoitti:
Kyllä täällä pilaa sullekin piisaa
Onneksi olkoon jälleen yhdestä hienosta kirjallisesta panoksestasi tällekin keskustelualueelle. Toinen tuotoksesi taisi olla "mene suohon ääliö" tuolla toisessa ketjussa.
Kyllä näillä palstan taso nousee. - Raiderin veli
Minsku. kirjoitti:
Onneksi olkoon jälleen yhdestä hienosta kirjallisesta panoksestasi tällekin keskustelualueelle. Toinen tuotoksesi taisi olla "mene suohon ääliö" tuolla toisessa ketjussa.
Kyllä näillä palstan taso nousee.Kyllä tolla häiriköllä on meistä palstalaisista se huonoin olo. Eihän toi normaalia käytöstä ole, että tulee keskustelupalstalle tuntemattomia haukkumaan. Jotain ongelmiaan se sillä koittaa purkaa, mutta tota kautta menee vaan se viimeinekin itsetunto. Keskustelupalstahäirikkö ei ole mieltä kohottava titteli.
- tottamooses
Minsku. kirjoitti:
Kyllä näillä palstan taso nousee.Onneksi alkoon jälleen yhdessä hienosta kurjallisesta pano ksesta tällekin keskusalueelle. Loinen tuotoksesi taisi olla "mene tuohon säiliöön" tuolla toisessa keijussa.
Kyllä päillä palstan paso nousee. - Minsku.
tottamooses kirjoitti:
Onneksi alkoon jälleen yhdessä hienosta kurjallisesta pano ksesta tällekin keskusalueelle. Loinen tuotoksesi taisi olla "mene tuohon säiliöön" tuolla toisessa keijussa.
Kyllä päillä palstan paso nousee.Kouluviikkona sinun ei sopisi valvoa noin myöhään. Ja niille äidinkielentunneillekin olisi hyvä osallistua.
- .Vinski
Minsku. kirjoitti:
Kouluviikkona sinun ei sopisi valvoa noin myöhään. Ja niille äidinkielentunneillekin olisi hyvä osallistua.
Jouluviikkona uinun. Ai kopisi valoa noin syömään. Ja meille äidinmielenkundeillekin olisi syvä posallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859