Olen huomannut tässä parinviikon aikana että 2 kissaamme on alkanut piereskellä, mitään ääntä ei kuulu, mutta se HAJU! Aluksi koitin tehdä salapoliisityötä ja nuuskia kumpi se hajupommi on mutta kyllä ne molemmat haisee :(
Mistä voisi johtua? Ruokiakaan ei ole vaihdettu ja kaikki on muutenkin kuin ennen.
Kissat piereskelee!
4
327
Vastaukset
- kuullut että
kun kissat piereskelevät niin niillä on matoja. oletko madottanut?
- madotettu
Kisut on madotettu joulukuussa.
- kannattaa..
tarkastaa ruokavalio. Viljapitoiset ruuat ei sovi kissoille.
- tanjuska
meillä toinen kissoista alkoi kans syksyn aikana haista aikasta lailla pahalle, oli ihan kauhee tuhnu. varsinkin kun tuli yöks aina naaman eteen nukkumaan... =) kissoillehan ei yleensä sovi maito, minä juotin jopa laktoositonta maitoa ja haju vain jatku, joten maito kokonaan pois. Silloin tällöin annetaan sille jogurttia, mutta eipä oikeestaan muuta maitotuotetta, sillä muuten taas hajua pukkaa tulemaan..myös jotkut ruoat rupee oireilemaan pötsissä, joten kokeile eka vaik raksujen vaihtoa, jos ei auta, niin sit purkki/pussiruokien vaihtoa. Voit tietty kokeilla syöttää ihan kotiruokaakin, eli vaikka pottuja tai jauhelihaa..mikä nyt vaan sattuisi kelpaamaan. Meillä kaasuhaitat hävis pelkällä maidon pois jättämisellä, nyt voi jo kissan antaa nukkua naamankin vieressä.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760