mitä tämä on?

myös minä

laitan tän viestin myös tänne, ku en oikein tiedä mihin ryhmään tämä kuuluisi... ajatukset ihan sekaisin...

Mul on viime aikoina ollut eräs henkilö jatkuvasti mielessä - ja sillon ku mä vähitellen odotan näen hänen kasvonsa ja en mitenkään saa häntä ajatuksisa poies.

En edes tunnen kyseistä henkilöä, mutta katseemme on useasti kohdanneet ja muistan että silloin tuntui että hän näkee lävitse....

Voiko kyseessä olla ehkä mun sielunkumppani?

Aikoina jolla en saa häntä ajatuksista poies, tuntuu että hänkin ajatelee mua, voiko tämä olla mitenkään mahdollista?

Välillä saattaa mennä päiviä jolloin mä en saa minkäänlaista "tunnetta" etten edes oikein muista hänen kasvonsa, ja sitten taas hetkenpäästä hän kummitelee kokoajan...

Apua!

10

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastuksestasi

sekaisin.

Ei siihen mitään "sielunkumppanuutta" tarvita.

Sitä tuntee yhteyttä toiseen henkilöön ja alkaa kuvitella että ehkä hänkin ajattelee sinua yms.

• läpikäynyt

samanlaisia tunteita viime aikoina ja tämä aloitusviesti voisi olla hyvinkin minun kirjoittamani. Edelliseen viestiin viitaten, minun tekisi mieli väittää, että tämä tunne on erilainen kuin pelkkä ihastumisen tunne. Yhteys toisen ihmisen kanssa tuntuu täysin erilaiselta kuin pelkässä ihastumisessa. Mutta en voi vakuuttaa tätä, koska en valitettavasti tiedä, mitä tämä toinen ihminen tuntee minua kohtaan. Koko ajan mielessä kuitenkin kalvaa epäilys siitä, että olen vain niin ihastunut, että vain kuvittelen kaiken...

• ....

Kuulostaa siltä, että sun ehdottomasti pitäisi tutustua siihen ihmiseen. Hän voi hyvinkin ajatella samoin sinusta! Rohkeasti vaan tutkimaan, josko hän todella olisi sielunkumppanisi. :)

• hohhoijaa..

Kuulostaa niin tutulta... Naisena muutenkin "herkkä" tunteiden vaihtelulle.

• tai jotain

Jätä vaikka lappu tuulilasiin, jos mahdollista. :) Tätini sai "rakkaudentunnustuksen" tai enemmänkin ihastustunnustuksen tuolla tavalla. Voi kun mäkin saisin.

• hieno autosi

tumma farkku

• ....
        hieno autosi kirjoitti:

tumma farkku

Eipä tuo farkku ole. Lisäksi kyseessä oli kyllä tätini auto.. Joka ei sekään ole farkku eikä tumma.

• kysymys..

Minkä ikäinen olet ja mies vai nainen? Erilaisia nämä asiat nimittäin nuorempien ja vähän enemmän eläneiden kesken. :)

• oikeilla jäljillä

nimittäin mulla semmonen juttu,että mä näen yhden tyypin lävitse. Ja se ei ole kivaa,kun tiedät mitä tulevan.Eikä siitä pysty kertoo toiselle kun pelkää että leimataa pöpiksi.Ja kyllä ajattelen häntä välillä.

• myös...

Eräs mulle tärkeä ja ihana mies ajatuksissa koko ajan.Kun vain oikeesti ajattelenkin häntä tulee ihan mieletön ikävän ja kaipuun tunne.Tänään näin hänet jälleen entisellä työpaikalla kun kävin siellä niin sydän alkoi lyödä lujaa ja puna tuli poskille.Ja hän katsoi minua koko ajan ja hymyili:)En tiedä onko se pelkkä ystävällinen ele,mutta luulenpa että siinä on ihastuminenkin mukana.Haluaisin/Olisin halunnut sanoa hänelle ihan kahden kesken mitä tunnen häntä kohtaan,mutta sellaista tilaisuutta ei tullut.Raastavaa tämmöinen epätietoisuus kun ei pysty sanomaan toiselle miten paljon hänestä pitää ja kuinka paljon olen hänestä kiinnostunut.Oikeesti hänen kanssaan on mukava jutella kaikesta ja tunnen että olemme samalla aaltopituudella.Siinä on/olisi mies jonka kanssa haluaisin olla.Hän on todellakin minulle muutakin kuin pelkkä ystävä.Toivottavasti jonain päivänä uskaltaisin/voisin sanoa noi sanat hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe