Tein tänään raskaustestin,joka näytti positiivista:)Oletteko missä vaiheessa soittaneet neuvolaan,heti plussan jälkeen..?!!
kertokaa
6
383
Vastaukset
- ...........
Voit soittaa heti tai no, mä odottaisin viikon ja soittaisin sitten (jos menkat vasta juuri myöhässä), varhaiset keskenmenot/kemialliset raskaudet kun on ikävän yleisiä. Yleensä ensikäynti on 8. viikon tienoilla... ehdit varailla sitä aikaa vielä.
- vaiks heti
Jos olet ison kaupungin tyttö kannattaa soittaa vaikka heti. Aikoja kun on rajoitetusti ja saat ainakin itsellesi sopivan ajan (sopiva aika myös ensikäynnille ja ultraan). Neuvola lähettää sinulle pienen tietopaketin, jonka kerkiät rauhassa lukea ennen v.o:a
- Siiri**
Soitin heti kun sain tietää.
Täällä meillä ei lähetetty kyllä mitään kotiin ennen aikaa ja ultrakin pitää itse varailla,mikä on aika kummallista minusta kyllä.. - on kummallista,
Siiri** kirjoitti:
Soitin heti kun sain tietää.
Täällä meillä ei lähetetty kyllä mitään kotiin ennen aikaa ja ultrakin pitää itse varailla,mikä on aika kummallista minusta kyllä..että itse pitää varata ultra-aika? Sinähän se raskaana olet, eikä terveydenhoitaja.
- Siiri**
on kummallista, kirjoitti:
että itse pitää varata ultra-aika? Sinähän se raskaana olet, eikä terveydenhoitaja.
Ei vitsit, tää tuli nyt kyllä niin äkkiä, olenko MÄ siis raskaana??? Tätä täytyy sulatella nyt vähän aikaa.
Joo sen takia kun siskoni asuu toisella paikkakunnalla ja he saavat neuvolasta valmiiksi ajat, niin olin luullut että täälläkin toimitaan niin. Että näin.
- Nimetön
Mun raskaustesti näytti kahta viivaa 25.12.09. Tein sen jo ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa ku oli tunne raskaudesta. Soitin neuvolaan seuraavalla viikolla ja sain ajan helmikuun puolivälille.Raskaudestani ei tiedä vielä kukaan (paitsi mies tietty.) Olis kiva vaihdella sun kanssa kokemuksia, kun molempien ilm. eka raskaus on suunnilleen samoilla kohdin.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251