Mihinkä tivolhiin

Hömppähullu *(/:<()))

mie nyt olen tullu.
Ei poijjaat noin, joku tolokku se pittääpi olla kerijätessäki.
Eipähän mulla olis ollu palijoa asiaakhaan, ehki enempi sitä mun hömppää, mutta jääkhöön seki toisheen kerthaan.

Mie lähen kokhailemhaan jothain evästä emännäle.

En näe yhthään mithään hyvvää kenekhään osapuolen kannalta tälläsesä mainoksesa.
Jos olis lehesä, niin sitten olis ihan eri juttu.

Kohta sitä tietenki kattoa tihurustethaan 32-tuumasesta 11- tuuman kuvvaa.

10

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

valitti että meille syötetään, eli kohdistetaan vanhojen ihmisten mainostietoa, no - nyt siinon täsmä lukemat :)

• O - O

Jospa Eniro toivoo tämän ikäluokan siirtyvän toisiin maisemiin. - Jos pitempään jatkavat, uskon vihjeen menevän perille.

• sivuhistorian

tuohon laitaan, niin ei mainos kovin paljon näy.Sieltä yläreunasta painaa näytä, ja sitten sivupaneeli ja sitten sivuhistoria.

• mainos vaikuttaa.

Eikös se ole nykyisin sama, mitä puhutaan, kunhan puhutaan.

Oikein monen ketjun voimalla. :))

• mun mielestä

Oivasti ja napakka juttu.

• 0100 100

miten voin auttaa?

• Meriläinen

kylässä kerran täällä tänään.
      Poistun paikalta ja palaan vasta kun päänsärkytausta on hävinnyt helvettiin jonne se kuuluukin. Moikka kaikille.

• viivi-amaldiina

mitä vilskettä tämä on, silmät menee nurinpäin, onko tarkoitus tehdä meidät hulluksi.

Tausta on tosi häiritsevä, eikös vois mainostaa mitenkään muuten.

• ruoaksikohan

lihapullia ja serpentiinejä perunasalaatin kera?

• hömppähullu *(/:<())))

näköhjään tivoli vielä loppunu.
        Mutta kun lukasin pikimmitten mitä mieltä tet muut ootta tästä tavustasta, niin tuli mielheeni vastatakki.
        Minun häätyypi sanua, etten mie ossaa vissiinkhään koko pottusalaattia tehä.
        En mie ainakhaan ikinä ole semmosta teheny.
        Serpenttiinejä mie käytän vappukoristuksiin, ja nakkeja ei nyt sattunu olemhaan. Purkkilihapulliaki olis ollu, mutta net ovat enempi retkievhäitä, jä hätäapuja.
        Grillimakkaroita kyllä on aina, mutta en mie niitä RUUAKSI tarijoa ees koirale. No poikkeustappauksissa tietenki, mutta en mie sillon sitä ruuanlaitoksi nimitä.

Mie laitoin taivaallista kanaa rintaleikkeistä.
        Lisukkeeksi mie kiehautin ohorariisiä, ohohjeen mukhaan.
        Olihan siinä sitte punajuuret, kurkut, tomaatit, jäävuorisallaattia ja kahenlaiset leivätki.
        Juustoa oli norijalaista ruskeeta, ja valakosta ruottalaista emmentaalia.
        Hörpättävänä kyytipoikana rasvatonta gefiluspiimää ja rasvatonta maitojuomaa.
        Kivennäisvettäki on tarijolla aina, jos haluttaa.
        Kotikalijan laitoin justiinsa taasen muhimaan, joten sitä on sitte lauantaina.

Kaikesa muusa voipi säästää, mutta pittää yrittää syyä hyvin ja tervelisesti.
        Me ei painon kansa taistella kumpikhaan.
        olemme ihan normaalipainosia.

Hinnaksi tuole evhääle tuli varmaanki alle 5 euroa per nuppi. Pariksi päiväksi siinä oli syömistä.

Kyllä mie ossaan ruokaa laittaa, jos mie vain viittin. Onha se vaimon kiva tulla töistään valahmiiseen pöythään.
        Mie kyllä jouvan ruuan laithamman, ko mulla ei oo muutakhaan hommaa koiran kusetuksen lisäksi.
        Tai on, mutta ne on vasta kolomannela sijala tärkeysjärijestyksesä.
        Pyykkäriksi mie en ala ihan helepola, siivota voin, ja tiskatakki jos ennätän, ennenkö ne on joku tuikannu konheeseen.

Kohtahan mie pääsen rakennushomiin, ko aurinko alakaa paistamaan. Sisähommia ensin, ja lumien sulettua ulukohommia.
        On meilä talo valamis, mutta on tuosa yks hirsitalo entrauksen alla. Semmonen "hupimökki".

Nyt mie en ennää viitti tuota tivolitavustaa vilikuilla, meen muihin hommiin.

Elelehän ihimisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe