Euroviisuvoittajmme Waldo kävi peltsin pakeilla ja leikkasi lupauksensa mukaisesti hiuksensa pois. Parempi vaan olis pitää vaan ne pois kun säästät siinäkin rahaa kun ei tarvi rogainea ostella kaupasta,koska lettihän sulla on rankasti ollu lähdössä jo viimeset kymmenen vuotta. Six aina pipo tai lippis päässä. Ota rohkeesti vaan se kaljuuntuminen vastaa ja jätä pipot ja lipparit kaappiin. Oot kuitenkin jo melkein 60v. joten se ei ole häpeä. Ainut ongelma voi tulla viisuissa vastaan kun joku jättää protestin,koska suomea edustaa Moby.....
Kaljuuntuva Waldo leikkasi...
5
604
Vastaukset
- tarkemmin
>Oot kuitenkin jo melkein 60v
Jos tänään pannaan ihminen alulle, ehtii se melkein täysi-ikäiseksi ennen kuin Waldolla on ikää nuo 60 vuotta.
Waldon syntymävuodeksi mainitaan 1967. Nuori mies vielä! - aarrrgh
Joo, varsinkin ne lippikset voisi jäädä syvälle kaapin pohjalle. Oli Reijosen poika sen verran suomijuntin näköinen karsinnoissa kekkaloidessaan lippa päässä lavalla. Kuolen häpeästä jos lippis matkustaa mukana Moskovaan...
- kauhea kuolema...
Mitähän jos sinäkin eläisit elämää ihan itse ja ottaisit lunkisti ???
- ihastunut lippikseen
kauhea kuolema... kirjoitti:
Mitähän jos sinäkin eläisit elämää ihan itse ja ottaisit lunkisti ???
Minä taas olin ihan ihastuksissani tuosta lippiksestä kilpailuissa.
Aina pitäisi olla niin tärkissä.
Kivat silmätkin on. Kyllä ne sieltä näkyy ja tuikkii - waldo fan
ihastunut lippikseen kirjoitti:
Minä taas olin ihan ihastuksissani tuosta lippiksestä kilpailuissa.
Aina pitäisi olla niin tärkissä.
Kivat silmätkin on. Kyllä ne sieltä näkyy ja tuikkiilippis ja pipo on waldon tavaramerkkejä,niin kuin Slashillä on silinterihattu tai parkkosen petellä huivit tai kravaatit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096796Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M974453L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453749TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133150Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281748- 661168
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551143- 91129
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2001128Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481100