Mies vailla rahaa.
- Olen täysin kyllästynyt rahattomuuteen.
- Olen melkein 50v. lappeenrantalainen, suomalainen mies. En paljosta hakemisesta huolimatta saa palkka-töitä.
- Eikä täällä Etelä-Karjalassa enää kunnon palkkatyötä olekkaan ?!
( - "työvoimapulasta" huolimatta )
- Olen ajatellut yhteistyön mahdollisuuksia järjestää töitä ja/tai ainakin tuumia, miten tienata rahaa.
- Yksin työtön ei saa mitään. Ei ole valtaa ja voimaa.
- Siis jos olet samassa jamassa, ilman töitä ja kunnon palkkaa, niin ota yhteyttä.
- Tuumitaan ongelmaa ja jos tarpeen, niin perustetaan vaikka osuuskunta, puolue, tms. Oman edun tavoitteluun.
-- ota yhteyttä.
e-mail;
[email protected]
Yhteistyöllä rahaa ?
7
491
Vastaukset
- Merjan ajatus
Oikeassa olet. Työttömien asiaa ei kukaan, eikä mikään etujärjestö aja.
- soomi
Niinpä.Itse olen nuori ja joka paikas vaaditaan kokemusta...mistä sitä kokemusta saa ku ei kukaa sen takia huoli töihi.Tarttis vissii ruveta puuhuu huonoa suomea ni sais töitä.Harvoin törmää missään enää täysin suomen kieliseen palveluun,joka paikas joku hoono soomi.Sen takia Suomessa asuvilla Suomalaisilla ei oo töitä ku nää ulkomaalaiset vie ne.
- suomen köyhät
soomi kirjoitti:
Niinpä.Itse olen nuori ja joka paikas vaaditaan kokemusta...mistä sitä kokemusta saa ku ei kukaa sen takia huoli töihi.Tarttis vissii ruveta puuhuu huonoa suomea ni sais töitä.Harvoin törmää missään enää täysin suomen kieliseen palveluun,joka paikas joku hoono soomi.Sen takia Suomessa asuvilla Suomalaisilla ei oo töitä ku nää ulkomaalaiset vie ne.
Suomen omat työttömät ja köyhät on jätetty heitteille.
Mutta mamut saa töitä kun me veronmaksajat maksetaan mamujen työnantajille ne mamun palkat.
Ilmainen työntekijä on halvempi kuin palkallinen suomalainen..
Me muuten maksetaan mamujen asuminenkin !
Ja nyt kirkko yrittää kerätä lisää rahaa mamujen hyysäykseen yhteisvastuulla.
Sitä huijjaus-vastuuta en ainakaan minä ota !!!
Kusetus saa nyt loppua.
- on hyvä
Kannattaa perustaa toi puolue.
Jos vähänkään saatte poliittista valtaa, niin jotain voi tehdäkin. Ja puolueiden tuet ovat erittäin hyvät - HUOM !
Isot ahneiden puolueet pelkää kilpailua.
Esim. suuri kansa on jättänyt ahneiden sdp- puolueen.
Ne äänestäjät kaipaa jotain muuta kuin lippos-kurjistusta. Oikeisto sdp:n aika on ohi.
Siinä on markkinarako teille työttömät !- ny demokrati !
Lipponen-filatov linja vei sdp:n uskottavuuden.
Ei siis enää ole yhtään uskottavaa työväenpuoluetta.
Kenttä on siis vapaa.
- Nimetön
Palkkatöitä ei saa nyt 2009.
Töitä ja tuloa ei siis haluta jakaa.
Päättäjät, hyväosaiset ja rikkaat ahnehtii kaiken itselleen.
Kurjuutta kyllä jaetaan, sitä ei ahnehdita itselleen, eikä sitä säästellä !
Kyllä on menny huonoksi 2009, kun työtkin on muuttunu harjoitteluksi yms puuha-toiminnaksi.
Työvoimatoimiston kautta yrittävät väkisin laittaa töihin, joista ei saa palkkaa.
Tämä on se työllistymismalli 2009 ?
Kepu -kokoomus työreformi vai toivotalkoot ?
Ajattelit siis perustaa työttömien toimintayhdistyksen ?
Onko noi aikaisemmat työttömien systeemit toimineet ?
Eikös työttömillä ole Lpr joku soppakeittiö ? Vai vain kirkko jakaa köyhille almuja ?
Kyllä olisi rehellistä toimintaa kun almujen sijaan jaettaisiin oikeita palkkatöitä.
Joilla ihminen voisi kunnialla elää.
Älkää siis enää uutta soppakeittiötä perustako. Vaan puolue, joka ajaa köyhien asiaa.- mies vailla rahaa
Ei olla ajateltu uuden "soppaheittiön " ylläpitoa ja perustamista.
Tarpeellista on raha ja työ.
esim. työprikaati, tms.
Siis RAHAN hankintaa varten.
Kun markkinataloudessa ollaan,
niin rahaa ja voittoa haetaan
markinatalouden keinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770